PDA

View Full Version : Viper 1, 2 & 3


joost
26-10-2002, 17:54
Vertrouwd, of niet, Hart weer eens op de pole, eigenlijk toch wel erg dat die man nietaan de 24 uren heeft deelgenomen, die was nu al(verdiend) kampioen geweest...
Verder spanning in de GTB, laten we hopen dat het Marc Goossens wordt anders gaat Bart hiet 756 krantenartikels posten :D :D ...
Tot morgen?

Joost

ps. oh ja, het is mogelijk dat het verslag over de trainingen eert te vinden is op een Engelse site, maar deze keer zullen we niet verstoppen

R@ce@holiC
27-10-2002, 19:54
Top 3 belgian masters :

1 David Hart vastgoed racing - David Hart/Mike Hezemans
2 GLPK - Anthony Kumpen/Bert Longin
3 AD sport - Albert Vanierschot/Freddy Van Roey

redje
27-10-2002, 20:22
Originally posted by R@ce@holiC
Top 3 belgian masters :

1 David Hart vastgoed racing - David Hart/Marc Hezemans
2 GLPK - Anthony Kumpen/Bert Longin
3 AD sport - Albert Vanierschot/Freddy Van Roey
Is da den uitslag? Want toen ik vertrokken ben , lag Kumpen eerste dacht ik.
En t is Mike Hezemans en nie Marc.

Maarten
27-10-2002, 20:48
ik heb carsport nog een extra pitstop zien maken op enkele ronden van het einde, dus die hadden wel voorsprong genoeg

voor de rest een redelijk tof raceke gezien, maar ik kon langs geen kanten volgen want ik hoorde de speakers niet

die belcar maakt wel een pak lawaai, en hard dat dat gaat ... amai

R@ce@holiC
27-10-2002, 20:59
Originally posted by Maarten
ik heb carsport nog een extra pitstop zien maken op enkele ronden van het einde, dus die hadden wel voorsprong genoeg

voor de rest een redelijk tof raceke gezien, maar ik kon langs geen kanten volgen want ik hoorde de speakers niet

die belcar maakt wel een pak lawaai, en hard dat dat gaat ... amai Idd maar ze hadden genoeg voorsprong...
lawaai ale nu , da is ne sound maarten das iet elemaal anders ;)

flugel
27-10-2002, 22:20
Laat die reglementswijziging maar zo snel mogelijk doorgaan, want zo is den Belcar een kopie aan het worden van de F1 (figuurlijk dan) de andere wagens (lees anders dan de viper) strijden enkel voor de plaatsen naast het podium, of er moet een team zijn die er nog niet goed mee wegkunnen (Kuismanen).

R@ce@holiC
27-10-2002, 22:51
Hmm enkel de zware biturbo's kunnen daar iet tegen dan maar dan nog maar in de buurt komen. PSI en ad dus...
RTM kan met hunne gt3rs volgen maar tenslotte ist maar ne gtb en mist die dus de nodige pk's...

redje
27-10-2002, 23:34
Originally posted by Maarten
ik heb carsport nog een extra pitstop zien maken op enkele ronden van het einde, dus die hadden wel voorsprong genoeg

voor de rest een redelijk tof raceke gezien, maar ik kon langs geen kanten volgen want ik hoorde de speakers niet

die belcar maakt wel een pak lawaai, en hard dat dat gaat ... amai
idd, t ws mn eerste belcar-race en mannekes wat een laweit, zeker in vgl. met de clio's en yarissen, wat nie meer dan logisch is. Maar kvond t een goede race, ondanks dat Kumpen nie gewonnen heeft.

laurent
27-10-2002, 23:41
Ni gewonnen, wel Kampioen :D

check www.glpk-racing.com

Raceboy
27-10-2002, 23:53
Originally posted by laurent
check www.glpk-racing.com
kijk is naar die memo die ge vanmiddag in u GSM gezet hebt ;)

Megane
28-10-2002, 07:37
Originally posted by laurent
Ni gewonnen, wel Kampioen :D

check www.glpk-racing.com

Volgens mij is Longin kampioen :D :D
Anthony heeft niet alle race's meegereden.

Megane
28-10-2002, 07:42
Originally posted by Megane


Volgens mij is Longin kampioen :D :D
Anthony heeft niet alle race's meegereden.


Ps hebben jullie ook die supersnelle Joyce gezien, ik stond aan de chicane en daar had ze wind af. 1.55 snelste ronde dat zijn toch geen tijden met een porsche.

Carlier zijn vleugel kwijt, alsook Verbergt bij procar.

Ik heb hier precies een quote gedaan ipv edit maar ja het is nog vroeg op een maandag.

redje
28-10-2002, 10:53
Originally posted by Megane


Volgens mij is Longin kampioen :D :D
Anthony heeft niet alle race's meegereden.

Hij zal bedoelen dat GLPK kampioen is.

PJ46
28-10-2002, 12:15
Originally posted by Maarten
ik heb carsport nog een extra pitstop zien maken op enkele ronden van het einde, dus die hadden wel voorsprong genoeg

voor de rest een redelijk tof raceke gezien, maar ik kon langs geen kanten volgen want ik hoorde de speakers niet

die belcar maakt wel een pak lawaai, en hard dat dat gaat ... amai

Kwamen nog binnen voor nieuw linker voorwiel.
was die blijkbaar ergens kwijtgespeeld..

laurent
28-10-2002, 13:30
Originally posted by redje

Hij zal bedoelen dat GLPK kampioen is.

Ik had het idd over GLPK, maar Anthony is OOK Kampioen, namelijk bij de Juniors...

JPMontoya
29-10-2002, 16:49
Ik was ook aanwezig, al bij al vond ik het een weinig spannende race; juist een half uur voor t einde wat actie
toen de geerinckx porsche olie achterliet bij het insturen van de Ickx Chicane; een paar leuke schuivers gezien, onder meer knappe schuiver van de PSI ; en mooi onder controle gehouden door Paltalla.! ook o.m De Troch die zich tot 2x toe laat vangen; toch moet ik ook een vinger uitsteken naar de Marshalls die op dat moment daar stonden, pas na de 8ste schuiver;die van wouters; begon men pas met de olievlag te zwaaien, toch wel :( , en nog iemand heeft bij z'n schuiver een stuk van z'n uitlaat verloren , deze lag daar gedurende 25minuten bij het inrijden van de pits , toch wel zeer gevaarlijk al je het mij vraagt :( en niemand die er aan dacht om hem weg te halen!

laurent
29-10-2002, 17:06
Originally posted by raceboy

kijk is naar die memo die ge vanmiddag in u GSM gezet hebt ;)

done :)

Maarten
29-10-2002, 17:20
ik heb in de villeneuve de porsche van moonen (en de troch) een schuiver zien maken tijdens de ronde dat ze uit de pits reden om op de startopstelling te gaan staan. niet alleen joyce heeft blijkbaar moeite met de porsche, en joyce ging een pak te traag, je haalde ze er zo uit in de nacht (het was toch redelijk donker vond ik op het einde), maar ze zal het wel leren zeker !;-) allee, dat hoop ik toch!

en idd, het is geen lawaai, maar sound dat die beesten maken. maar wel ongelooflijk veel, vooral als ge na de villeneuve naast de piste loopt op die lichte bergop, dan zit je vlak naast de baan en ik moet zeggen dat ik daar toch een paar keer mijn vinger in mijn oor heb moeten steken! volgende week met de funcup zal het niet nodig zijn, we moeten een uitlaat steken van 90db, dus het zal zoeken en goed luisteren worden wil je een geluid horen!

R@ce@holiC
29-10-2002, 17:22
Originally posted by Maarten
Volgende week met de funcup zal het niet nodig zijn, we moeten een uitlaat steken van 90db, dus het zal zoeken en goed luisteren worden wil je een geluid horen! :(