PDA

View Full Version : Belgian Masters - Belcar 26-27 oktober


Jan
24-10-2002, 17:12
Wie van de Paddockers is van plan om naar de Belgian Masters te gaan? Ikzelf plus nog enkele rookie autosportfans (mijn missiewerk van het jaar 2002) zullen zondag vanaf halftwaalf aanwezig zijn. Is er ergens een meeting point en uur voorzien?

Naar verluidt zou de PSI Porsche met Geboers en Paltalla opnieuw deelnemen, dat kan alleen maar bijdragen tot een spannende strijd.

jan

vincentdb2001
24-10-2002, 17:44
Ik zal er zaterdag en zondag zijn.

Vincent

Maarten
24-10-2002, 17:52
ik ben er zondag rond een uur of 10 vermoed ik
ook met enkele rookieautosportliefhebbers
ik verwacht een afspraak op de middag wanneer er niet gekoerst wordt aan de friettent juist voor het begin van de pitboxen
juiste uur zal wel doorgegeven worden door de 'anciens' niet?

Benklak
24-10-2002, 17:59
Ik kom ook de zondag!

Driesco
24-10-2002, 18:34
Ik ben er ook zondag, waarschijnlijk rond 12.00 aan het frietkot

Mark
24-10-2002, 18:55
ik zal proberen................

Sennake
24-10-2002, 19:07
Ok, deze "Ancien" stelt idd voor om zondag om 12.00 stipt aan het frietkot tegenover de toren te meeten. Op een dag gaan we gewoon ergens anders moeten meeten vanwege het vele volk denk ik :D

Overigens ben ik er natuurlijk zaterdag én zondag...

Bernie
24-10-2002, 20:18
Sennake, met een beetje geluk zult ge morgen een 15 tal vrijkaarten vinden in uw brievenbus. Ik heb ze vandaag gepost en die van de post zeiden me dat ze "normaal gezien" morgen bij u zouden zijn. Dus diegene die nog geen kaart hebben kunnen zich het best melden bij Sennake zodat hij iets met jullie kan afspreken. Moesten de kaarten (door de post) niet op tijd bij Sennake zijn, sorry maar ik deed mijn best en ik heb ze ook maar vandaag kunnen bemachtigen..............

Bart.Vandecavey
24-10-2002, 20:19
Originally posted by Sennake
Ok, deze "Ancien" stelt idd voor om zondag om 12.00 stipt aan het frietkot tegenover de toren te meeten. Op een dag gaan we gewoon ergens anders moeten meeten vanwege het vele volk denk ik :D

Overigens ben ik er natuurlijk zaterdag én zondag...

Een ancien van het frietkot! :D :p

Beemer
24-10-2002, 20:19
Anneke en ik zullen er op zondag ook zijn!

Driesco
24-10-2002, 20:22
Ik zoek 3 inkomkaarten, kan iemand me helpen.

Bernie
24-10-2002, 20:26
Originally posted by Driesco
Ik zoek 3 inkomkaarten, kan iemand me helpen.


U bij Sennake melden AUB ......................

Driesco
24-10-2002, 20:40
Sennaken ......... (heel lief) kunde gij geen 3 kaartjes missen voor n'een eenzame jongen zonder eten, amper een dak boven zijn hoofd, met moeite iets om hem te kleden.

T'is maar om te zeggen. Ik kom ies kijken voor volgend jaar hé mannen. Heb direct maar onze nieuwe sponsor uitgenodigd. En voor de liefhebbers van het laatste nieuws onder ons. www.tango.be binnenkort 150 benzinestations in België.
Niet meer bellen he gasten, ik was de eerste, drukwerk bij Deckers Druk, anders had ik het ook nie geweten.

Scapa
24-10-2002, 20:48
Ik ben er morgen en overmorgen en zondag :)
Als het tijdschema het een beetje toelaat zal ik zondag om 12 probere aan het frietkot te zijn. Iedereen is natuurlijk ook uitgenodigd om bij ons in de tent is langs te komen: we staan schuin tegenover de welbekende otobar en naast René Verbist Racing (van de Mondeo en Astra silhouettes)!

Tot dan en zij met de fototoestellen denkt aan ons eh ;) !

Raceboy
24-10-2002, 21:10
Originally posted by stijnconinx
Iedereen is natuurlijk ook uitgenodigd om bij ons in de tent is langs te komen: we staan schuin tegenover de welbekende otobar en naast René Verbist Racing (van de Mondeo en Astra silhouettes)!

wat is er te drinken ? :D

Autosport.be
24-10-2002, 21:15
Originally posted by stijnconinx
Ik ben er morgen en overmorgen en zondag :)
Als het tijdschema het een beetje toelaat zal ik zondag om 12 probere aan het frietkot te zijn. Iedereen is natuurlijk ook uitgenodigd om bij ons in de tent is langs te komen: we staan schuin tegenover de welbekende otobar en naast René Verbist Racing (van de Mondeo en Astra silhouettes)!

Tot dan en zij met de fototoestellen denkt aan ons eh ;) !
Euh... waarschijnlijk zeer stomme vraag: bij welk team zit/werk jij?

Ik zal eens moeten langskomen :-)

fordje
24-10-2002, 21:54
Originally posted by Beemer
Anneke en ik zullen er op zondag ook zijn!

Als ge braaf zijt hé, anders gaat ge maar te voet !

Kan je morgen of zaterdag (voor 16.00 )effe bellen of mailen aub, voor concrete afspraken ivm zondagochtend ?

Ja, enne Sennake, vergeet aan die gasten van het frietkot niet te zeggen dat ze zeker 2 tafelkes extra zetten. We komen met zo'n 10 mannen, vrouwen, kinderen, en af ( Beemer welke categorie dat ik die zet ,weet ik niet nog niet echt).

Raceboy
24-10-2002, 22:01
Originally posted by fordje


( Beemer welke catergoie dat ik weet ik niet nog niet echt).

aanhang ? :D

fordje
24-10-2002, 22:05
Originally posted by raceboy


aanhang ? :D

Nuttig of niet :D ??

***Stop ** Cencuur,
anders gaan we hier nog echt koppen zien rollen ;) ;)

Sennake
24-10-2002, 22:18
Originally posted by Driesco
Sennaken ......... (heel lief) kunde gij geen 3 kaartjes missen voor n'een eenzame jongen zonder eten, amper een dak boven zijn hoofd, met moeite iets om hem te kleden.

T'is maar om te zeggen. Ik kom ies kijken voor volgend jaar hé mannen. Heb direct maar onze nieuwe sponsor uitgenodigd. En voor de liefhebbers van het laatste nieuws onder ons. www.tango.be binnenkort 150 benzinestations in België.
Niet meer bellen he gasten, ik was de eerste, drukwerk bij Deckers Druk, anders had ik het ook nie geweten.

3 kaarten zijn voor jou, Driesco :)

Ik heb er dus nog 12 over. Wie is nog kandidaat?

Anneke
24-10-2002, 22:55
tsssssssssssssssssssss ;) Beemer hoort bij mij!! neh :p
pas op wat ge zegt he Fordje :no: of ik ga u kindjes nie ophalen he :+

Fordje de mail is onderweg

Bart
25-10-2002, 08:44
Ik ga er zondag ook zijn.

(en ik heb hier nog 3 vrijkaartjes over; voor als die van Sennake uigeput geraken... ;) )

Rallyloverke
25-10-2002, 08:49
Wij (ikke en Chrisse een nieuw member hier) gaan er zondagochtendomstreeks half 10 zijn.

Sennake, ik zal u bellen bij aankomst, goed? Kan ik ineens de fleece en het lidgeld voor het komende seizoen betalen.

Als er nog iets is, ge weet da'k van 't weekend genen internet heb, he ...

Jan
25-10-2002, 09:06
Als ik er zeker van mag zijn dat de kaarten gereserveerd via Autosport.be klaarliggen, dan heb ik geen andere kaarten nodig, zoniet denk ik dat Sennake er best een paar in reserve houdt.

Kan autosport.be voor een bevestiging zorgen?

jan

Autosport.be
25-10-2002, 09:13
Originally posted by jan
Als ik er zeker van mag zijn dat de kaarten gereserveerd via Autosport.be klaarliggen, dan heb ik geen andere kaarten nodig, zoniet denk ik dat Sennake er best een paar in reserve houdt.

Kan autosport.be voor een bevestiging zorgen?

jan
De bevestiging met alle verdere details wordt vandaag nog verstuurd.

Jan
25-10-2002, 09:32
Dank je, 't is maar dat ik vanaf halverwege deze namiddag t.e.m. 2 november een e-mail en internetloos bestaan zal leiden.

jan

vincentdb2001
25-10-2002, 11:09
Originally posted by Autosport.be

Euh... waarschijnlijk zeer stomme vraag: bij welk team zit/werk jij?





Bij G&A Motors, deze wagen dus :
http://membres.lycos.fr/vdbracing2002/P10100887.JPG

Ik wist het eigenlijk zelf ook niet, ik heb het aan R@ce@holiC gevraagd, die mij vriendelijk heeft geinformeerd :) .

Ik kom ook wel eens langs, met foto toestel ;)

Vincent

Roel
25-10-2002, 11:31
wagen heeft nu wel ander kleurtje, terug het blauwe van in Procarseizoen '97

Maarten
25-10-2002, 18:50
Originally posted by ROEL
wagen heeft nu wel ander kleurtje, terug het blauwe van in Procarseizoen '97
zei nog een member van G&A motors na Stijn :D

ps: ik spring wel eens binnen met den benklak, caje en de vjé!

Mark
26-10-2002, 21:24
Beemer, als je dit nog leest heb ik een verzoekje aan je. Mocht ik morgen niet om 12.00 uur op de meeting zijn zou je dan even kunnen langskomen op post 7. Dat is op het rechte stuk achter de pits............vlakbij het frietkot :D . Of als iemand anders dit nog leest, zou die dan Beemer willen inlichten.

Heb misschien een leuke boodschap voor den Beemer.

Beemer
26-10-2002, 21:51
Originally posted by Marshal
Heb misschien een leuke boodschap voor den Beemer.

Waarom vrees ik altijd dat als een Nederlander dit zegt het met geld gaat kosten :p :p :p (grapje hè ;))

Ik zie u daar morgen!!

Mark
26-10-2002, 22:02
Originally posted by Beemer


Waarom vrees ik altijd dat als een Nederlander dit zegt het met geld gaat kosten :p :p :p (grapje hè ;))

Ik zie u daar morgen!!


:D :D , nee als je het slim speelt rollen de stuivers jouw kant op. Je kan wat mij betreft ook eerder langskomen.

Beemer
26-10-2002, 22:26
ik zal zien wanneer we er zijn!

Hoe was het weer, koffie blij slecht weer en ice-tea bij goed weer? Tzal koffie worden vrees ik!!

fordje
27-10-2002, 02:02
ik zal het hem zeggen. ze komen met mij mee. Mag ik dan ook afkomen :D

Aha, post nie geleze... Hij wist het dus al

mod: gooi dit dus maar eraf

Bart.Vandecavey
27-10-2002, 03:07
Ik zal morgen proberen om de Jean Todt te spelen...

Hopelijk lukt het en aanvaarden ze mijn gezag...

Driesco
27-10-2002, 09:00
Voor zij die dit nog lezen. Om 12.00 aan het frietkot deel ik nog wat passen uit voor de Belkarting die klaar zijn. Zo moet ik ze niet allemaal opsturen en dat schilt mij misschien weer n'een hamburger :)

Mistery
27-10-2002, 09:17
Komt gij alvast maar es naar den box van AD Sport, daar lopen er nog een paar rond voor den Belkarting. Als ge mij daar niet ziet, vragen naar Jurgen Damen en zeggen dat ik u gestuurd heb.

Mistery
27-10-2002, 09:22
BTW, Driesco, voor de Van Roey's is't in orde hé...de andere piloten kunt ge in den box treffen...Praat ook es met onzen "Hollander" , Jos Menten... toffe kerel, goeie piloot, zou zeker niet mis zijn om het deelnemersveld mee aan te vullen ! En onzen Bert (Lambrecht) is er ook nog... Als hij vrij is, zal hij graag komen. Toffe naam trouwens om bij te zetten op de affiche...derde in de 24u Zolder 2001 en derde in FIA GT 24u Francorchamps 2002...

Driesco
27-10-2002, 09:24
Vreet goe, ik spring binnen.

flugel
27-10-2002, 11:33
't zal op 't gemakske rijden worden naar ginder... serieuze windstoten... hopelijk kom ik ginder aan ;)

Mark
27-10-2002, 21:44
Wat was het hoogtepunt? De allerlaatse race van de procar, godzijdank in de duisternis. Dit schandaal is met een rode vlag aan zijn einde gekomen.

krikke
27-10-2002, 22:10
Was er ééntje opgestegen? Tijdens de Belcar was het anders ook effe leutig aan de Jacky Ickx. Iemand had er een olietapijtje achtergelaten, en een tiental wagens danstten er bolsjoi ballet...

Beemer
27-10-2002, 22:20
Idd, die procar wa's da voor iets, veel lawaai maar voor de rest weinig spektakel! Opdoeken die handel!!!
BTW Marshall, alvast bedankt om aan mij te denken dude!

flugel
27-10-2002, 22:23
en ik maar hopen dat die mannen van de procar geen lichten hadden :) niet dus...

Driesco
27-10-2002, 22:40
Opdoeken die handel, niet eens TC waardig.

R@ce@holiC
27-10-2002, 22:46
silhouette's schoon , veel lawaai , maar nie snel genoeg voor in de belcar, afvoeren dus. Die mazda's , veel lawaai ma't ga nie vooruit en ja de rest wa der tss in zit hedde ocharme een paar bmwkes ne bora en nen hoop bladvulling...

Procar is zowat het vangnet precies van al het gene dat in belcar en tc nie meekan...

redje
27-10-2002, 23:40
Originally posted by Beemer
Idd, die procar wa's da voor iets, veel lawaai maar voor de rest weinig spektakel! Opdoeken die handel!!!
BTW Marshall, alvast bedankt om aan mij te denken dude!
Kweet nie waar da gij naar de procar gezien hebt, maar aan de chicane heb ik toch verschillende duels gezien en ook aan start/finish.

Mark
27-10-2002, 23:57
laten we het zo stellen, de patient Procar is na een langdurig ziekbed vredig ingeslapen :D . Laten we wel wezen, na mid jaren negentig was dit kampioenschap een regelrechte aanfluiting.

Nu maar hopen dat Dubois en Consorten stevig op hun benen staan om die bende (lees: huidige organisatie) klein te houden in de wellicht nieuwe organisatie voor 2003

krikke
28-10-2002, 08:05
Lach niet teveel met de TDI, zijn sound is nl uniek!!!!! En op momenten zag ik de TDI op een silouhette inlopen...(deze laatste zijn motor was precies wel wat meurreg, maar allé...) Die Mazda's, daar is niet veel over te zeggen zeker, behalve dat je al goed gek moet zijn om daar met een prachtweer zoals gisteren in te kruipen....

Rallyloverke
28-10-2002, 12:25
Ik had deze ergens anders gepost, maar ik denk dat die meer hier thuishoort :

Belcar : Die Mosler mocht er wel wezen. Ook de Mini is een héél mooie auto. Een mooie afwisseling tov de Porsches en Vipers.

Joyce de Troch zorgde dan weer voor de komische noot in het programma. Ik hoop dat er ook wat wagenproblemen bij waren , want het was toch wel erg traag ...

De Procar dan : als zo een 10-tal van die silhouettes hebben, en geen Mazad MX5-cup aangevuld met de rest zou dat misschien iets zijn, maar zo ... Ik kan mij slecht inbeelden dat die silhouette-piloten veel race-plezier hebben zo ...

De Yaris-cup : toch wat prettige inhaalbewegingen gezien,

Renault Clio - cup : niet gezien wegens frietkot-meeting

Al bij al toch een toffe dag gehad.

En mijn dank naar Bart om circuit-gids te spelen :)

Scapa
28-10-2002, 18:54
Idd, dit moet de laatste procarrace ooit zijn geweest. Toch wel spijtig want het kampioenschap heeft echt wel prachtige jaren meegemaakt. Als je ziet wie er allemaal heeft meegereden, niet de minste: Duez, Tassin, de Radiguès, van de Poele, Radermecker, Vosse, Adams, Bachelart, Gachot, Verellen, Martin, Adams, Hemroulle, Verbergt, Leinders, Mollekens... uit België en uit andere landen Tarquini, Fisichella, Cecotto, Moss, Winckelhock, Favre, Burgstaller, Heger, Kox,... daar kan de Belcar (nog) niet tegenop denk ik. Voor ons is het seizoen toch in een positieve noot geëindigd met twee tweede plaatsen, één derde en één vierde plaats in divisie twee. Ik denk zelf dat de laatste race de eerste nachtsprintrace moet zijn van de Procar ooit!
MAAR, ik lees net op andere sites (pitstop of autosport.be ik weet het niet juist) dat de Procar door de Belcar zou worden opgeslorpt maar dit klopt naar wat ik gehoord heb toch niet. De organisatie (PRC group) zou, als we Christian Lahaye mogen geloven (d.i. het hoofd van de prc group), volgend jaar in samenwerking met onze noorderburen een benelux kampioenschap willen oprichten bestemd voor de huidige divisie 2 van de procar: superproductie en groep N dus met races in België en Nederland. Ik hoop dat dit lukt want ik vind dat een sprintkampioenschap op nationaal niveau zeker moet blijven bestaan: het is bijvoorbeeld veel spannender (als er genoeg wagens zijn en dit zal als er van onze nederlandse vrienden een tiental misschien zelf meer wagens komen geen probleem zijn) en makkelijker om volgen voor het publiek in vergelijking met de Belcar.
In ieder geval, het Belgische circuitgebeuren voor dit seizoen zit er op voor een half jaar. Tijd voor de teams om terug in hun kelder (in ons geval :-)), loods, garagebox,... te kruipen, na te denken voor volgend jaar en in alle stilte alles voor te bereiden om nog beter te doen! Ik ben al weg eheh!