PDA

View Full Version : Ftp


Bernie
23-09-2002, 19:30
Voor velen iets doodnormaal, voor mij een onbekende. Waar vind ik wat meer uitleg over het programma WS_FTP95LE ?? En dan heb ik het over de instellingen voor bv belgacom.net ??? Wat typ ik bij hostname/adress ??? Hoe ga ik naar mijn webspace ???,

Bart.Vandecavey
23-09-2002, 19:40
Bij hostname is het adres van uw pagina: dus www.belgacom.net/bernie of hoe dat het bij Userid is uw inlognaam en paswoord uw paswoord om in te loggen...

Bernie
23-09-2002, 19:56
te simpel om op te lossen natuurlijk.......... De uitleg van belgacom is ook voor de skynet gebruikers. En zij gebruiken dus in de helpmenu voorbeelden met skynet.be en in mijn geval moet dat belgacom.net zijn natuurlijk toch bedankt

vrDennis
25-09-2002, 14:38
Flashfxp is makkelijker (vind ik)

jos
25-09-2002, 19:38
Originally posted by vrDennis
Flashfxp is makkelijker (vind ik)
geef eens de url dat ik het eens kan downloaden misschien vind ik het ook nog een leuk programmatje

laurent
25-09-2002, 19:44
flashFXP is vrij ingewikkeld, en gemaakt om de FXP-en, tussen servers onderling, ni echt voor FTP, maja, t is bruikbaar

airco
25-09-2002, 21:03
Cute FTP pro 2.0 heeft mijn voorkeur. Vooral de manieren van scheduling zijn in deze uitgebreide cute bijzonder handig. Verder een stuk intelligenter op vlak van voltooien van mislukte transfers.

airco

vrDennis
27-09-2002, 11:58
Originally posted by laurent
flashFXP is vrij ingewikkeld, en gemaakt om de FXP-en, tussen servers onderling, ni echt voor FTP, maja, t is bruikbaar

Ingewikkelt?

je drukt op f8. vult de url in vult naam & passwoord in vult poort in en drukt op connect..

En het is uitermate niet gemaakt om te gebruiken tussen servers (het kan wel maar van serve rnaar pc is ook heel makkelijk).

vrDennis
27-09-2002, 11:59
Originally posted by jos

geef eens de url dat ik het eens kan downloaden misschien vind ik het ook nog een leuk programmatje


Ik zal even zoeken..