PDA

View Full Version : FIA GT - Enna


laurent
20-09-2002, 17:10
First free Practice :
1) Kumpen/Hezemans
2) Belmondo Racing
3) Ferrari Prodrive


2nd free practice :
1) Kumpen/Hezemans
2) Lister Storm
3) Gollin/Cappellari

The new car seems to be OK...

Bron : A.Kumpen

Meer info : http://www.anthonykumpen.com

Werner333
20-09-2002, 17:43
Als ze nu eens van pech gespaard blijven en een klinkende overwinning kunnen laten noteren zou het pas echt super zijn.
Voor 1 keer mag de Ferrari van mij eens verliezen. Als ze maar tweede zijn. :D :D :D

laurent
20-09-2002, 17:58
jah, zou een knappe prestatie zijn, met een wagen die zijn shake-down heeft gedaan tijdens de eerste vrije training....

laurent
22-09-2002, 16:12
Straight from Enna
---------------------
Kumpen/Hezemans leading untill 10minutes before finish. A fuellpump-problem forces them to go in for a quick pitstop, repair takes 2 laps, resulting in 6th place....

The bad luck saga continues for Kumpen/Hezemans...

More info : http://www.anthonykumpen.com

JPMontoya
22-09-2002, 16:40
Full results from the eighth round of the 2002 FIA GT Championship at the 4.950km Enna-Pergusa circuit in Sicily.

Race length – 3 Hours

1. Campbell-Walter/Springer GT Lister Storm Lister Storm Racing 101 laps
2. Gollin/Capellari GT Chrysler Viper GTS-R Carsport Holland + 39.874secs
3. Babini/Duez GT Chrysler Viper GTS-R Paul Belmondo Racing + 44.211secs
4. Derichebourg/Belmondo GT Chrysler Viper GTS-R BelmondoRacing + 44.721secs
5. Bouchut/Terrien GT Chrysler Viper GTS-R Larbre Competition + 1 lap
6. Hezemans/Kumpen GT Chrysler Viper GTS-R Carsport Holland + 2 laps
7. De Castro/Verdon-Roe GT Lister Storm Lister Storm Racing + 2 laps
8. Ortelli/Lieb N-GT Porsche 996 GT3-R Freisinger Motorsport + 2 laps
9. Sauvage/Daoudi N-GT Porsche 996 GT3-R Freisinger Motorsport + 2 laps
10. MonterminiAlexander N-GT Ferrari 360 Modena JMB Racing + 3 laps
11. Pescatori/Bertolini N-GT Ferrari 360 Modena JMB Racing + 3 laps
12. Vosse/Rosenblad GT Chrysler Viper GTS-R Larbre Competition + 4 laps
13. Garcia/Felbermayr Jr N-GT Porsche 996 GT3-R RWS Motorsport + 4 laps
14. Jones/Soli N-GT Porsche 996 GT3-R Cirtek Motorsport + 5 laps
15. Gugliardo/Ceraulo N-GT Porsche 996 GT3-R MAC Racing + 6 laps
16. Garbagnati/Gianni N-GT Ferrari 360 Modena JMB Competition + 6 laps
17. Kuteman/Pregliasco N-GT Ferrari 360 Modena JMB Competition + 7 laps
18. Fomenko/Vassiliev N-GT Porsche 996 GT3-R RWS Motorsport + 10 laps
19. Gounon/Calderari/Bryner GT Ferrari 550 Maranello BMS Scuderia + 17 laps
20. Commis/Bertoli/De Filippis N-GT Ferrari 360 Modena Mastercar + 20 laps

Not classified

21. Deletraz/Piccini GT Ferrari 550 Maranello BMS Scuderia Italia 81 laps
22. Reid/Reid GT Porsche 911 GT2 Proton Competition 40 laps
23. Peter/Wolff N-GT Porsche 996 GT3-R Autorlando Sport 34 laps
24. Gavin/Clerico GT Lamborghini Diablo GT Reiter Engineering 31 laps
25. Riccitelli/Quester GT Ferrari 550 Maranello DART Racing 22 laps
26. Sangiuolo/Pichler N-GT Porsche 996 GT3-R MAC Racing 18 laps
27. Merendino/Merendini N-GT Porsche 996 GT3-R JvG Racing 10 laps
28. Felbermayr/Jursaz/Casadei GT Porsche 911 GT2 Proton 0 laps

CRASH.NET

Maarten
22-09-2002, 19:01
balen, balen, .. ik begin medelijden te krijgen met die mannen

Werner333
22-09-2002, 20:37
Doet me denken aan het album "Het Noodlot" van Michel Vaillant.

Mark
22-09-2002, 21:28
wel zojuist een megacrash gezien van piccini in de 550...........eerst bruut opzijgezet door Babini in de Belmondo Viper. De banden geraakt, zonder noemenswaardige schade weer de baan op om terug te gaan naar de pits.............maar die heeft ie nooit gehaald. Er brak iets af.............360 spin tegen de armco barrier, complete rechterkant weg.

Mistery
22-09-2002, 22:20
Originally posted by Werner333
Doet me denken aan het album "Het Noodlot" van Michel Vaillant.

Mij doet het eerder denken aan : "de Klungels van Racing Box" (Klungels dus wel degelijk met HOOFDLETTER). Wij hebben in Le Mans genoeg gezien : Toine, kerel, doe uzelf een plezier : gooi die Italianen zo ver mogelijk weg, en maak terug een team. Niet voor niets waren de drie besten van toen (Le Mans) vandaag in Spa-Francorchamps. Geen boxproblemen gezien vandaag...Le Mans daategenstaande, tja dat was iets anders hé...spaar ons van dergelijke onvakkundigen, geef ons snel Piet, Dirk en Kurt terug. En niet alleen ons, maar vooral voor jouw team, want dan had dit kampioenschap er volledig anders uit gezien.

Echt spijtig voor Anthony en Mike, maar wat mij betreft heb ik zelf genoeg gezien...jongens... dit kan niet op zo'n niveau, jullie zijn professionelen, EIS het dan ook van diegenen die voor jullie wagen en voor jullie veiligheid in moeten staan. Jullie spelen momenteel niet zelf met jullie leven, anderen doen dit voor jullie wel !

Sorry, effe ontading, maar het moest er uit...misschien concurrenten in Belcar, maar nog altijd vrienden, zoals allom gekend, en vooral : respect voor andermans leven...blijkbaar hebben sommigen dit niet. Erg ... heel erg, vooral als het dan gaat om mensen waarin je "zou" vertrouwen moeten hebben.