PDA

View Full Version : Pfaff in "De Dakar"


Pascal
05-10-2002, 00:36
Jean-Marie Pfaff maakt rond de jaarwisseling zijn debuut in de Dakar-rally.

Pfaff rijdt mee in een vrachtwagen van de Nederlander Cor Bezemer, maar het is nog niet duidelijk in welke hoedanigheid. De ex-doelman zou gevraagd zijn als navigator, maar zegt in Het Laatste Nieuws: "Van navigatie ken ik geen bal. Ik ga zélf rijden, ik heb mijn rijbewijs hoor."

Pfaff zal geen snelheidsrecords breken. De vrachtwagens bieden weinig uitdagingen voor een klassement. Pfaff zit er wel veiliger, wat na z'n motorongeluk wel zal hebben meegespeeld. Hopelijk verdwaalt hij niet.

Bron : vrt TT.

Het heeft nog lang geduurd voor hij aan een nieuwe stunt begon. Welk publiciteit gaat hij nu op zijne kraag dragen ??? Laat hem alstublieft wegblijven van de circuits !!!

C U

laurent
05-10-2002, 00:48
lol....$maj, als hij zijn dochters meebrengt (ni kelly mùet haar basketsloefkes aan ma de andere) mag hij altijd binnen ^^

Mistery
20-10-2002, 11:18
Ik hoop dat hij zijn uitleg wat beter doet als toen hij destijds de bij Bayern speelde. "Ich habe den strafschopf gestopft..." zou wel eens kunnen worden "Ich hab fantaag fiel sand geseen, fooral in der woestein..." of misschien zelfs in het Arabisch met een bevers tintje, wie weet ?
Maar ja, dan hebben we weer iets om eens goe mee te lachen, en zo nen kwaaie vent is het ook nie. Trouwens, voor de Dakar-gangers onder jullie (Sennake, Alex, Flugel e.a. ) : hij heeft zijn hotel en terugvlucht via AD Sport geboekt, dus als ge der de kamer mee moet delen zulde nogal wa heroïsche verhalen kunnen aanhoren...Ge zit in "Tropicana Gran Azur" dus 4 dagen met JMP aan tafel...

flugel
20-10-2002, 14:13
't ziet er idd ne sympathieke en gewone mens uit, maar mijn eerste kennismaking met mister aliplast was er één waardoor ik bijna omvergelopen werd door hem op één of andere beurs :)

Pascal
13-03-2003, 01:02
Jean-Marie Pfaff zal ook in 2004 en 2005 deelnemen aan de woestijn-rally Parijs-Dakar. De ex-doelman neemt opnieuw plaats in een vrachtwagen, tussen rijder Daniël Cnudde en navigator Cor Bezemer.

Bron : VRT TT.

Hij heeft blijkbaar de smaak te pakken of zou het weer iets te maken hebben met €€€€€€€€€€ ???

C U

Mistery
13-03-2003, 01:06
Denk eerder dat laatste, want Daniël Cnudde doet ge echt geen plezier door zo nen mediageile en knettergekke bok naast hem te zetten...

Sennake
13-03-2003, 08:25
Aan de aankomst van de voorlaatste special zei hij nochtans "nooit meer"...

Maar in het hotel was het al "daar moet ik nog eens over nadenken"...

Dat heeft hij nu blijkbaar gedaan.