PDA

View Full Version : *** Sensationele Paddock-karting op 19 oktober 2002 !!! ***


Sennake
20-09-2002, 09:17
Het gaat dus om een 2-uurs karting wedstrijd, bestaande uit teams van minimum 2 en maximum 4 man. De prijs per team is onafhankelijk van het aantal deelnemende piloten. De prijs voor een team, bestaande uit Paddock-members is zegge en schrijve € 60,- ! Karten aan € 30,- per uur! Dat doet niemand ons na. Alweer een reden om Paddock-member te worden...

€ 60,- voor een 2 uurs-wedstrijd plus kwalificaties, dit is een KOOPJE! LET WEL : dit is een unieke prijs voor teams die bestaan uit Paddock-members! Als er in een team één niet-lid aantreedt, geldt de niet-leden prijs voor het ganse team! En je moet dus ZELF lid zijn om van de korting te mogen genieten, echtgenoot of broer of zus of wie dan ook vallen niet onder dezelfde voorwaarden als een Paddock-member wat deze karting betreft. Tenzij ze zelf lid worden natuurlijk. De vzw De Paddock verstaat onder "member", alle personen die onderaan deze thread vermeld staan met hun lidnummer. Tot 1 oktober kan en zal deze lijst aangevuld worden met nieuwe leden.
De prijs voor niet-leden-teams is € 120,-. Het goede nieuws is echter dat we nog aanvragen voor lidmaatschap aanvaarden tot het einde van deze maand, en dat je dan nog mee mag profiteren van deze unieke korting. Je word lid of member van De Paddock door € 15,- te storten op rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw met duidelijk vermelding van je naam en adres, evenals je nickname. Hierover kan je trouwens hier (http://209.151.91.210/forum/showthread.php?s=&threadid=3108) meer vinden.

Dus in de praktijk kan je 3 dingen doen :

[list=1]
Ofwel zorg je ervoor dat je enkel met members in een team zit.
Ofwel worden de niet-members nog snel lid van de vzw.
Ofwel betaal je de volle pot.
[/list=1]

Om nog lid te worden MOET je lidgeld ( € 15,- ) gestort zijn vóór 01 oktober 2002. Wie later stort kan geen aanspraak maken op de korting. We moeten nu eenmaal een grens trekken.

Om ingeschreven te zijn voor de karting MOET je inschrijvingsgeld gestort zijn vóór 10 oktober 2002 op rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw, met vermelding van je teamnaam en het aantal deelnemers, PLUS de lidnummers van je piloten als het een leden-team betreft. Daarna sluiten we alle inschrijvingen af. Afhankelijk van de situatie (leden-team of niet-leden-team) stort je dus € 60,- of € 120,-. Ik vraag wel dat ik dus één enkele storting ontvang per team en niet alle afzonderlijke stortingen van de leden van dat team. Het is al ingewikkeld genoeg zo. De teamleden moeten dan onderling maar hun financiële zaken regelen. Ook vragen we dat elk team een teamcaptain aanduidt, die op de karting zelf de enige persoon zal zijn die mag beslissen wie en wanneer er gewisseld wordt. Dit om een overrompeling van piloten en andere mensen in de pitlane te vermijden. En ik herhaal dat een team met zelfs maar één niet-lid de volle pot betaalt.

De wedstrijd gaat dus door in Machelen. We posten ter zijner tijd nog het exacte adres en een plannetje om er vlot te geraken, wees maar gerust. Maar het staat vast dat we mogen BINNEN EN BUITEN rijden, ook als het regent. Daarom raden we je aan om het zekere voor het onzekere te nemen en regenkledij te voorzien. Ik kan je verzekeren dat je eruit ziet als een mijnwerker als je een half uurtje in de regen gekart hebt! We zijn ter plaatse om 19.00 uur, de briefing grijpt plaats tussen 19.00 en 20.00 uur en de wedstrijd vangt aan tussen 20.00 uur en 20.30 uur. We beginnen uiteraard met de kwalificaties. Daarna startopstelling en 2-uurs wedstrijd.

Om te mogen karten moet je minimum 1.50m groot zijn en 13 à 14 jaar (er is niet echt een vaste minimum leeftijd, maar vooral de grootte blijkt een rol te spelen).

We moeten 15 teams bijeen zien te krijgen om te mogen racen, dus ik vraag aan de deelnemers om er toch voor te zorgen dat je jezelf zodanig opdeelt dat we aan 15 teams geraken. Met de prijs van € 60,- is het financiëel haalbaar voor iedereen denk ik om niet noodzakelijk met 4 man te moeten rijden om het te kunnen betalen. Dus denk daaraan. 15 teams MOETEN we hebben, meer mag ook natuurlijk. Als we TEVEEL inschrijvingen binnenkrijgen kan het omgekeerde ook gebeuren natuurlijk, dat we gaan moeten vragen om met 4 te rijden om nog mensen de kans te geven om te kunnen rijden. Dat wijst zichzelf wel uit. En je bent in goede handen :-)

Een lidkaart van de karting in Machelen is niet verplicht. Je mag er een nemen van ons, maar daar komen we niet in tussen.

Ik voeg er nog aan toe dat de mogelijkheid er is om te eten ter plaatse, en dat er mooie prijzen te winnen zijn. Precies omdat er iets gewonnen kan worden gaan we trouwens een reglement opstellen dat we hier zullen posten en waarvan iedereen geacht wordt het gelezen te hebben en ermee akkoord te gaan. Maar daarover later meer.

We hebben de oude thread over deze karting verwijderd en deze nieuwe aangemaakt om er zeker van te zijn dat iedereen hem gezien heeft. We vragen dan ook beleefd om je kandidatuur in deze thread mee te delen, ook al had je dat al gedaan in de oude thread. Dan zijn er geen misverstanden. Teamsamenstellingen mogen trouwens ook al meegedeeld worden. En als het even kan meld je er ook even de teamcaptain bij. En nu is het aan JOU!

Om een mooi overzicht te behouden zal ik hier geregeld de verschillende inschrijvingen in opnemen zodat je niet telkens de ganse thread moet overlopen. De teamnaam, de teamsamenstelling en de overeenstemmende inschrijvingsprijs zal ik er bij zetten zodra ik ze ken. En ik tracht van het up-to-date te houden als er iets verandert. De inschrijvingsprijs kan van € 120,- naar € 60,- gebracht worden als alle deelnemende piloten van één team member worden. Maar de inschrijvingsprijs van € 60,- kan ook naar € 120,- gebracht worden als een teampiloot die belooft lid te worden niet op tijd betaald heeft!

[list=1]
Team "Johan" : 1 lid + 3 niet-leden. Inschrijvingsprijs : € 120,-. Inschrijving bevestigd.
Team "Zoef Zoef" : 4 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd.
Team "The Flying Paddockers" : 2 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd.
Team "G&A" : 3 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd.
Team "Calamitas Racing" : 2 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-
Team "DB Racing" : 2 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd.
Team "AnStiBa" : 3 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd.
Team "Nocardia Ghostracing" : 2 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd.
Team "Witte" : 2 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd.
Team "Axtron 1" : Inschrijving bevestigd.
Team "Axtron 2" : Inschrijving bevestigd.
Team "Vicky Berger" : 1 lid + ?. Voorlopige inschrijvingsprijs : € 60,-
[/list=1]

Ledenlijst :

Lid 001: Airco Yves Van Grimberge (organisatie)
Lid 003: Oneliner Chris Van der Borght (organisatie)
Lid 004: Sennake Guy Golsteyn (organisatie)
Lid 005: Werner333 Werner Pessendorffer (organisatie)
Lid 006: Alain Alain Schols (organisatie)
Lid 007: Pascal Pascal Put (organisatie)
Lid 008: Fordje Patrick Hendrickx (ingeschreven)
Lid 009: Tibo Tim Boumans (ingeschreven)
Lid 010: Marshal Mark Reijnders (ingeschreven)
Lid 011: Krikke Chris de Turck
Lid 012: FastFons Karel Herman (ingeschreven)
Lid 013: Raceboy Stijn Claessens (ingeschreven)
Lid 014: Flugel Bart De Beule (ingeschreven)
Lid 015: Stipey Geert Barentsen
Lid 016: Bart Bart Spaey (ingeschreven)
Lid 017: Nikke Niels Vancuyck
Lid 018: Mario Mario Sablon (ingeschreven)
Lid 019: Bart Vandecavey Bart Vandecavey (ingeschreven)
Lid 020: JPMontoya Manu Eraly
Lid 021: Brosius Wilfried Van der Borght (organisatie)
Lid 022: Johan Johan Dingenen (ingeschreven)
Lid 023: TML Maarten Vermeyen
Lid 024: Witte Geert Van der Heyden (ingeschreven)
Lid 025: Bernie Jeroen Ruymen
Lid 026: Alex 4x4 Alexandre Gay
Lid 027: Bezemwagen Dominique Corluy
Lid 028: Finish Luk Anné
Lid 029: Maarten Maarten Perdieus
Lid 030: Stijnconinx Stijn Coninx (ingeschreven)
Lid 031: (Geen nick) Inge Seghers
Lid 032: CKJ Mathieu Klein
Lid 033: Mrspeed Andy De Laet
Lid 034: (Geen nick) François Janssens
Lid 035: (Geen nick) Johan Claeys
Lid 036: Ac.cobra427 Marc Van De Vyver
Lid 037: Speesman Dave Singelée (ingeschreven)
Lid 038: Vincentdb Vincent de Bièvre
Lid 039: (Geen nick) Vicky Berger (ingeschreven)
Lid 040: Moore Linda Michiels
Lid 041: Driesco Dries Heyman (ingeschreven)
Lid 042: (Geen nick) Monique Geysen (ingeschreven)
Lid 043: Roel Roel Geerts (ingeschreven)
Lid 044: Wilex Yves Van Nyen (ingeschreven)
Lid 045: Redfox Chris De Beule (ingeschreven)
Lid 046: Flashy Kathleen Mallet (ingeschreven)
Lid 047: (Geen nick) Nick Vincke (ingeschreven)
Lid 048: Jan Jan Gypen
Lid 049: Josie Jos Van Geit
Lid 050: Anneke An Van der Borght
Lid 051: Beemer Barry Oosterbosch

Meer details i.v.m. je inschrijving en je team vind je hier. (http://www.depaddock.eu/sennake/Inschrijvingen.xls)

Dat is het zo'n beetje. Ik wens iedereen veel succes en men zegge het voort!

Het bestuur.

Rallyloverke
20-09-2002, 09:46
Ik met 3 niet-leden normaal gezien. Ik laat je zo snel mogelijk meer info weten.

Mario
20-09-2002, 09:52
Ik doe wel mee, maar heb nog geen teammaat en dus ook helemaal geen idee of ik de voordelige prijs betaal of niet. Er zal wel iemand uit de lucht komen vallen vermoed ik.

Teamnaam mag opnieuw "Zoef zoef" zijn.

Driesco
20-09-2002, 11:48
Dries Heyman
Mark Reijnders

Beiden lid :)

Teamnaam : The Flying Paddockers

60 €

Scapa
20-09-2002, 15:16
***edit: onzekerheid is weg***
De piloten van het G&A-kartteam:

Stijn Coninx (lidnr 30)
Roel Geerts (toekomstig lid, wordt maandag voor gezorgd)
en Yves van Neyen (idem )

Speesman
20-09-2002, 17:20
Waarschijnlijk team Calamitas Racing met de volgende 2 piloten:
Dave Singelee (037)
Karel Herman (012)

Prijs: 60 euro

flugel
20-09-2002, 17:49
Ik doe zeker mee, teammate daar zal ik meer over weten na het weekend. (de naam van het team dan ook :) )

Oneliner
20-09-2002, 18:24
Vergeet niet dat je dus gewoon aan HALVE PRIJS meekart als je lid bent hé :)
Dus zelfs voor Niet-leden, loont het de moeite om VOOR 1 oktober nog lid te worden, en op die manier zen lidkaart al zo terug te verdienen, door die enkele karting alleen al.

Dus men zegge het voort => There's only one paddock karting :)

TiBo
20-09-2002, 22:55
Als Mario dat ziet zitten, dan maak ik opnieuw deel uit van Team Zoef Zoef.

Ik heb dan ook al plaats gemaakt op m'n kast voor die nieuwe beker!

Mario
22-09-2002, 14:17
Mij goed hoor Tibo :). We zullen ze een poepje laten ruiken :D.

Wat mij betreft mag er zich zelfs nog een (of twee ?) lid (leden) bij ons team aansluiten.

vrDennis
23-09-2002, 16:15
Opzich zou ik graag mee willen doen enkel er komen zal het grootste probleem zijn..

Een trein wordt al weer gauw erg duur en op de fiets zie ik ook niet zitten helaas ..

Bart.Vandecavey
23-09-2002, 16:30
Ik zou willen meedoen maar dan wel met 3 andere paddockleden (ben niet echt in goede conditie...) :(

flugel
23-09-2002, 20:27
DB racing doet mee, ik dus samen met mijnen neef... het lidmaatschap komt zo snel mogelijk in orde

redfox
23-09-2002, 20:49
dank u flugel

TiBo
24-09-2002, 13:59
Originally posted by vrDennis
Opzich zou ik graag mee willen doen enkel er komen zal het grootste probleem zijn..

Van waar komt ge? Misschien kunnen we wel een regeling treffen. Woont ge in het Antwerpse, dan kunt ge eventueel al met mij mee.

BTW, dat geldt ook voor anderen! Normaal heb ik nog een aantal plaatsen vrij.


Originally posted by Bart.Vandecavey
Ik zou willen meedoen maar dan wel met 3 andere paddockleden (ben niet echt in goede conditie...)

Ik geloof dat team Zoef Zoef nog op zoek was naar een extra man ;)

Mario
24-09-2002, 16:02
Als ik me niet vergis woont Dennis boven de Moerdijk ;).

Anneke
24-09-2002, 20:35
AnStiBA team is ook gevormd :)
Ikke, Barry en Stijn vormen ook een team, leuk he!!!! t ga wel wa geven denk ik, hihi ik en barry hebben nog nooit meegereden; lolleke. maar da kan nog voor amusement zorgen he...

cya allemaal ginter he

Raceboy
24-09-2002, 20:40
Originally posted by Anneke
t ga wel wa geven denk ik, hihi ik en barry hebben nog nooit meegereden; lolleke.

[dikke nek mode] goed dat er dan een talent tussenzit [/dikke nek mode]

fordje
24-09-2002, 21:37
We zullen ook maar even aanmelden voor we het nog vergeten zeker.

Voorlopig rijden we met z'n tweetjes. Kwestie van Monique de kans te geven om wat routine op te doen voor de Belcarting. En inderdaad voor zo'n geld moet je het niet laten.

Ik vrees alleen dat we de volgende dag zowat overal pijn zullen hebben.
Geven jullie ook massage aan gunstprijzen ?

Teamnaam: " Nocardia Ghostracing team"


Enne Sennake, lidgeld is onderweg, voor 1/10 dus ;) ,evenals inschrijving

fordje
24-09-2002, 22:12
Originally posted by Mario
Als ik me niet vergis woont Dennis boven de Moerdijk ;).

Als Dennis voor zichzelf een ritje tot aan de Belgische grens kan regelen, kan hij eventueel vanuit Kapellen meekarren.

Dennis, laat maar es horen waar je tentje normaal staat. Dan kijken we wel es hoever dat van Putte is.

**edit**

Ik heb effe zitte goochelen met "via -michelin.com "; Veenendaal is zowat 150 km van Kapellen. Bad idea dus !.
Of er moet iemand nabij Breda wonen? Dat is al een stuk dichter.

**

vrDennis
25-09-2002, 14:33
Originally posted by fordje


Als Dennis voor zichzelf een ritje tot aan de Belgische grens kan regelen, kan hij eventueel vanuit Kapellen meekarren.

Dennis, laat maar es horen waar je tentje normaal staat. Dan kijken we wel es hoever dat van Putte is.

**edit**

Ik heb effe zitte goochelen met "via -michelin.com "; Veenendaal is zowat 150 km van Kapellen. Bad idea dus !.
Of er moet iemand nabij Breda wonen? Dat is al een stuk dichter.

**

In de buurt van utrecht ook goed??:D

Maar wat ik me afvraag zijn er geen nederlanders ofzo?

moore
25-09-2002, 17:58
ik zal er niet zijn jammer misschien een volgende keer

Mark
25-09-2002, 19:02
Originally posted by vrDennis


In de buurt van utrecht ook goed??:D

Maar wat ik me afvraag zijn er geen nederlanders ofzo?


Joehoe hier ben ik......enige nadeel is dat ik in de buurt van Maastricht woon :D :D

vrDennis
25-09-2002, 20:53
Originally posted by Marshal



Joehoe hier ben ik......enige nadeel is dat ik in de buurt van Maastricht woon :D :D

mmm maastricht

tja

wat moeten we daar nou van zeggen

is dat dan geen belgie??? :D

Mark
25-09-2002, 23:09
Originally posted by vrDennis


mmm maastricht

tja

wat moeten we daar nou van zeggen

is dat dan geen belgie??? :D


Nou die zachte G kan best hard aankomen in een kartje :D :D


Wees gerust, ik ben geen echte maastrichtenaar.........maar ja, wie kent Voerendaal. Behalve om zijn aardbevingen dan........shaken, not stirred :D

en nu back 2 topic

flashy
27-09-2002, 22:09
Yeahyeah, kans da'k ook meedoe. Der gaan toch nog meiskes aanwezig zijn e? Ik weet dit weekend meer zekerheid over mene teamgenoot, tis momenteel nog allemaal vrij onzeker... We moeten ons dan nog wel zo snel mogelijk lid maken natuurlijk :/
Maja, as dien teamgenoot van mij nie meedoet, dan wil ik alsnog meekarten!!! Maakt mij nie uit met welk team... Zolang as ik ma kan karten :o)

Bart
28-09-2002, 11:36
Als er nog een "paddock" leden team een 3e of 4e piloot zoekt (én met beperkte ambitie ;) aan de start verschijnt) ben ik er ook bij !

Oneliner
28-09-2002, 12:16
Aan allen die dus nog geen lid zijn:
Het geld MOET gestort zijn VOOR 1 oktober hé!!

Dus aan allen die iemand kennen die nog geen lid zijn => men vertelle het voort hé! :)

Mario
28-09-2002, 13:42
Originally posted by bart
Als er nog een "paddock" leden team een 3e of 4e piloot zoekt (én met beperkte ambitie ;) aan de start verschijnt) ben ik er ook bij !

Vraagje aan de organisatoren : hoeveel rijden er eigenlijk al voor Zoef Zoef ?

Sennake
28-09-2002, 17:38
Originally posted by Mario


Vraagje aan de organisatoren : hoeveel rijden er eigenlijk al voor Zoef Zoef ?

2. TiBo en jij tot nu toe. In het begin van de tread heb ik trouwens een link gepost waar je alle details van je inschrijving en team kan vinden. Voor wie daar nu niet naartoe wil surfen kan je ook hier (http://www.depaddock.eu/sennake/Inschrijvingen.xls) klikken.

Mario
28-09-2002, 20:47
Hmm, dan mag er gerust iemand bij. Zowel Tibo als ik hebben al hints in die richting gegeven.

Bart
28-09-2002, 23:04
Hmm, dan is zoefzoef vanaf nu met 3 ... (als Tibo zijn veto niet stelt ;) )

vrDennis
30-09-2002, 09:48
Echt niemand :rolleyes:

flashy
05-10-2002, 13:01
*Diepe zucht* Mene teamgenoot kan helaas nie meekarten. Em is geselecteerd voort Kristal Trophy team. Ben ontzettend blij voor hem, ma zit nu dus met een probleem :/
Voelt er zich iemand geroepen om met mij een team te vormen?

Oneliner
05-10-2002, 13:18
Ik ben er zeker van dat er nog mensen die graag met u willen meekarten :)

Komaan he mannen, ge kunt nog steeds inschrijven!!!

TiBo
05-10-2002, 18:31
Originally posted by bart
Hmm, dan is zoefzoef vanaf nu met 3 ... (als Tibo zijn veto niet stelt ;) )

Ik werk momenteel aan een sterkere resolutie om makkelijker m'n veto te kunnen stellen. Ondertussen hou ik het bij inspectieteams ;) :D

Just kidding dude! Welcome aboard!


Verder:

- ik denk dat er nog plaats is voor 1 man bij 'Zoef Zoef' (wat denkt ge Mario?). Mensen die dus nog alleen zijn zijn welkom. Team Zoef Zoef bestaat immers uit aardige, passifistische mensen die u met plezier wegwijs zullen maken in de wereld van de karting :+
- mensen die in het Antwerpse wonen en nog vervoer kunnen gebruiken laten best zo snel mogelijk iets weten. Er kunnen er altijd een aantal met mij mee.

flashy
05-10-2002, 20:51
Ja mannen, laat eens iets van ullie horen. Ge krijgt nie elke dag 'n aanbieding om met een meiske te karten da der ook nog effectief iet van kan :p Wa natuurlijk nie wilt zeggen da'k goe ben ofzo e ;)

Raceboy
05-10-2002, 20:52
en die profile is ook ni mis wat een hobbies:eek: Belcar bedoel ik dan he mannen ;)

Speesman
05-10-2002, 21:15
Ik hoop dat het parcours van Machelen er over 2 weken nog hetzelfde uitziet als nu. Heb vandaag namelijk redelijk veel geoefend ;)

flashy
05-10-2002, 22:38
Raceboy, waarom kart gij dan nie met mij as men profiel u toch zo aanstaat¿ :p

FastFons
05-10-2002, 22:48
Originally posted by raceboy
en die profile is ook ni mis wat een hobbies:eek: Belcar bedoel ik dan he mannen ;)

Aan bepaalde andere dingen hoeft ge toch nie te denken grapjas :p

FF

Raceboy
05-10-2002, 23:55
Originally posted by flashy
Raceboy, waarom kart gij dan nie met mij as men profiel u toch zo aanstaat¿ :p

ben al bezet en ge zout toch ni laatst willen worden he ;)

flashy
06-10-2002, 12:25
Bwa, 't maakt mij eigl nie zo veel uit as ik laatste of eerste zou worden :p Ik doe gewoon mee voor de fun, omda'k het ontzettend graag doe en zelfs 'n "beke" talent heb :p En nie te vergeten, om FastFons 'n koekje van eigen deeg te geven ;) Aangezien ik nie met zijn team mag meekarten...:'(

Sennake
06-10-2002, 12:55
Ik zie hier van alle kanten mensen die interesse vertonen en ik hoor van alle kanten geruchten van die of die gaat ook meedoen. Dat vind ik allemaal wel tof maar zolang je hier niet bevestigt dat je meedoet en met wie, en met welk team, weet ik dus nergens van en sta je dus ook niet bovenaan de thread waar alle deelnemende teams vermeld staan met hun deelnemende piloten, en wat het inschrijvingsgeld bedraagt. Ik wens er op te wijzen dat ik officiëel nog altijd maar 9 teams op de inschrijvingslijst staan heb en dat we met 15 teams moeten zijn om te mogen racen. Dus voorlopig komen we er nog 6 te kort. Dus wie echt wil meedoen moet dat hier dan ook duidelijk vermelden zodat ik je kan inschrijven. Thanks :-)

Bart
06-10-2002, 13:05
Aan de "zoefzoef" collega's: heeft iemand van jullie al werk gemaakt van een betaling? Zo niet geef je maar een seintje en dan zorg ik ervoor... (mét terugbetaling ter plaatse natuurlijk ;-) )

TiBo
06-10-2002, 19:50
1. Bij deze ff melden dat team 'Zoef Zoef' volledig is.

Het bestaat uit:

- Mario (de man die aan 2 wielen genoeg heeft.)
- Bart (het geheime wapen en dus niet te onderschatten.)
- Flashy (de 'feminin touch', ... ik voel de jalousie van de anderen al!)
- TiBo (ondergetekende; probeert zich sterk te houden tussen deze kanonnen.)

Deze volgorde is natuurlijk volledig willekeurig en heeft niets te maken met de startvolgorde of iets dergelijks. Als één van de collega's daar een bepaalde voorkeur voor heeft, laat dat dan ff weten (via e-mail of pm).

2. Aan Bart:

Qua betaling is er nog geen regeling getroffen. Als jij dat wil en kan voorschieten is dat prima, ... het is echter geen verplichting.

Collega's, voor verdere info laat je best via mail (tim.boumans@pandora.be) iets weten.

flashy
06-10-2002, 23:11
Tibo, ge zijt ne schat!!! *MWA*

Mario
07-10-2002, 08:15
Oef, ik was in het begin een beetje bang dat ik in totaal een heel uur zou moeten karten op die avond. Nu een half uur in totaal (2 of 3 stints ?) is heel wat relaxer.

Bovendien is het dan al veel minder alleen maar mijn fout als de gezamenlijke tegenstand maar op 1 ronde wordt gereden i.p.v. 3 :D.

Maar je haalt daar iets belangrijks aan, Tibo : hoe zit het eigenlijk met de betaling ?

TiBo
07-10-2002, 10:32
1. Ik denk dat we best een aantal stints rijden i.p.v. een half uur aan één stuk. Ik denkt dat 2x15 minuten het beste is. 3x10 lijkt me te kort om echt in het ritme te komen en het gaat te chaotisch worden (het zijn twaalf wisselsn hé).

2. Ik wil gerust het geld op de rekening storten. Ofwel rekenen we dan ter plaatse af, ofwel storten jullie het terug op mijn rekening.

Wat denken jullie?

Bart
07-10-2002, 11:06
aan de zoefzoef'ers:

Ik zal dat vanavond overschrijven. Ter plaatse betalen jullie me dan maar terug!

* edit *

't is betaald.

Rallyloverke
08-10-2002, 13:55
Sennake,

Ik ben de overschrijving zonet gaan binnendoen!

TiBo
08-10-2002, 19:44
Originally posted by bart
aan de zoefzoef'ers:

Ik zal dat vanavond overschrijven. Ter plaatse betalen jullie me dan maar terug!



Is genoteerd Bart. We hebben het bij! Bedankt. http://forum.depaddock.eu/images/icons/icon14.gif

Sennake
08-10-2002, 21:33
Originally posted by Anneke
AnStiBA team is ook gevormd :)
Ikke, Barry en Stijn vormen ook een team, leuk he!!!! t ga wel wa geven denk ik, hihi ik en barry hebben nog nooit meegereden; lolleke. maar da kan nog voor amusement zorgen he...

cya allemaal ginter he

Anneke en Beemer : je moet wel nog steeds je lidgeld betalen, want anders kunnen we de prijs van € 60,- voor jullie team niet handhaven en zijn we genoodzaakt om € 120,- aan te rekenen. Dus : snel in orde maken aub!

Beemer
08-10-2002, 21:37
Euhm dat lidgeld is al meer dan een week geleden gestort! Anneke heeft dit voor haar en mij samen gestort.

Anneke
08-10-2002, 21:40
is inderdaad betaald hoor!! ikke heb bewijsje nog in portemonee zitten :s

Sennake
09-10-2002, 15:02
Ik heb inderdaad een betaling van € 60,- binnengekregen van Anneke, maar dat is enkel het inschrijvingsgeld voor de karting voor jullie "Anstiba"-team. Wat het lidgeld betreft zou er dus eigenlijk nog een storting moeten volgen van 2x15=30 euro. Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Bart.Vandecavey
09-10-2002, 15:24
Originally posted by Sennake

[list=1]
Team "Bart VDC" : 1 lid + ?. Voorlopige inschrijvingsprijs : € 60,-
[/list=1]


Euhm ik ga wel niet alleen rijden hé, als er zich mensen geroepen voelen om de Alex Yoong op de kartingpiste uit te hangen mogen ze altijd een briefje schrijven naar de koekoekstraat 70...

Beemer
09-10-2002, 17:59
Originally posted by Sennake
Ik heb inderdaad een betaling van € 60,- binnengekregen van Anneke, maar dat is enkel het inschrijvingsgeld voor de karting voor jullie "Anstiba"-team. Wat het lidgeld betreft zou er dus eigenlijk nog een storting moeten volgen van 2x15=30 euro. Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Waarschijnlijk, want het lidgeld werd ongeveer een week eerder vanop diezelfde rekening gestort, met als mededeling iets in de aard van: "betaling lidgeld Ann & Barry Raeventuyn 4 - 2960 Brecht" en da was een bedrag van 30€.

Greetz

Barry

Sennake
09-10-2002, 18:53
Klopt, het is nu eindelijk aangekomen... KBC's wegen zijn ondoorgrondelijk blijkbaar :)
Alles in orde nu :)

Beemer
09-10-2002, 18:56
Oef ik begon al in paniek te geraken! ;)

fordje
09-10-2002, 20:23
Effe OT:

Beemer; gaat ge tijdens de karting even snel van piloot wisselen als dat ge tegenwoordig van Sig wisselt?
Dat gaat daar vonken geven dan :D :D

Back OT

Wanneer krijgen we enig inzicht in de ploegsamenstellingen? Blijven de teams zoals voorzien of moeten jullie nog opsplitsen ?

Enne,... vergeten jullie niet om eens een wegwijzerke te posten? Kwestie van die avond niet half Machelen te moeten bezoeken.

Beemer
09-10-2002, 20:55
Originally posted by fordje
Enne,... vergeten jullie niet om eens een wegwijzerke te posten? Kwestie van die avond niet half Machelen te moeten bezoeken.

Ok, wie is er vergeten te vertellen aan Fordje dat de race uit 2 delen bestaat?

De kartbaan vinden dient om uw plaats op de grid te bepalen ;)

Sennake
09-10-2002, 22:04
Originally posted by fordje
Effe OT:

Beemer; gaat ge tijdens de karting even snel van piloot wisselen als dat ge tegenwoordig van Sig wisselt?
Dat gaat daar vonken geven dan :D :D

Back OT

Wanneer krijgen we enig inzicht in de ploegsamenstellingen? Blijven de teams zoals voorzien of moeten jullie nog opsplitsen ?

Enne,... vergeten jullie niet om eens een wegwijzerke te posten? Kwestie van die avond niet half Machelen te moeten bezoeken.

Voorlopig moeien we ons niet met de teamsamenstellingen. De dag van de race zelf zullen we zien hoeveel teams we hebben. We moeten er alleszins 15 bijeen zien te krijgen, dus als het bij de 13 teams blijft die we nu hebben, zullen we nog wat verschuivingen moeten doorvoeren. Maar voorlopig geen paniek hoor, op dit moment laten we alles zoals het is.

Een plannetje en een race-reglement kan je binnenkort wel verwachten. Hou deze thread maar in het oog!

Driesco
10-10-2002, 07:43
Alles gestort Guy, ook da van de stickers

Rallyloverke
10-10-2002, 08:53
Mijn inschrijving is precies nog niet bevestigd, terwijl ik eergisteren betaald heb hoor! Alhoewel, interbancair duurt dat 2 dagen zeker?

Finish
15-10-2002, 20:59
van mijnentwege veel plezier toegewenst aan de hele meute :)

En dat de beste moge winnen en de slechtste moge verliezen :)

Raceboy
15-10-2002, 21:03
Originally posted by Finish


En dat de beste moge winnen en de slechtste moge verliezen :)

waarom moet ik van u verliezen ;)

Beemer
15-10-2002, 21:16
Een beetje geduld met de mensen die voor de eerste keer karten hè Finish ;)

flugel
15-10-2002, 21:26
Originally posted by Beemer
Een beetje geduld met de mensen die voor de eerste keer karten hè Finish ;)

en please een beke geduld met mijn ribben ;)

Raceboy
15-10-2002, 21:43
Originally posted by flugel


en please een beke geduld met mijn ribben ;)

gaat ge weer overkop gelijk in sint niklaas ?

flugel
15-10-2002, 21:58
Originally posted by raceboy


gaat ge weer overkop gelijk in sint niklaas ?

Ben daar nooit overkop geweest... was toen de schuld van iemand die niet wist dat je in sommige bochten moet remmen en dat, als je naar links draait aan het stuur die kart mss ook wel eens naar links rijdt... resultaat voorste wielen op mijn kart met als gevolg dat ik vast stond...

Finish
15-10-2002, 21:58
welleuh, ik denk dat ik zeker al niet laatste zal zijn want ik kom gewoon niet :)
Das dus zeker niet egoïstisch eh, ik laat de laatste plaats aan raceboy over ;)

Beemer
15-10-2002, 22:15
Originally posted by Finish
welleuh, ik denk dat ik zeker al niet laatste zal zijn want ik kom gewoon niet :)
Das dus zeker niet egoïstisch eh, ik laat de laatste plaats aan raceboy over ;)

Dat zal meer aan zijn teammates liggen dan aan hem ;)

Anneke
16-10-2002, 19:58
Originally posted by raceboy


waarom moet ik van u verliezen ;)

een beetje vertrouwen he :) als gij al denkt dat ge gaat verliezen??? wij hopen juist op u om een beetje tijd goed te maken en wat voorsprong uit te bouwen ;) Want gij zijt degene die al gekart heeft; gij zijt degene die ns moet helpen he in ons ploegje :rolleyes: Wij rekenen op u!!!! :p

Mario
17-10-2002, 08:45
Zou een of andere goede ziel eens een kaartje of ten minste een adres willen posten aub ?

Er schijnt trouwens een verandering in de lucht te hangen al weet ik zelf niet goed hoe het georganiseerd gaat worden. Men heeft me gevraagd of zoef zoef iemand kan missen om met Bart Vande.. te rijden. Ik heb laten weten dat dat voor mij persoonlijk geen probleem is en dat ik dat eventueel wel wil doen bij gebrek aan andere kandidaten.

Probleem is dat ik dan de dubbele pot betaal voor mijn altruisme (misschien is het omdat ik gierig ben, maar ik vind € 15 niet bepaald een verwaarloosbaar bedrag) en dat ik ook niet weet wat de andere zoef zoefers daarvan vinden (de teamnaam heeft geen copyright, dus zouden ze mogen houden). Is daar een oplossing voor te vinden ? Ik betaal in ieder geval Bart zaterdag wel zijn € 15. Voor de rest zien we dan wel.

Rallyloverke
17-10-2002, 08:53
Een adres en kaart zouden inderdaad niet mis zijn, zodat we de plaats van gebeuren vinden! Eventueel in de loop van de dag nog, aangezien er misschien zijn die vrijdag verlof hebben en dan niet aan internet kunnen ...

Bedankt hoor!

flashy
17-10-2002, 11:31
Adres : First Kart 'Inn, Budasteenweg 2, 1830 Machelen
Zal ook eens achter een planneke zoeken. Vind ik er geen dan zal ik de weg zo wel uitleggen :confused:

flashy
17-10-2002, 12:36
Kaartje vond ik nie, maar wel routebeschrijving :

KOMENDE VAN DE E19 (ANTWERPEN)
Neem de afrit A1. Volg de bordjes DIEGEM-INDUSTRIEZONE (ttz bovenaan de afrit naar rechts) Aan de lichten rechtsafslaan (U hoeft hiervoor niet aan de lichten te staan) U volgt nog steeds de bordjes DIEGEM-INDUSTRIEZONE. Deze baan volgt u voor 'n km en dan komt u aan de eerste lichten. Sla hier rechtsaf. Weer 1 km de baan volgen en dan aan de 1ste lichten linksaf slaan. Op het einde van deze weg (1km) aan een T-kruispunt. Net voor u ligt de parking van de karting.

KOMENDE VAN NAMEN-LUIK-LEUVEN
Eenmaal op de ring van Brussel neemt u afrit 3 VILVOORDE. Volg deze baan (U rijdt onder 'n brug door). Op deze baan (Woluwelaan) neemt u de 3de lichten naar links (U ziet hier een gele taverne 'Rozenhof') Op het einde van deze weg (1km) komt u aan een T-kruispunt. Net voor u ligt de parking van de karting

Komende van Charleroi-Bergen
Eenmaal op de ring van Brussel neemt u de afrit Vilvoorde. Onderaan de afrit (die splitst) rijdt u rechtdoor en steekt u de grote baan over en naar links. Aan de 1ste lichten (u ziet hier 'n gele taverne 'Rozenhof') rijdt u naar rechts. Op het einde van deze weg (1km) komt u aan een T-kruispunt. Net voor u ligt de parking van de karting.

Flitser
17-10-2002, 15:28
OF :p

U rijdt op de ring rond Brussel (komende van Gent), neemt afrit Vilvoorde-Machelen, beneden aan de afrit naar links en de eerste straat rechts (restaurant "Theater") altijd rechtdoor tot het einde van de straat...

U zit op de E19, afrit Vilvoorde - Machelen, beneden aan de afrit links, altijd rechtdoor tot op het groot kruispunt, daar weer naar links, altijd rechtdoor, onder de ring door, de tweede straat rechts (restaurant "Theater") en dan idem hierboven.

Witte
17-10-2002, 20:39
Originally posted by Sennake
Precies omdat er iets gewonnen kan worden gaan we trouwens een reglement opstellen dat we hier zullen posten en waarvan iedereen geacht wordt het gelezen te hebben en ermee akkoord te gaan. Maar daarover later meer.

Heb ik ergens iets gemist of moet het reglement nog gepost worden??

Anneke
17-10-2002, 20:49
Reglement: Anneke rijdt altijd op kop :p gevaarlijke chauffeurs blijven beter uit de buurt ;)

Witte
17-10-2002, 20:53
Originally posted by Anneke
gevaarlijke chauffeurs blijven beter uit de buurt ;)
Bedoelt ge daar Driesco mee??? :)

Oneliner
17-10-2002, 20:53
Het reglement ondergaat zijn laatste aanpassinkskes.
Met een beetje geluk wordt het hier vandaag nog gepost ;)

Sennake
17-10-2002, 21:27
In elk geval wordt het reglement integraal voorgelezen op de verplichte briefing. Niet aanwezig zijn op de briefing wordt trouwens (sportief) gesanctionneerd.

flugel
17-10-2002, 21:30
Originally posted by Flitser
OF :p

U rijdt op de ring rond Brussel (komende van Gent), neemt afrit Vilvoorde-Machelen, beneden aan de afrit naar links en de eerste straat rechts (restaurant "Theater") altijd rechtdoor tot het einde van de straat...

U zit op de E19, afrit Vilvoorde - Machelen, beneden aan de afrit links, altijd rechtdoor tot op het groot kruispunt, daar weer naar links, altijd rechtdoor, onder de ring door, de tweede straat rechts (restaurant "Theater") en dan idem hierboven.

Dienen afrit ligt juist na (of voor, te zien van waar je komt) de Brug van vilvoorde...

Driesco
18-10-2002, 08:11
Sennaken, kan je even kijken of onze betaling ok is ? Marchall merkte me terecht op dat wij niet op de lijst staan bij de betaalden.

En wat betreft de Witte en Anneken. Ik denk niet van mezelf dat ik een gevaarlijke chauffeur ben. Op de kartingmeeting van Depaddock komen we voor de fun, de sfeer en de mannen nog eens te zien met wie we hier altijd lullen. Maar indien het om een kampioenschap gaat, dan rijden we er ook voor, en als je er niet 200% voor gaat dan maak je in de karting geen schijn van een kans. Bij ons noemen ze dat " hij rijdt zoals een blad salade " slecht dus.
En voor de andere mannen die mijnen slogan kennen: " U bent de zwakste schakel,, SALU " :)

Mario
18-10-2002, 08:16
Ik zaag misschien, maar ik heb net de eerste post gelezen.

Daar staat in dat er minstens 15 teams moeten zijn, terwijl er daar maar 13 worden vermeld. Mis ik iets ?

Rallyloverke
18-10-2002, 08:45
Als er nog iets belangrijk te weten valt, hopelijk wordt het voor 16u gepost, want daarna heb ik tot maandagmorgen weer geen internet meer!

Tot morgen!

airco
18-10-2002, 08:46
Originally posted by Mario
Ik zaag misschien, maar ik heb net de eerste post gelezen.

Daar staat in dat er minstens 15 teams moeten zijn, terwijl er daar maar 13 worden vermeld. Mis ik iets ?

dat probleem is ondertussen opgelost :) Maak je geen zorgen omtrent de 15 teams

Rallyloverke
18-10-2002, 08:48
Zijn er ook nog steeds plannen om buiten te rijden? Of is dat afgekeurd door de weersvoorspellingen?

Sennake
18-10-2002, 09:00
Er wordt IN ELK GEVAL buiten gereden, ongeacht het weer. Nu is het wel zo dat er een mooi weekend voorspeld is dus ik denk niet dat we in de gietende regen gaan moeten rijden. Maar ik zou toch mijn regenkledij niet thuis laten...

Wat de 15 teams betreft, hebben de bestuursleden besloten om zelf 2 teams te vormen en mee te rijden. Ik hoop dat onze Paddockers vertrouwen hebben in de onpartijdigheid van het bestuur aangezien we dus tegelijkertijd koersdirectie en deelnemer zullen zijn. 't Is te zeggen, diegene die in de kart zit is deelnemer en wie aan de kant staat is koersdirectie. We zullen er alleszins zorg voor dragen om neutraal te blijven en eerlijke beslissingen te treffen. En tenslotte gaat het ook niet om een gouden koe, het is slechts voor de fun.

Het reglement ga ik hier seffens posten, zodat wie dat wil, het kan afprinten en op zijn gemak eens doorlezen. In elk geval wordt het op de briefing ook nog eens voorgelezen.

En wat het ZOEF ZOEF team betreft : als er iemand van dat team naar het team van Bart moet overstappen, zorgt het bestuur wel voor een financiële tegemoetkoming. Dat vind ik niet meer dan fair.

Groetjes,

Sennake
18-10-2002, 09:08
Reglement Paddock karting te Machelen, 19 oktober 2002.

De briefing is verplicht. Indien u om welke reden niet aanwezig kan zijn op de briefing, wordt dit bestraft met uitsluiting van de chronoritten. Als gevolg hiervan zal er voor u een particuliere briefing zijn en dient u achteraan het startveld te vertrekken.

Chronoritten :

Aangezien het hier om de beste tijd gaat, is het ten strengste verboden iemand te hinderen bij het inhalen. U zal, hoogstwaarschijnlijk, een betere tijd rijden wanneer u achter die piloot aan rijdt dan wanneer u hem hindert. Wie deze chrono's rijdt, maakt niets uit. Wij raden echter aan dat iedereen zijn deel van de sessie rijdt zodat iedereen de piste al een beetje heeft leren kennen. (pilotenwissel is vrij)

Startopstelling :

Volgens de snelst gereden ronde.

Valse start :

Bij een valse start zal een "stop en go" van 1 minuut toegekend worden aan het team dat de valse start veroorzaakt heeft.

Panne of pech :

Het is verboden gedurende de wedstrijd hulp te bieden op het circuit. Personeel van de kartingbaan zal het nodige doen om de defecte karts zo snel mogelijk van het circuit naar de piste te brengen.

Pits & tankzone :

In de pits of tankzone mag slechts stapvoets gereden worden en wordt niet gestopt met blokkerende wielen. Bij het verlaten van de pits of tankzone dient de kart die terug het circuit opgaat, altijd voorrang te verlenen aan de karts die zich op het circuit bevinden. De pitzone zone is absoluut verboden zone voor iedereen die niet belast is met de koersdirectie. Ze mag enkel worden betreden door de piloot die het stuur gaat overnemen. De piloot die de kart verlaat, verlaat ook onmiddellijk de pitzone.

Pit-stop :

Elke pitstop dient te worden aangevraagd aan de koersdirectie. Dit door middel van het overhandigen van een bord met daarop de nummer van de betreffende kart. De kart zal dan door de koersdirectie worden binnengeroepen in de pit. Elke pit-stop zal 1 minuut duren. Dit geeft het team ruim de tijd om van piloot te wisselen en eventueel de zithouding van de pilo(o)t(en) aan te passen en voorkomt hectische en gevaarlijke toestanden in de pits. De koersdirectie zal hierop nauwlettend toezien. Elk team dient MIMINUM 3 pitstops uit te voeren. Niet naleven van deze regel heeft diskwalificatie tot gevolg.

Duur van de stints per piloot :

Het minimum te rijden percentage is afhankelijk van het aantal piloten per team. Elke piloot rijdt bijgevolg minimum :

1. Teams met 2 man : minimum 50 minuten, pitstops niet meegerekend.
2. Teams met 3 man : minimum 35 minuten, pitstops niet meegerekend.
3. Teams met 4 man : minimum 25 minuten, pitstops niet meegerekend.


De vlaggen :

Nationale vlag : start van de wedstrijd
Blauwe vlag : verplicht doorgang te verlenen
Gele vlag : ongeval of defect op de baan. Vertragen en niet meer inhalen.
Zwarte vlag met oranje bol : (getoond samen met kartnummer) technisch defect, onmiddellijk binnenkomen in de pit
Rode vlag : de race wordt onmiddellijk gestopt. Het is absoluut verboden nog in te halen.
Zwarte vlag : (getoond samen met kartnummer) deelnemende piloot moet onmiddellijk naar de pits of "stop & go"-zone en krijgt 1 minuut straftijd. Het is verboden om tijdens de "stop & go" een pilotenwissel uit te voeren.
Zwart en wit geblokte vlag : einde van de wedstrijd -- begeef u langzaam naam de pits.

Winnaar : het team dat tijdens de hele wedstrijd de grootste afstand heeft afgelegd.

Het niet navolgen van deze reglementen zal na de zwarte vlag en de "1 minuut straftijd" diskwalificatie tot gevolg hebben. Bij diskwalificatie wordt het volledige team uit de wedstrijd gezet.

Rallyloverke
18-10-2002, 09:19
Sennake,

Die reglementering is absoluut niet slecht, denk ik. Zeker wat betreft de tijd ivm pitstops enzo, hopelijk is er met de Belkarting een gelijkaardige reglementering.

Johan

Driesco
18-10-2002, 13:13
Inderdaad niet slecht. Dit kunnen we inderdaad ook toepassen. Zelfs een team met 4 piloten heeft door de verplichte 3 pitstops kans om mee te dingen naar de overwinning.

flugel
18-10-2002, 18:35
Goed reglement, vooral dat verplicht 1 minuut binnenstaan is zeer eerlijk vind ik en bevoordeeld niemand... :)

TiBo
18-10-2002, 18:50
Originally posted by Sennake


En wat het ZOEF ZOEF team betreft : als er iemand van dat team naar het team van Bart moet overstappen, zorgt het bestuur wel voor een financiële tegemoetkoming. Dat vind ik niet meer dan fair.

Noted!

Ik begrijp best dat voor het goede verloop van de activiteiten een herschikking van de teams mogelijk moet zijn.
Ik kijk er ontzettend naar uit om met mijn collega's samen te racen, maar ik denk dat Team Zoef Zoef eventueel wel één van zijn leden wil afstaan (bv. ondergetekende) om een 14de of 15de team te vormen.

Wat het financiële betreft: het plezier primeert!

'Zoef Zoef'-lid

Werner333
18-10-2002, 19:19
Beter laat dan nooit: een planneke. :D :D :D
http://www.werner333.com/paddockfoto/machelen.jpg

Werner333
18-10-2002, 19:21
Het is dus aan het rood bolleke en NIET aan de blauwe cirkel. :o
R0 is de ring, A1 is de E19.

flashy
18-10-2002, 23:52
*zucht*

Sennake
19-10-2002, 00:15
Bart VDC is weggevallen wegens ziekte. We zullen dus noodgedwongen team ZOEF ZOEF in 2 moeten splitsen. En we doen zelf ook mee met 2 teams. Zo geraken we toch aan de broodnodige 15 teams. Tot morgen allemaal!

Raceboy
19-10-2002, 00:17
veel beterschap aan bart dan maar he.

Bart.Vandecavey
19-10-2002, 14:57
Originally posted by raceboy
veel beterschap aan bart dan maar he.
merci!

Ik krijg geen adem door mijn neus en zitten hoesten en kuchen met een helm op is niet echt gemakkelijk en niet bevorderlijk voor de snelheid :rolleyes:

Werner333
19-10-2002, 15:41
Originally posted by flashy
*zucht*

???????????????????????

fordje
19-10-2002, 16:06
Vanmiddag telefoontje gehad van Pascal; die moet wegens familiale omstandigheden ook afmelden. :( :(


Jammer Pascal, ....maar toch bedankt voor het belletje,.. :)
We zullen dan maar een duveltje op je gezondheid drinken zeker?


Dat de rest aub zorgt dat ze er wel zijn hé. Alhoewel,...straks gaan wij nog winnen :D :D :D :+

Raceboy
19-10-2002, 16:17
Originally posted by fordje

Dat de rest aub zorgt dat ze er wel zijn hé. Alhoewel,...straks gaan wij nog winnen :D :D :D :+

not a chance. lees Ans regel nog is ;)

Oneliner
19-10-2002, 16:20
tis Ann en niet an ;)
Leert uw teammaten kennek hé ;)

Raceboy
19-10-2002, 16:24
Originally posted by Oneliner
tis Ann en niet an ;)
Leert uw teammaten kennek hé ;)

op de officielle deelnemerslijst staat an :p

Beemer
19-10-2002, 16:50
Tja, t'is toch Ann ;)
En mannen wees gewaarschuwd, ze is extreem gemotiveerd zunne, ze heeft vannacht zelfs gedroomd van de karting en den Driesco heeft het in diene droom al moeten ontgelden, maar de details vraagde haar zelf maar vanavond ;)

Een vraagje nog, krijgen wij vanavond ook onze lidkaarten ineens?

Driesco
19-10-2002, 17:01
Allé da begint al goe, nu gaat uw eigen lief al van mij beginnen dromen. Ik zal ze met alle plezier laten passeren moest ze in mijn buurt komen :)

Mooie sign voor deze karting

Anneke
19-10-2002, 17:16
Jawadde!! t'is inderdaad Ann :) maar ja Anneke is gemakkelijker he, dat kunt ge niet zo gemakkelijk fout schrijven!!
En ja sorry Dries ik hoop dat dromen bedrog zijn anders gaat ge wel eens pech kunnen hebben deze avond :p

Anneke
20-10-2002, 00:54
Dromen waren dus bedrog ;) 't Was de moeite vandaag!!! 't was weer reuzefijn :) diegenen die nie zijn meegeweest hebben ongelijk gehad!!!! volgende keer beter ;)

Bart.Vandecavey
20-10-2002, 01:23
Ja sorry Anneke maar ik ben dus nog altijd ziek...

airco
20-10-2002, 01:51
IDD fijne karting gehad ... nog maar eens wat nieuwe paddockers leren kennen :) morgen post ik de exacte uitslag + alle rondetijden

airco

Mark
20-10-2002, 01:52
lekker baantje daar in Machelen, oftewel een geslaagde meeting!

een pluimpje voor de organisatie, alleen die drie pitsstops. Je hebt altijd teams die dat creatief bekijken :D :D

Piet Konijn
20-10-2002, 03:25
idd een heel toffe koers, heb eindelijk eens mensen in t echt gezien he flugeltje!!!! toffe piste met een paar toffe stukken!!! een geslaagde organisatie niet zoals andere!!! een dikke pluim voor de organisatie!!! ik ga dat wel meer beginnen doen volgende afspraak zeker op de belkarting, of vroeger. groetjes!!!!

zoals ge ziet het is toch weer laat geworden het feestje is nog verder gezet in het club locaal van de mak trouwens t is nu 3.21u en er waren wel nog wat mensen toen ik en mijne pa vertrokken vandaar

Mistery
20-10-2002, 09:23
Originally posted by clioboy
... zoals ge ziet het is toch weer laat geworden het feestje is nog verder gezet in het club locaal van de mak trouwens t is nu 3.21u en er waren wel nog wat mensen toen ik en mijne pa vertrokken vandaar

Inderdaad, er waren daar nog wa mensen...twee van hen zijn uiteindelijk om 04.45u thuis gekomen... :no:

Mistery
20-10-2002, 10:07
Wat ons gisteren ook is opgevallen : het deelnemersniveau was weer "op hoog peil" . Driesco en ik hadden het er gisteren nog over : telkenmale zie je die kerels (en meisjes) beter worden. Bij de manche van het MAK kampioenschap die in Machelen werd verreden enkele maanden geleden lagen de rondetijden zowat twee seconden hoger dan gisteren, en dat ligt heus niet aan de piste hoor ! Vrij spectaculair is de vooruitgang die de dames maken. Snelste dame was gisteren Sonja Hensen, die losjes onder de 47 sec dook en zich daarmee in de debatten van de snellere heren ging mengen. Ook de andere dames hun prestaties mochten gezien worden : hun namen ken ik niet allemaal, maar ook Vicky Berger zag ik rond de 47.3 draaien en van Flashy heb ik ook enkele snelle ronden gezien. Goed om zien dat deze dames niet met zich laten sollen en het doet groot plezier te bemerken dat ze zich met volle overgave in de strijd storten. Als MAK volgend seizoen een volwaardige Ladies Trophy op stelten zet, gaan we toffe sportprestaties te zien krijgen van de dames...

De eerste plaats was gisteren voor VDH Racing, een naam die we dit jaar diverse malen bovenaan hebben zien staan. Geert en zijn teamgenoot reden een vlekkeloze wedstrijd, waren een complementair en homogeen duo, wat resulteerde in deze fraaie overwinning. De snelste rondetijden moesten ze aan Matthieu Geerinckx (45.03) en het Calamitas team laten (45.13) , maar dat kon voor hen de pret niet bederven.
Twee opvallende verschijningen gisteren onder de deelnemers : Dirk Geerinckx (axtron 2) en Philip Daniëls (axtron 1) . Dirk, die samen met echtgenote Lieve Thiron en zoon Matthieu de Touring Cup wedstrijd te Francorchamps won, toonde gisteren zijn gedrevenheid. Over een 10-tal dagen mag Dirk 55 kaarsjes uitblazen, maar zijn leeftijd hield hem niet tegen om gisteren eens goed in de clinch te gaan met "de jonge gasten". Samen met Matthieu eindigde hij op een mooie vierde plaats, na een rondenlang gevecht voor het podium met die andere Hammenaars , DB Racing . Het pleit werd uiteindelijk beslecht in het voordeel van DB Racing, nadat een derde hond zich in het gevecht was gaan mengen.

Phlip Daniëls is een naam die velen onder jullie waarschijnlijk minder goed kennen. Philip, de bescheidenheid zelve, heeft nochtans een zeer mooi palmares bij elkaar gereden op circuit. Zie maar eens :

1977: slalom met mini Cooper
1978 : Winnaar 4 wedstrijden formule V
Laureaat André Pilette Racing School Zolder
1979: Benelux Kampioenschap Formule 2000
1980: Europees kampioenschap Formule 2000
Belgisch Kampioen Formule 2000
1981: 3de plaats in Belgisch Kampioenschap Formule Ford 1600
1982: 5 overwinningen met de Alpine A310
3de plaats in de 24 uren van Zolder
1983-84: Formule 3 : Brits en Europees Kampioenschap
1985-88: teamchef bij Devaux Racing (Formule Ford)
1989-98: Hoofdinstructeur bij Belgian Formule Ford Racing School
Demonstratiepiloot bij Ford België
Rijvaardigheidsinstructeur testbaan Ford Europa
1993-95: Wedstrijden met Alpine A610, Lotus Esprit en Venturi 400 GT
1996: Wedstrijden met Ferrari F355
1998: Belcar : races met Porsche en Honda NSX
Winnaar 24 uren van Zolder in GT2 klasse
1999: Belcar : Races met Porsche en Corvette Callaway
2de plaats in het eindklassement GT2
3de plaats in de 24 uren van Zolder in GT1 klasse
Winnaar Race Promotion Night (10 uren van Zolder)
2000: Belcar 2de plaats 24 uren van Zolder in GTB klasse
2001: Winnaar Race Promotion Night (10 uren van Zolder)

Tof, dat zulke mensen komen rijden. Philip heeft zich goed geamuseerd tussen "die jonge gasten" en legde samen met zijn teamgenoten Rob Van Roey en Sonja Hensen beslag op de achtste plaats, na een zeer regelmatige wedstrijd.

Vanwege de teams Axtron 1 en Axtron twee : een dikke proficiat voor de organisatie. De zaak zat goed in elkaar en is dan ook vlekkeloos verlopen. Zeker voor herhaling vatbaar !

Beemer
20-10-2002, 10:32
Het was inderdaad heel erg plezant! Voor Anneke en mij was het trouwens ook de allereerste keer dat wij gingen karten, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn! Zeker ook een heel dikke pluim voor de organisatie, schitterend gedaan gasten! En tot de volgende keer maar zekers?? ;)

fordje
20-10-2002, 10:57
Van onze kant (Monique ook natuurlijk) uit ook een proficiat aan de organisatie. En inderdaad, het was de moeite. We haalden dan wel net niet het podium (er waren er maar 13 voor ons :D :D ), maar zowel voor Monique als voor mij was het een toffe ontmoeting. Zij heeft er alvast een heleboel nieuwe mensen leren kennen. En ik ben tot de conclusie gekomen dat ze nie te veel meer mag gaan karten, want rijdt ze verdorie sneller dan mij.

(trouwens Dries ; Monique reed ook 48 " hoor, en die heeft nog maar twee kartingskes gedaan )

Alleen jammer dat een of ander (zogenaamd neutraal )organisatielid zonodig me in de laatste minuten van de baan moest vegen.
We gaan geen namen noemen he Werner ?? :no: :p :p .

We hebben achteraf de strijdbijl dan toch maar begraven onder een schuimende laag Leffe. Schol !!
Merci (ook voor da pintje :D )

Wie heeft er eventueel ng wat fotokes ? Hier posten zou ik zeggen !

Mistery
20-10-2002, 11:01
Zoals ik zei : ik ken niet alle namen, maar proficiat voor monique hé...talent...moet da meer doen ! Was dus gisteren de vierde snelste dame dan...goe bezig, als ge nie oplet, rijdt ze U de volgende karting voorbij Fordje !

Driesco
20-10-2002, 11:34
Dan ook maar van mijn kant een proficiat aan de mannen van de organisatie. Wat betreft de race kan ik kort zijn. De 2de helft van The Flying Paddockers had meer iets van een briesende leeuw. Zoals Marchall zijn plaatsen verdedigde, heb ik zelden gezien. Elke ronde vreesde ik voor onze stuurstang want hij sleurde aan het stuur zoals geen ander. Na de race heb ik hem dan ook verteld dat karting gereden wordt met gas en rem en niet enkel met de gas. :)

We gingen goed van start, die opwarmrondes zijn echt iets voor mij. Gaatje laten vallen, goede moment afwachten en dan er op los trappen. Onze pitstopstrategie zat ook goed in elkaar want halfweg de race waren we van de laatste naar de eerste plaats gereden. Spijtig dat Marchall de druk van de rappen mannen niet kon aanhouden want anders zat een overwinning erin.

Maar op dit niveau 2 a 3 seconden per ronde verliezen is dodelijk. MAAR !! Wij rijden voor de fun he gasten. Een zesde plaats is ook eens iets anders. Tussen pot en pint werd er gisteren tussen mij en VDH nog wat gepraat en enkelen ( vooral VDH zijn vrouw ) stelde voor om ons volgend jaar samen te laten rijden.
Zowel sportieve Geert als ikzelf knikten direct van neen. Als we rijden is het tegen elkaar en niet met elkaar, het zou maar al te eenvoudig zijn om zo de concurentie uit de weg te gaan.

Wat wel weer leuk was is de ontmoeting met de kleine Geerinckx. Ook hij kan in de toekomst een leuke winnaarskandidaat worden.
We zullen wel zien maar ik heb me echt wel goe geammuseerd ginder. Voor herhaling vatbaar maar liefst nie meer de komende weken he.:)

Bart
20-10-2002, 11:58
Aan de organiserende ploeg: jullie hebben dat fantastisch gadaan !!

Oneliner
20-10-2002, 12:06
Welja, vanwege de organisatie ook een dikke proficiat!!!
het is fijn te zien dat we dit op anderhalf jaar tijd hebben kunnen realiseren, mede door jullie hulp waarvoor dank

Jullie hebben allemaal heel sportief gereden, met af en toe een gevechtje op scherp van de snee, dat hoort er nu eenmaal bij :)
Er zijn geen ongelukken gebeurt, en het karten op zich gebeurde op een meer dan behoorlijk niveau, zoals hierboven al aangehaald. Ook voor de nieuwelinkskes, ge hebt het goed gedaan, volgende keer nog wa beter hé.

Dit was echt fun, plezier, alles wat ge maar wilt van de bovenste plank, houden zo!

Wij hopen dit in de toekomst nog een paar keer te organiseren, maar met de steun van jullie twijfelen wij er niet aan.

Allemaal Merci!!!!!!!!!!!!!

C U all terug @ de Belkarting!!!

Werner333
20-10-2002, 12:34
De volledige uitslag:
http://www.werner333.com/paddockfoto/machelen01.jpg
http://www.werner333.com/paddockfoto/machelen02.jpg
http://www.werner333.com/paddockfoto/machelen03.jpg

Werner333
20-10-2002, 12:57
Allereerst nogmaals mijn excuses aan Fordje.

De race zelf was fun en het niveau, zoals al eerder gezegd, was hoog. Het is inderdaad voor sommigen onder ons nadien nog laat (of vroeg :D ) geworden.
Aan iedereen ook bedankt voor de complimenten over de organisatie. We waren er een beetje benauwd voor. :p
Volgend jaar doen we het zeker over. Dus bereid je al maar voor.
En de volgende Paddock meeting is volgend weekend op circuit Zolder. Tot dan.

Mark
20-10-2002, 12:59
ach ik heb wat te vaak gekeken naar Tiff Needell, die weet ook niet wat een rem is........ :D :D

Na 5 maanden niet meer in een kart te hebben gezeten viel het me nog mee, nu nog mijn rijstijl verbeteren :D

flugel
20-10-2002, 14:01
't was tof, een mooie 3de plaats gehaald, met wel wat geluk op het einde maar kom 't is zeker voor herhaling vatbaar. Ne proficiat aan de organisatie die dat weer super gedaan hebben. En 't was tof terug nieuwe mensen te leren kennen, vooral die andere Hammenaars kunnen nie wegsteken dat ze van 'ham' zijn ;) :D

redfox
20-10-2002, 14:55
zoals flugel al aanhaalde, alles was tiptop in orde
mensen van de paddock en al die geholpen hebben, een dikke proficiat.
hopelijk duurt het geen jaar voor dit zich herhaalt en is het podium dan gevuld met meer hammenaren.

fordje
20-10-2002, 14:58
Originally posted by Werner333
Allereerst nogmaals mijn excuses aan Fordje.



Het is je al lang vergeven. ;)

Maar pas maar op op de Belcarting, mijn wraak zal zoet zijn :D .

Tot zondag !!

Piet Konijn
20-10-2002, 16:50
Originally posted by flugel
't was tof, een mooie 3de plaats gehaald, met wel wat geluk op het einde maar kom 't is zeker voor herhaling vatbaar. Ne proficiat aan de organisatie die dat weer super gedaan hebben. En 't was tof terug nieuwe mensen te leren kennen, vooral die andere Hammenaars kunnen nie wegsteken dat ze van 'ham' zijn ;) :D

no way meend e gij dadde

flugel
20-10-2002, 17:40
Originally posted by clioboy


no way meend e gij dadde

Ik zijn maar nen immigrant hier in hamme hé, dus als ik da zo ne keer bekijk vanop afstand... ja dan meen ik da ;)

Sennake
20-10-2002, 17:43
Van mijn kant wens ik alle deelnemers te bedanken voor de fantastische sfeer en de sportiviteit op de baan. Natuurlijk wordt er hier en daar wel eens een duw gegeven (eh Dirk? :D ) maar het was nooit met opzet of gemeen, en tenslotte is het koers eh mannen.
We zijn natuurlijk opgetogen met zoveel lof en dat geeft ons voldoende motivatie om het over te doen, maar nu gaan we er eerst met zijn allen invliegen om de Belkarting tot een goed einde te brengen. Maar je kan er op rekenen dat we gelijkaardige acties over gaan doen. Dus (beetje reclame maken) : vanaf nu kan je al je lidmaatschap 2003 betalen, zodat je zeker niets kunt missen van al dat moois. En mat dat lidgeld kunnen wij dan weer plezante meetings in elkaar steken. Niet wachten dus, maar doen!
Tot zondag, waar ik zeer zeker ook weer van de partij zal zijn.

Speesman
20-10-2002, 19:19
Ook van mij een proficiat aan de organisatie. Ik heb me echt heel goed geamuseerd.
Het niveau lag zeker vrij hoog, de top 6 was aan elkaar gewaagd (slechts 1 ronde verschil na 2 uur racen)!!! Wij (calamitas) zijn 5de geëindigd (volgend jaar podium :) ??) en hebben een paar leuke duels uitgevochten.
Nu eens een weekje niet karten, want zaterdag gaan karten begon al een gewoonte te worden (en da is ni zo positief voor mijn bankrekening :) )

Raceboy
20-10-2002, 19:45
http://www.larochesurforon.com/images/loisirs/karting.gif

Piet Konijn
21-10-2002, 02:56
Originally posted by flugel


Ik zijn maar nen immigrant hier in hamme hé, dus als ik da zo ne keer bekijk vanop afstand... ja dan meen ik da ;)

en ik ben zowat bijna geemigreerd, alhoewel ik wel graag zou blijven wonen in dat ooo zo rustige hamme. hoe was trouwens de voetbal van de noen was het een beetje goed ale ik bedoel heeft hamme gewonnen??? die zijn de laatsten tijd goe bezig heb ik gehoord!!! go vigor, ik zou mij eigenlijk moeten aansluiten bij den bierside, zijde gij daar ook bij flugel :+

Driesco
21-10-2002, 03:00
Zeg Clioboyken, om 02.57 een postje komen doen. Ge zijt gij ginder ook zeker goe ingeburgerd in de Antwerpse café's. Laat ze ginder maar eens een poepke ruiken hé.

En neen , Hamme heeft verloren van Ingelmunster met 1 -2

Van da bier, ge zijt Hammenaar voor iets hé

Rallyloverke
21-10-2002, 09:30
De organisatie mag inderdaad een mooie pluim op de hoed bijsteken.

Het was een goeie, plezante meeting met sfeer op en rond het circuit. De mix van mindere goden en veel betere racers gaf gelukkig nog niet te veel problemen bij het meermaals dubbelen.

Als ge ziet van waaruit de Paddock gegroeid is : Sennake, Werner en nog enkelen weten nog dat we gekomen zijn van zo'n 5 tot 10 mensen op de Yahoo-e-groups tot dit ... Da's toch wel een prestatie! Tot zondag a.s. in Zolder!

PS : Sennake, daartegen heb je nog geen fleecen extra die er overigens in het echt zéér goed uitzien?!

Sennake
21-10-2002, 13:00
Johan, ik heb nog één exemplaar XL liggen voor jou, daarna moet ik er bij gaan bestellen. Ik zou dus zeggen : stort gauw die 40 euro en de fleece is de jouwe. L's heb ik jammer genoeg niet meer in stock, dus de bestellers van die maat zullen even geduld moeten oefenen. Ik maak me sterk dat je ze dit jaar nog wel zal hebben. Misschien zelfs op de Racing Show, maar dat hangt ook af van de goodwill van onze leveranciers...

Rallyloverke
21-10-2002, 13:08
Sennake,

Ipv storten, geef ik het zondag as aan jou! In Zolder, goed?

Scapa
21-10-2002, 14:52
Het was idd een geslaagde karting. Het G&A kartteam (in de uitslag GMA karting) is uiteindelijk op de 'slechtste' plaats geëindigd, nl de tweede op een tweetal seconde van de winnaar...
Waarom uiteindelijk? Wel, tijdens de kwalificaties zou ik de laatste minuten voor m'n rekening nemen om dan de start te nemen. Ik neem het stuur over en ze komen nog net zeggen dat we al op pole staan. Ik rij buiten en... de kwalif is gedaan en er wordt onmiddellijk gestart maar niet vanuit de plaats die aan de tijd uit de kwalif gekoppeld maar gewoon willekeurig: vanuit voorlaatste positie moeten vertrekken. Gelukkig werden er nog twee opwarmrondes gereden anders had nog geen enkel rondje kunnen draaien voor de start van de race!
In het spoor van clioboy heb ik dan geprobeerd mij door het peleton door te worstelen en ben in vierde of vijfde stelling binnengekomen voor de pilotenwissel. M'n twee teammaten hebben gewoon een geweldige race gereden en zo zijn we als enige in dezelfde ronde als de winnaars geëindigd met slechts enkele meters achterstand... Blijkbaar hadden we ook nog het hoogste gemiddelde in koers ook. Hadden we anders gestart had een eerste plaats er misschien in gezeten of hadden we er op het einde nog voor kunnen strijden...

In ieder geval is de tweede plaats nog niet zo slecht: nu heb ik een pet van De Paddock gekregen en de winnaars een t-shirt en die heb ik al :-)

Piet Konijn
21-10-2002, 15:31
Ja idd stijnconinx ik had zowat het zelfde probleem!! Ik had afgesproken met mijn vader in antwerpen, en we gingen nog iets gaan eten en we komen terug en der had een of andere pipo hem voor mijn garage poort gezet, we hebben dan diene auto moeten laten wegslepen!!! En toen zijn we daar in machelen aangekomen en ben ik ingestapt en was het direct race, nog maaar ene ronde gereden, ergens van vanachter gestart en ja dan maar naar voor gereden he. Ik had even problemen bij de eerste keer als ik op het stukje buiten kwam was toch tricky omdat er niemand voor mij reed, en was even het noorden kwijt:)

Scapa
21-10-2002, 16:04
Het was idd serieus wennen die eerste rondes...
Seg Clioboy, waar hebde gij in godsnaam die 45.0 gehaald? Was er ergens ne binneweg die ik heb gemist? :D :D
Voor zij die volgend weekend naar zolder komen: kom gerust eens af in de tent van G&A racing in de paddock van de New Procar, ik ben er van vrijdag tot zondag ('s avonds in de belcartent :D )

Sennake
21-10-2002, 16:32
Originally posted by Johan
Sennake,

Ipv storten, geef ik het zondag as aan jou! In Zolder, goed?

Dat mag, maar dan moet ik het zelf toch ook storten hoor...

Piet Konijn
21-10-2002, 16:48
Originally posted by stijnconinx
Het was idd serieus wennen die eerste rondes...
Seg Clioboy, waar hebde gij in godsnaam die 45.0 gehaald? Was er ergens ne binneweg die ik heb gemist? :D :D
Voor zij die volgend weekend naar zolder komen: kom gerust eens af in de tent van G&A racing in de paddock van de New Procar, ik ben er van vrijdag tot zondag ('s avonds in de belcartent :D )


ja jong ik weet het ook niet zenne, grenzen verleggen he, heb wel een pint gedronken tussen mijn twee stints, zou dat het hem mischien gedaan hebben?? Was er wel van verschoten want ik heb mijn gewicht niet echt mee voor te karten ben de laatsten tijd wat bijgekomen van het goede leven:)

flugel
21-10-2002, 21:30
Originally posted by clioboy


en ik ben zowat bijna geemigreerd, alhoewel ik wel graag zou blijven wonen in dat ooo zo rustige hamme. hoe was trouwens de voetbal van de noen was het een beetje goed ale ik bedoel heeft hamme gewonnen??? die zijn de laatsten tijd goe bezig heb ik gehoord!!! go vigor, ik zou mij eigenlijk moeten aansluiten bij den bierside, zijde gij daar ook bij flugel :+

'k zijn gaan zien idd, slechte match... ge moet de volgende keer ne keer afkomen eh 'k geloof dat het den 10de of den 11de is ('k weet het nie zeker op de kalender staat den 10 en in 't stadion roepen ze den 11de om :rolleyes: ) maar 't is allezins den topper tegen Zulte Waregem... dus geen uitvluchten hé :)

Mistery
21-10-2002, 21:42
Zal ik dan alvast al maar nen uitvlucht voor Piet Konijn zeggen :
dien gaat den 10den nog nooit nuchter zijn na zijn overwinning in de 10-uurs race den 9den...en dan daarbij nog de officiële afsluiting van het seizoen...da KAN gewoonweg nie goed aflopen op het "mijne-kop-doet-zeer" gebied...en da zouden de Geerinckxkes toch wel verdiend hebben hé Flugel...zonder tegenslagen worden ze 1ste , 2de of 3de in het TC kampioenschap en da zou verdorie schoon zijn...Idem voor vader en zoon Van Roey !

flugel
21-10-2002, 21:45
Originally posted by Mistery
Zal ik dan alvast al maar nen uitvlucht voor Piet Konijn zeggen :
dien gaat den 10den nog nooit nuchter zijn na zijn overwinning in de 10-uurs race den 9den...en dan daarbij nog de officiële afsluiting van het seizoen...da KAN gewoonweg nie goed aflopen op het "mijne-kop-doet-zeer" gebied...en da zouden de Geerinckxkes toch wel verdiend hebben hé Flugel...zonder tegenslagen worden ze 1ste , 2de of 3de in het TC kampioenschap en da zou verdorie schoon zijn...Idem voor vader en zoon Van Roey !

't is dermee dat den 11sten is :) (peis ik toch)

Witte
22-10-2002, 21:23
De wedstrijd was inderdaad goed georganiseerd. Proficiat voor de organisatie.
Wat de race zelf betreft, die is ook goed afgelopen... zeer goed zelfs, de eerste plaats. :D
Doordat ik niet elke dag mijn PC aanzet had ik nogal laat gezien dat de PADDOCK karting eraan kwam. 'k Had eigenlijk nog maar een dag tijd om in te schrijven. Bijgevolg vroeg ik aan Nick, een collega op het het werk, of hij geen goesting had om mee te gaan karten. Ik had al eens 2 keer tegen hem gereden en hij ging wel goed vooruit, zeker en vast voor iemand die niet veel kart. Nick doet namelijk meer aan pocketbike en supermotard.
Nick vertrok vanop een vijfde plaats en na ongeveer een tien minuten zat hij waar hij moest zitten : eerste.
Na 20 minuten nam ik dan het stuur over waardoor we terug zakten naar een zesde plaats geloof ik. Na mijn stint van een half uur lagen we terug op een eerste plaats.
Nick nam terug het stuurwiel over, waardoor we terug enkele plaatsen zakten. De flying paddockers, met Driesco en Marshal, hadden ondertussen de leiding overgenomen. Maar Nick gaf volle gas en klom terug op naar een eerste plaats.
Toen het tijd was om mijn tweede en laatste stint te rijden had Nick bijna een ronde voor op de tweede, DB racing, die samen met ons de laatste pilotenwissel maakte.
Althans, zo dacht ik. want G&A had hun 3 wissels al gedaan, waardoor zij plots op een tweede plaats kwamen te liggen. Ik verschoot serieus toen men teken deed dat ik slechts een vijftiental seconden voor lag op G&A ... en ze naderden (omdat ze dichterbij kwamen).
Met nog een vijftiental minuten te gaan zou die voorsprong normaal gezien groot genoeg moeten zijn, dus nam ik zeker geen risico's. Op enkele ronden van het einde werd het echter nog serieus spannend, waardoor die van ons haar nagels weeral naar de vaantjes zijn. Met nog enkele ronden te rijden kwam ik achter een gevecht terecht voor de derde plaats (denk ik toch) tussen DB racing en Dirk Geerinckx. 2 Snelle jongens, dus ik maakte mij nog altijd niet echt zorgen. Ik was niet echt van plan mij te mengen in de hun strijd, ik had mijn les wel geleerd in de MAK karting van Aalst (degenen die er waren weten wel wat ik bedoel). Toen kwamen we echter met zen drieën achter Werner te hangen en had ik schrik dat G&A met rasse schreden zou naderen. Maar gelukkig, zo sportief als Werner is liet hij ons alle 3 passeren (hij had is anders moeten proberen :D ). Na dit spannende slot viel dan uiteindelijk de geblokte voor ons als eerste. :D .
Verder wil ik ook nog even zeggen dat alle piloten zeer sportief reden, er was dikwijls zelfs geen blauwe vlag nodig om een tragere piloot kenbaar te maken dat hij een snellere piloot voorbij moest laten. Proficiat aan allen :) .
En natturlijk ook een bedankje voor Nick, die op het laatste moment nog heeft willen meedoen, en hoe, fantastisch. Hopelijk heeft hij ook niet teveel last gehad met zijn vriendin, want die verjaarde op de dag van de karting. Maar dat was hij effe vergeten toen ik hem vroeg om mee te karten, gelukkig maar. :D :D :D

Raceboy
22-10-2002, 21:28
Originally posted by Witte

Alt. en ze naderden (omdat ze dichterbij kwamen).


ge maakt nogal wa mee op zo een avond he ;)

Piet Konijn
15-11-2002, 05:51
Originally posted by flugel
't is dermee dat den 11sten is :) (peis ik toch)

ja sorry zenne flugel wanneer is de volgende topwedstrijd van vigor, dan kom ik wel ne keer zien!! Van t weekend was een beetje moeilijk gezien de omstandigheden!!!Ze zegeen altijd: kampioen zijn is plezant!!! maar wel met de nodige "kop" "zorgen";"pijn" er bij!! :+ :+ :D :D :D

flugel
15-11-2002, 21:16
Originally posted by clioboy
ja sorry zenne flugel wanneer is de volgende topwedstrijd van vigor, dan kom ik wel ne keer zien!! Van t weekend was een beetje moeilijk gezien de omstandigheden!!!Ze zegeen altijd: kampioen zijn is plezant!!! maar wel met de nodige "kop" "zorgen";"pijn" er bij!! :+ :+ :D :D :D

'k laat wel iets weten wanneer der nog ne keer nen topper is ;) :)