PDA

View Full Version : Downloaden via IRC


TiBo
20-10-2002, 16:45
Kan er misschien ff een overzicht geven over hoe ge IRC kunt gebruiken om te downloaden?
Ik ben op IRC-vlak een newbie, dus .... :o

Beemer
20-10-2002, 16:56
Tibo, check PM ;)

laurent
20-10-2002, 17:03
valt te bezien he....
via dcc, xdcc, of via warez-chans?

Finish
20-10-2002, 18:43
foeifoeifoei, dit forum dient niet om vraagjes ivm warez te deponeren, dudes ! Onze 'FAQ-in-wording' (beta-versie :D )is daar heel streng in.
ik quote:


En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Hoe je aan je programma’s komt interesseert ons weinig, zolang je Depaddock er maar buiten laat. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden dan ook actief geweerd. Bij constateren worden deze verwijderd en de plaatser ontvangt een officiële waarschuwing. Dit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van Depaddock. Het zou bijzonder spijtig zijn moest Depaddock de dupe worden van een paar users die programma’s willen uitwisselen. Onder warez verstaan we alle niet legale vormen van software, dus alles behalve shareware en freeware. Cracks en hacks zijn programma's waarmee je beperkende factoren van trial/light en/of shareware haalt. Deze zijn ook niet toegestaan. No CD-patches, een stukje software zodat je een spel/prog/whatever kan gebruiken zonder cd: not allowed ! Ook al heb je zelf de originele CD.
GSM unlockers zijn niet toegestaan aangezien moeilijk te bepalen valt of de unlockmethode toegestaan is of niet. Virus builders, DDOS tools, ICQ bombers en andere script kiddie meuk is niet toegestaan. Linken naar sites waar warez cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. op staan valt hier ook onder de verboden zaken. Ook het terloops noemen, of vragen van een e-mailadres of welke andere creatieve manier je verzint, is simpelweg niet gewenst. Als je twijfelt over de legale status, vraag het eerst aan een mod of admin voor je post.


:no: :no:

TiBo
20-10-2002, 19:27
Ik wou gewoon ff meer weten over (m)IRC!

Ik weet dat je via IRC ook warez kan downen, maar da's nu eenmaal internet hé.
Op zich is karate ook een verdedigingssport, ... maar al te vaak wordt daar misbruik van gemaakt!

Ik denk dat de meeste hier weten dat over Warez niet gesproken wordt en dat indien ze dat wel willen doen, ze dat altijd over PM kunnen.

Ik let in de toekomst hoedanook nog eens extra op m'n woorden.