View Full Version : Top Gear is back!
Fantastisch nieuws vrienden: van karten krijg je wel eens pijn in de leden en wat doe je dan de dag erna (20 oktober) om een beetje te bekomen? Wel, je zet 's avonds de TV op BBC Two voor het kompleet vernieuwde vol uur durende Top Gear met niemand minder dan Jeremy Clarkson himself en nog twee andere nieuwe kwieten. Jawel, Top Gear is back!
jan
Bart.Vandecavey
10-10-2002, 10:49
Is Vicky er ook terug bij?
Neen, Jeremy is de enige van het oude team. Je zal dus echt naar de auto's moeten kijken Bart :D
jan
Bart.Vandecavey
10-10-2002, 11:24
Ik ga me toch ne keer een satteliet aanschaffen denk ik om het nieuwe programma te zien met de oude methode van werken en niet zoals autowereld.tv...
Tof, en dan nog een volledig uur ook...
helaas geen Tiff Needell..............maar die zien we dan ook elke week bij 5th gear. Sinskort te zien bij de commercielen :D
Originally posted by Marshal
helaas geen Tiff Needell..............maar die zien we dan ook elke week bij 5th gear. Sinskort te zien bij de commercielen :D
als je het PC spel le mans hebt ben je die Tiff needell wel beu. "and he's off" :p
FleaBite
10-10-2002, 21:54
wel goe dat het terug is. Ook goe da Clarkson er terug bij is, maar jammer dat de rest nu weg is. :rolleyes:
afwachten... Jeremy was steeds subliem, maar werd de vorige versie niet afgevoerd wegens te "stout". => het nieuwe programma zou iets "braver" moeten zijn.
tsja... zonder Vicky B.H. ;)
http://www.topgear.beeb.com/content/latest/features/features/new_tg/01/
mmm vicky,
die 'werkt' nu bij ITV denk. Ze doet daar oa. de verslaggeving van de BTCC.
Wel spijtig dat ze weg is bij bbc maar we hebben nog altijd die van het world superbike champ. eh :D
Bart.Vandecavey
14-10-2002, 14:46
Ze werkt samen met Tiff, Quentin en Jason bij the 5th gear: Topgear avant la lettre... Dus auto's testen met gooi en smijtwerk :D
en ferrari-moteurs opblazen ook?
Bart.Vandecavey
14-10-2002, 16:50
Dat waren zij niet hé Laurent maar de testpiloten van Ferrari...
even terug onder de aandacht brengen
vanavond topgear (http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/prog_parse.cgi?FILENAME=20021020/20021020_2000_4224_14029_60) om 20u UK tijd
Gisteren voor de eerste keer de nieuwe uitvoering gezien van Topgear. Wat een genot om te kijken, even was ik bang dat na het vertrek van Tiff en Vicky het wat minder zou worden.
Niets is minder waar, Jeremy Clarkson heeft alle registers open getrokken om er wat van te maken.
De leermomenten van de uitzending van gisteren:
- Niet meer geflitst worden door een vaste camerapaal, dat kan! Vanaf 170 mph (273,7 km/u) flitsen die dingen niet meer. Wie van de Paddockers gaat dat uitproberen? :D
- De occassion van de toekomst voor een prikkie: Het huidige model Subaru Impreza, de verkopen schijnen zo dramatisch slecht te zijn dat de huidige adviesprijs per model in engeland met 3000 Engelse ponden is verlaagd. Maar het einde schijnt nog niet in zicht te zijn. Men heeft nog zeer grote aantallen op voorraad. Die moeten weg zijn voor het nieuwe model er is. Zodra dat nieuwe model is, wordt deze generatie en masse gedumpt. Oftwel lage prijzen! De lelijkheid zie je toch niet als je er zelf in zit :D
- Welke supercar is het snelste? De nieuw Lambo of de Pagani Zonda? (het project waar Hezemans mee bezig is voor de ALMS). Onverwacht won de Pagani het, en er was weer massive oversteer te horen……….heerlijk die ouwe vliegvelden waar ze echt rossen met die bakkken.
Tja dan de muziek bij hun stukjes, die was subliem. Bij inboard beelden van die supercars op hoge snelheid draaiden “ouwe lullen muziek” , prachtige humor van those english bastards
Originally posted by Marshal
Tja dan de muziek bij hun stukjes, die was subliem. Bij inboard beelden van die supercars op hoge snelheid draaiden “ouwe lullen muziek” , prachtige humor van those english bastards
Toch heerlijk, die oerhollandse commentaar :D :D :D
En top gear is weeral vertrokken: kheb nog net het stukje van Murray Walker in de Mclaren F1 gezien. Zalig om die vent te zien rondscheuren daarmee. En dan de commentaar: 'you can't describe how wonderful this car is, because you run out of superlatives' en 'if you could send one piece of technology into space to show of to aliens, it would have to be this car'
Speesman
12-05-2003, 23:25
Hoe laat en op welke dag is het topgear?
Werner333
12-05-2003, 23:26
Alles over topgear: http://www.bbc.co.uk/topgear/
is dat de laatste update?
Werner333
14-05-2003, 17:37
Dat weet ik niet.
22 mei 2005: het niewe seizoen ;)
nog 10 minuutjes ni vergeten
nog 10 minuutjes ni vergeten
Je bent me net voor. ;)
Voetballen met Toyota Aygo's... topentertainment!! :worship:
Zooo hard lachen :applaus:
't Waren waarschijnlijk preproductie-exemplaren, anders een beetje zonde... Op het eind leek het wel Aygo-rugby!!
Die CLS 55 AMG ziet er trouwens vééél beter uit dan een M5, zowel vanbinnen als vanbuiten. Prachtkar! :cool:
als ik da in het begin goe gezien heb dan komt er dit jaar een masserati MC12 langs :o
Dragonfly
22-05-2005, 23:13
zenden ze dit nog eens opnieuw uit ?????
ik denk dat je pech hebt, dit jaar blijkbaar geen heruitzending op maandag
Wel op dinsdagavond, 7pm Britse tijd
wat een bende zotte engelse.. voetballe met auto's... :crazy:
wel heel wat btcc rijders dat meededen
ma ocharm die toyotakes :)
Rohrl-fan
23-05-2005, 09:40
Zou het niet te doen zijn om met de geintereseerde padockers zo eens een uitzending bij te wonen? :cool:
als ik da in het begin goe gezien heb dan komt er dit jaar een masserati MC12 langs :o
En een nieuwe besttijd op de Nordschleife in de categorie "Ford Transit" :gas:
vanaf deze zondag: weer top gear. 21u op bbc 2.
Speesman
12-11-2005, 03:05
Ah thnx, dat moet ik zeker zien!!
Rohrl-fan
12-11-2005, 17:13
Joepie! Net op eBay de volledige 6 seizoenen van Top Gear op DVD gekocht. :D We gaan kunnen genieten!!!
Dit moet zowat de beste top gear ooit geweest zijn. Caravans zijn fun :D
Speesman
17-07-2006, 00:12
Ik vond het juist een van de minst goede afleveringen. Dat van die caravan was wel grappig, maar iets te lang getrokken.
Ik vond het geen geweldige aflevering, het stuk over de caravans was grappig, maar het duurde te lang en het ging daarom te lang over niet-autozaken. :p
Ze zijn bij Top Gear de laatste tijd iets te veel bezig met allerlei scenario's uit te denken en te verfilmen in plaats van auto's te testen.
Die laatste "races" (Veyron - sportvliegtuigje, Ferrari 612 - lijnvlucht, Aston Martin...) werden telkens "toevallig" beslist in de laatste seconden: is leuk voor een keer maar als je het blijft herhalen komt het geforceerd en flauw over. Net zoals de politie interventie in deze aflevering.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.