View Full Version : Waarschuwing
hierbij een openlijke waarschuwing aan Robbynio, Hakki en Yannick!!
Het is absoluut niet de bedoeling dat #paddock iedere avond uitdraait in een boel-chan!!! Iedereen kan eens een meningverschil hebben met iemand, maar als dit iedere avond moet gebeuren, dan gaat de lol voor de andere gebruikers van #paddock er ook af!!!
als je boel hebt met iemand, ga dit dan uitvechten op je eigen chan, of op #ambras als je wil!! Voor de rest van de avond blijven jullie geband!!
Yannick was vanavond weliswaar niet bij de feiten betrokken, maar voor hem laat ik deze waarschuwing ook gelden!!! Gezien de gebeurtenissen in het verleden!!
airco
mwa ja
dan probeerde ze al es uit elkaar te houden en dan krijgde een waarschuwing.
ik eb ene keer of maybe meer boel gehad en das nu VOORBIJ
ik zoek nie elke dag boel lijk gij denkt ze
integendeel, ik eb alle moeite van de wereld gedaan om ze uit elkaar te houden
awel merci!!!!
mja, ok das dan heel flink van je yannick, maar ga nu niet gaan beweren dat ge der nie constant bijzit he, met den boel!!
airco
Mjah, ik heb ff mijne log gelezen, en mijn conclusie is dat Yannick er idd voor niks tussen zat. Het was dus een bekvechten tussen RoBByNiO en Hakki-
De aanleiding ? dunnoh, don't care..
Oneliner
28-06-2001, 23:31
heb ik ook die logs, want die map is leeg bij leute........?
en vor de rest idd, tis veel plezieriger as er es nen avond voorbij gata zonder boel......
one, kzla u da wel es expliceren oe ge da allemaal kunt aanzetten enzo
blijkbaar moenik ier tegenwoordig veel helpen voor irc
kben dan ook oinklopbaar eh :D
voor de rest, no coment, we waren allebei in de fout, en we hebben da alletwee toegegeven
bwa kwil wel nekeer wedijveren met u zene hakki in de titel om ter meeste irc-kennis!!
airco
Originally posted by airco
bwa kwil wel nekeer wedijveren met u zene hakki in de titel om ter meeste irc-kennis!!
airco
lol, van mij moogt gij winnen ze, dan moogt gij ze helpen ook, en daar uwen tijd aan passeren :D
mor euh, change nick as ge der dan nie zijt eh
bwa tgebeurt ook dak der wel zijn zene, mor dak gewoon ulle gezaag beu ben!!! :D :D :D :D
airco
RoBByNiO
30-06-2001, 13:23
ik kom nooit op dit gedeelte van het forum, dus sry voor nen laten reply, ma Yannick doet er echt alles aan om me tegen te houden en die boel me Hakki was gewoon een puberachtig gedoe van ons twee.
En dak nen ambetante zen weetek ook =)
RoBByNiO
30-06-2001, 13:23
en tis ni #ambras ma #boelkot!!!!!! =))
Originally posted by RoBByNiO
ik kom nooit op dit gedeelte van het forum, dus sry voor nen laten reply, ma Yannick doet er echt alles aan om me tegen te houden en die boel me Hakki was gewoon een puberachtig gedoe van ons twee.
vooral van gij ze :D
RoBByNiO
30-06-2001, 17:08
ja, ma gij waart ook wel bezig ze!
das vergeten, en zo erg was et oo weer ni ze.
hups case closed voor we hierre ook boel hebben!!
:D :D :D
RoBByNiO
30-06-2001, 19:04
airco, Robbynio schrijf je zo: RoBByNiO
bedankt!
nu moogde doen wat ge wilt he mor kheb geen goesting om iedere keer mijn shift te gon zoeken zene!!!
is robby ook nie goe???
airco
Werner333
01-07-2001, 11:08
Right on Airco.
Robke is ook wel goed denk ik.:D :D :D
RoBByNiO
01-07-2001, 12:53
mja Airco, ne naam schrijfde me een hoofdletter he
das etzelfste as een dt fout.
RoBByNiO
01-07-2001, 20:27
dar hebt ge het weer, als ik een dt fout maak ontploft hier den boel en als ik dan iets zeg moe ik mennen bek houde!
TOPIC CLOSED NU
me 'nie zagen' bedoelt airco gewoon, 'pfff as ge daar nu ook al op moe letten'
Maw: Zijne nick is nie voor niks airco ipv Airco....
Beke verkeerd begrepen Robby ?
In chat taal is het toch zeer normaal dat alle hoofdletters weggelaten worden dacht ik?
RoBByNiO
01-07-2001, 22:54
ale dan, da wist ik ni ze!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.