PDA

View Full Version : IE probleemkes


fordje
04-10-2002, 22:55
Door een of andere kronkel van mr Gates zit er een probleemke in mijne IE6.
Als ik een pagina open loopt alles perfect. Wil echter een link in een bestaande pagina klikken, vormt er zich wel een tweede scherm in IE, maar de link wordt niet doorgevoerd.

Iemand idee wat er aan te verhelpen valt.

O ja config van mijne PC:

WIN 98 2°ed
IE 6.1 (update vorige week gedaan, kan dit de reden zijn?)
defrag uitgevoerd, schijfcontrole OK, geen (gevonden) virussen

Werner333
04-10-2002, 23:00
Heb ik op het werk ook gehad. IE terug installeren en klaar is kees.

fordje
04-10-2002, 23:20
zal ik es proberen.
Heb ik intussen gedaan. Niks, noppes, nada,..........

nog tips?

laurent
05-10-2002, 00:49
mja, ik heb da ook... soms.... dan hou k CTRL ingedrukt, kies openen in nieuw venster, en dan kan k er weer tegen voor ene tijdje

fordje
05-10-2002, 09:06
Haalt allemaal niks uit hoor. Ik raak gewoon niet voorbij de links,........... :fight: :( :confused:

(zelfs als ik hieronder op mijn sig klik gebeurd er niks....)

Als ik nu IE download en opsla, kan ik dan mijn pc niet herconfigureren zodat alle oude IE instelling eraf worden gegooid (tot op niveau register)? Heeft iemand dat ooit al eens gedaan, en zo ja, hoe dan? :confused:

Als dit blijft duren zie ik me genoodzaakt Netscape ook te installeren. Probleem is daar dat ik ook electronisch bankier en dat niet wordt ondersteund. :(

Oneliner
05-10-2002, 10:29
Die update kan idd de reden.
Een andere mogelijkheid is een conflict tussen een programma dat open staat terwijl je aant surfen bent.
Misschien is het een klein virusje?

En een andere oplossing is => Zet alle belangrijke informatie op een ander deel van je harde schijf (als je dat hebt, anders op een cd ofzo) en formateer gewoon je hele pc.

Dan staat alles er terug "vers" op en zijn die problemen meestal opgelost.

fordje
05-10-2002, 23:08
Probleem opgelost.

Als het niet zachtjes kan, dan maar -the hard way-....... :fight:

Dus even een halve dag gaan herinstalleren. :mad: :mad:
En nu werk het terug.

Blijkbaar dus een viruske?? Vraag is alleen waar zat dat ding, waar komt het vandaan en ben ik er nu vanaf ?? :confused:

Come and see next week in "The mess of internet" :D :D

vrDennis
09-10-2002, 21:42
Ik denk dat het virus internet explorer zelf was :D

Beemer
09-10-2002, 22:17
Ik heb dat probleem nochtans nooit gehad.

Mijn config:
Windows Xp (service pack 1)
IE 6.1
en volledige windows update gedaan.

Misschien 98 es vaarwel zeggen en naar xp overgaan? Je weet niet wat je mist. ;)

fordje
09-10-2002, 22:22
Originally posted by Beemer


Je weet niet wat je mist. ;)

Ja hoor, een pak miserie, een heleboel nutteloze bla bla en veel, heel veel commerçie.

Ik werk al jaren met 98 (voordien zelfs 95) , en heb er weinig tot geen last mee. Zolang de virussen van mijn pc blijven lukt dat prima.