PDA

View Full Version : Tourmanager!


RoBByNiO
29-06-2001, 18:52
De topic van Gouden tour word wel wat lang, dus start ik een nieuwe op, de tourmanager.

Er is een zogehete kennersleague, ik wil er wel aan meedoen maar ken de antwoorden niet!

wie weet volgende antwoorden?

Login: Welke eigenzinnige Tourwinnaar ook wel 'Le Frise' genoemd, kwam als gevechtspiloot om het leven tijdens WO I? De achternaam van deze man is de login voor de kennersleague.

Wachtwoord: Welke oud Tourwinnaar, met als bijnaam 'De Vlo' stopte voor iedere afdaling zijn bidon vol met Lood. De achternaam van deze slimmerik is het wachtwoord voor de kennersleague


Bedankt,

yvdp
30-06-2001, 00:03
kzouet ni wete

Sennake
30-06-2001, 09:11
Ja jong, F1-vragen tot daar toe, maar velokoers is nie mijn specialiteit zelle! (dat zulde ook al wel gezien hebben aan mijn ploegske dat in de paddock staat lol)

tsjolder
30-06-2001, 09:53
Ik zou begod nie weten wat er verkeerd is aan uw ploegske. Het zijn allemaal sterke coureurs die in het verleden al iets hebben bewezen. 't enige wat ik erop zou kunnen aanmerken, is dat er misschien wat weinig sprinters in staan. Vooral Tom Steels lijkt mij onmisbaar in iedere ploeg, zeker nu cipo er niet is, is Tom intrinsiek de rapste van heel de bende.

RoBByNiO
30-06-2001, 13:17
ik ken ook niks van wielrenne ze sennake, ikk volg alleen wa de grote rondne

Sennake
30-06-2001, 23:38
Originally posted by tsjolder
Ik zou begod nie weten wat er verkeerd is aan uw ploegske. Het zijn allemaal sterke coureurs die in het verleden al iets hebben bewezen. 't enige wat ik erop zou kunnen aanmerken, is dat er misschien wat weinig sprinters in staan. Vooral Tom Steels lijkt mij onmisbaar in iedere ploeg, zeker nu cipo er niet is, is Tom intrinsiek de rapste van heel de bende.

Bij deze heb ik Mario Aerts vervangen door Tom Steels, Tsjolder :-)
Ik zal je gedenken in mijn gebeden (hoop ik).

tsjolder
01-07-2001, 13:14
Djezus, uw gebeden dan nog. Da's nu de laatste plaats waar ik dacht da'k ging voorkomen ;). Schiet mij nu wel niet dood als Steels na 3 dagen opgeeft en Aerts een supertour rijdt eh :)

Sennake
01-07-2001, 15:48
Neenee, dan RIJD ik je wel dood met mijn kart LOL!!!!

tsjolder
01-07-2001, 16:59
Ik begin schrik te krijgen om naar die meeting af te zakken, ik ben mijn leven nog niet echt moe ;)