PDA

View Full Version : Laatste MAK-karting in JPR


FastFons
13-10-2002, 17:39
Gisteren was het dus de laatste wedstrijd uit het MAK kampioenschap. Op het vernieuwde circuit van JPR gingen omstreek half 8 de vrouwen van start. Gedurende heel de race lag paddocker flashy aan de leiding maar in de laatste ronde werd ze nog een plaatsje achteruit verwezen door Sonja Hensen. De top 3 van de vrouwen werd vervolledigd door Vicky Berger. Omstreeks 8 uur ging dan na een opwarming van 10 minuten het eigenlijke hoogtepunt van de avond van start. Wij (Calamitas Racing) hadden deze keer geluk met de loting en mochten starten vanop de 8e plaats op 16 deelnemers. Ik nam de start en kwam redelijk goed weg. Na enkele ronden reed ik blijkbaar op de 2e plaats zonder het te beseffen. Ik had ook zicht op de leiding want ik reed vlak achter The Mighty M racing. Ik was een tikkeltje sneller dan mijn voorligger maar Benklak verdedigde zijn lijn heel goed. Door ons gevecht verloren we echter wel veel tijd, zodat we na een goed kwartier VDH racing en even later nog Ben van Noolen moesten doorlaten. Uiteindelijk dan op een 4e plaats binnengekomen om te wisselen en Speesman nam het stuur over. Hij moest echter wel nog enkele toppers voorbijlaten maar kon uiteindelijk wel nog voorbij the Mighty M racing gaan zodat we uiteindelijk stranden op een mooie 6e plaats na een felbevochten race. VDH racing behaalde een mooie overwinning en is de verdiende winnaar van het kampioenschap. Ik behaalde persoonlijke nog een 8e plaats en ik ben daar heel tevreden mee gezien de pech die we dit seizoen toch gehad hebben. Volgend jaar hopelijk net zo goed met zo mogelijk nóg meer fun!

FF

Speesman
13-10-2002, 20:18
Ik heb de toppers mischien iets te makkelijk voorgelaten, maar we hebben toch een 6de plaats behaald!!
Volgend jaar Calamitas Racing op het podium!!! ;)

flugel
13-10-2002, 22:06
Originally posted by speesman
Ik heb de toppers mischien iets te makkelijk voorgelaten, maar we hebben toch een 6de plaats behaald!!
Volgend jaar Calamitas Racing op het podium!!! ;)

Der volgt nog een wedstrijd hé... wel buiten competitie maar daarom niet minder mooi hé :)

laurent
14-10-2002, 11:56
ikke was ni aanwezig omwille van redenen.... being t feit da mijn vriendin er een einde aan heeft gemaakt (aan de relatie he...) (.. please, geen medelijden en zo, dit is een gewone mededeling. t is best zo)

flashy
14-10-2002, 12:18
Ik ben nog altijd depressief da Sonja mij in de laatste ronde heeft verslagen. Waarom moet ik ook ne kramp krijgen in mene rechter dikke teen? En ast ne ladies trophy is, waarom doet er dan ne gast van JPR zelf mee en rijdt dien klojo mij dan ook nog van de baan? *zucht* Kwas nie te genieten... (hebben veel mensen wel gezien denk ik :confused: ) Denk da'k ma eens ne keer in staking zal moeten gaan. Ben het beu :frusty:

En Laurent, kop op e ;) Redeneer zoals mij : As de andere persoon 'n einde maakt aan de relatie dan is zij/hij u nie waart. Ge Kunt altijd beter krijgen, ook al gelooft ge da de eerste maanden waarschijnlijk nie :confused:
Nu, kmoe wel zeggen da'k altijd wel degene was die't afmaakte, dus Fastfons, beware :D

flugel
14-10-2002, 20:18
Originally posted by flashy
Ik ben nog altijd depressief da Sonja mij in de laatste ronde heeft verslagen. Waarom moet ik ook ne kramp krijgen in mene rechter dikke teen?

das ook nie handig :D

Werner333
14-10-2002, 22:08
De laatste race op een vernieuwd JPR.
Het begon slecht: mijn teammaat die afbelt wegens een ongelukje onderweg (gellukkig alleen maar blikshade).
Ik was dus van plan alleen te rijden totdat Benklak mij uitnodigde om deel uit te maken van Mighty M racing.
Ben startte de race en klom op naar de 3de plaats. Na een half uur nam ik over en kon zelfs even die 3de plaats vasthouden.
Nadien viel ik, zoals verwacht, langzaam terug maar ik slaagde er toch in om DB racing achter me te houden. Gefinished als 8 ste en best tevreden ondanks het feit dat ik in laatste bocht nogal ruw de flexrail werd in gereden door nen zekere Driesco. :mad:
Al bij al een toffe race en tevreden met de 10 de plaats in de eindstand van het kampioenschap. Hoewel dat er niet toe doet. Het was voor de fun, niet? ;)

flugel
14-10-2002, 22:12
Originally posted by Werner333
De laatste race op een vernieuwd JPR.
Het begon slecht: mijn teammaat die afbelt wegens een ongelukje onderweg (gellukkig alleen maar blikshade).
Ik was dus van plan alleen te rijden totdat Benklak mij uitnodigde om deel uit te maken van Mighty M racing.
Ben startte de race en klom op naar de 3de plaats. Na een half uur nam ik over en kon zelfs even die 3de plaats vasthouden.
Nadien viel ik, zoals verwacht, langzaam terug maar ik slaagde er toch in om DB racing achter me te houden. Gefinished als 8 ste en best tevreden ondanks het feit dat ik in laatste bocht nogal ruw de flexrail werd in gereden door nen zekere Driesco. :mad:
Al bij al een toffe race en tevreden met de 10 de plaats in de eindstand van het kampioenschap. Hoewel dat er niet toe doet. Het was voor de fun, niet? ;)

en content dat em is :D wacht maar zaterdag (hopelijk) revanche :p