View Full Version : Wie wint er in Frankrijk??
1 keer stemmen, tijd tot zondag middag 13u59
neen, verstappen staat er niet bij, en ook geen minardi's, ik kon maar 10 namen invullen hé*L*;)
ik koos coulthard, waarom, ik geloof er nog in, en nu geen gezever over zijn kwaliteiten hé jongens!;)
Zou opnieuw een (klein) beetje spanning voor het Wk brengen hé
M.Schumacher. Voorgevoel in mijnen kleinen teen.
:D :D :D
ah ,tot zondagmiddag stemmen. Dan wacht ik eerst de kwalificaties af zunne, ge weet maar nooit da Ralfke per ongeluk nie op startrij 1 start.
Kheb Schumi gestemd!!! wegens de meest constante prestaties in het veld!!!
wel opvallend dat blijkbaar niemand een cent geeft om de kansen van R.Schumacher en wel aan die van JP.Montoya alhoewel dat die al heel het seizoen van het kaske naar de muur gereden wordt door ralfke!!
airco
Maar mijn vertrouwen in JPM is dan ook grenzeloos eh Airco ;)
tsjolder
30-06-2001, 09:44
Ik heb gestemd op wie ik denk die zal winnen, degene van wie ik hoop dat hij zal winnen, kent iedereen wel, maar ik heb op zijn broer gestemd. Reden: in Duitsland hebben ze getoond dat ze de beste wagen hebben en Ralf rijdt al heel het jaar Montoya in de vernieling (met enige zin voor overdrijving).
de underdog zal iederen verassen, en zal winnen
wiiiiiiii
Hakkinen dus :)
i wish
hmmz, tenzij coulie 2des rijdt, dan zallem em wel voorlaten
Hmm, ik heb me vergist. Ik had ergens anders Montoya ingevuld en hier Coulthard...
Als iemand mijn stem hier aan Montoya kan geven, ga je gang.
Eerlijk gezegd ik ben niet 100 % zeker, maar ik verwacht zondag regen. En dan kan er maar ene winnen en dat is M. Schumacher of J. Alesi. Maar die stond er niet tussen.
Oneliner
30-06-2001, 11:23
in de regen M schumi????
Da hebben we gezien in brzail....
nee ik heb ook op hakkinen gevoted....
tsjolder
30-06-2001, 11:28
Zeg, oneliner, ge moet nu toch niet ontkennen dat Schumacher de regenkoning is, dat heeft hij in het verleden meermaals bewezen, daar verandert die ene keer dat hij met zijn wagen worstelde in de regen niks aan.
Originally posted by tsjolder
Zeg, oneliner, ge moet nu toch niet ontkennen dat Schumacher de regenkoning is, dat heeft hij in het verleden meermaals bewezen, daar verandert die ene keer dat hij met zijn wagen worstelde in de regen niks aan.
people change tsjolderken
tsjolder
30-06-2001, 11:33
Dat talent verdwijnt heus niet, hoor. In de regen rijden, is meestal iets da ge kunt of niet kunt. Prost kon dat bijvoorbeeld niet en Alesi bijvoorbeeld wel. Schumacher is dat echt niet verleerd.
Oneliner
30-06-2001, 12:11
tuurlijk da tsjolder.
maar kom, Schumi is een regenkoning, maar niet onfeilbaar....
tsjolder
30-06-2001, 12:16
Ik heb ook nooit beweerd dat hij onfeilbaar was eh.:)
Originally posted by Oneliner
in de regen M schumi????
Da hebben we gezien in brzail....
Maleisië gezien One?
RoBByNiO
30-06-2001, 13:00
da was eens een klasserace van beide ferrari's!!!!
ik stem na de kwali's, en er kan morgen regenen dus moete daar rekening mee houdn he
Na kwalifici's gestemd: Ralf SChumacher voor mij.
Ongetwijfeld zelfs.
Het gevoel in mijnen kleinen is al wa zwakker aant worde, maar tis er nog
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.