PDA

View Full Version : Foto's Belgian Masters


Mark
28-10-2002, 22:53
Joepie, als eerste deze keer :D

Nu serieus, deze keer 32 foto's op groot formaat op http://crash.to/zandbak

Al dat moois van afgelopen weekend is er terug te vinden, viel vergnugen. O ja, ze zijn tussen de 100 en 130 kb per stuk.

Sennake
28-10-2002, 23:20
Zoals elders al gepost, hier (http://www.misteryracing.com/sennake/belcar_7_belmas/belgian_masters.htm) reeds een voorproefje van mijn foto's. De rest volgt morgen...

Scapa
28-10-2002, 23:29
Originally posted by Marshal


Nu serieus, deze keer 32 foto's op groot formaat op http://crash.to/zandbak



Dat noemt zich dan een baanpost :D
Zaterdag tijdens de kwalifs voor de belcar lag er in de chicane vettigheid waardoor enkele auto's van de baan gingen (oa Peter Beckers vrij heftig met serieuze schade als gevolg). 'Iemand' maakte 'een' baanpost daar attent op om de wagens te waarschuwen maar kreeg als antwoord: " Nou, dat moeten die hier verder op maar zien", met z'n fototoestel in de hand. Volgens mij wou er iemand op het einde van het jaar z'n fotopagina met crashes nog wat aanzuiveren :D :D :D

Mark
29-10-2002, 00:33
Originally posted by stijnconinx


Dat noemt zich dan een baanpost :D
Zaterdag tijdens de kwalifs voor de belcar lag er in de chicane vettigheid waardoor enkele auto's van de baan gingen (oa Peter Beckers vrij heftig met serieuze schade als gevolg). 'Iemand' maakte 'een' baanpost daar attent op om de wagens te waarschuwen maar kreeg als antwoord: " Nou, dat moeten die hier verder op maar zien", met z'n fototoestel in de hand. Volgens mij wou er iemand op het einde van het jaar z'n fotopagina met crashes nog wat aanzuiveren :D :D :D


Helemaal correct, ik hoorde ook niet op post 8 thuis. Maar de collega van post 8 was op dat moment al met de radio in de weer. effe later was het helemaal gedaan toen de BMW van Moore daar plofte...........een streep van vanaf post 7.

Daarnaast heeft communiceren met die ploeg geen zin, die "verstaan" geen nederlands. Stelletje Kl...hommels :D


Wat betreft crashes op het einde van het jaar.........toevallig de het kanaal van de koersdirectie gehoord voor de start van de 3de procar race? Het is allemaal goed verlopen uiteindelijk.............godzijdank.


Eigenlijk was de zondag een onverantwoorde bezigheid.......publiek, storm, bomen. We hebben daar op Zolder veel geluk gehad.......naar ik zo denk.

Scapa
29-10-2002, 00:38
Originally posted by Marshal


Wat betreft crashes op het einde van het jaar.........toevallig de het kanaal van de koersdirectie gehoord voor de start van de 3de procar race? Het is allemaal goed verlopen uiteindelijk.............godzijdank.

Dunno, wat was er???



Eigenlijk was de zondag een onverantwoorde bezigheid.......publiek, storm, bomen. We hebben daar op Zolder veel geluk gehad.......naar ik zo denk.

Idd, vond ik ook. Al die tenten die er staan en die borden naast de baan: dat is op zo'n stormweer toch niet voorzien, alle die van ons toch niet

Raceboy
29-10-2002, 01:15
Originally posted by stijnconinx

Idd, vond ik ook. Al die tenten die er staan en die borden naast de baan: dat is op zo'n stormweer toch niet voorzien, alle die van ons toch niet

vandaar dat bord aan het kanaal nu. de "kanaal . ..ocht" de rest is nu weg.
ON-topic: mmorgen eens fotookes posten se.

Bart.Vandecavey
29-10-2002, 09:58
Op de muur was het ook niet echt veilig al die nummerkes van die borden vlogen eraf... en het is niet echt aan te raden om zo'n stukske plastiek tegen te houden met uw hoofd...

Beemer
29-10-2002, 10:03
Ook op die tribune voelde ik me niet echt veilig!
Die speakers waaiden heen en weer en heel die tribune (allé het dak ervan) kraakte dat het niet meer schoon was!

Mark
29-10-2002, 17:55
Originally posted by stijnconinx


Dunno, wat was er???



Vertel ik je weleens onder 4 ogen, als je me ziet spreek me daar dan maar eens op aan. Hoeft niet iedereen te weten..............

vincentdb2001
29-10-2002, 18:19
IK voelde mij ook niet zo veilig in mijn boom, aan de Villeneuve :D .

Mijn foto's (en filmpjes) zijn aan het uploaden, ze zullen vanavond nog beschikbaar zijn.

Vincent

vincentdb2001
29-10-2002, 18:51
Originally posted by vincentdb2001


Mijn foto's (en filmpjes) zijn aan het uploaden, ze zullen vanavond nog beschikbaar zijn.


Hier (http://membres.lycos.fr/vincentdb/BelgianMasters/ex.html) zijn ze dan, het zijn er 275.

Enjoy !!

Vincent

JPMontoya
29-10-2002, 19:14
knap werk , ook die zwart/wit foto's zijn eens leuk

Sennake
29-10-2002, 22:40
Originally posted by Sennake
Zoals elders al gepost, hier (http://www.misteryracing.com/sennake/belcar_7_belmas/belgian_masters.htm) reeds een voorproefje van mijn foto's. De rest volgt morgen...

Ziezo, zoals beloofd : de rest staat er ook bij nu.

Oneliner
30-10-2002, 01:07
Ik geraak momenteel niet op je site vincent.
De rest heeft weer mooie foto's genomen, nice job dudes!!!!

Raceboy
30-10-2002, 01:14
Originally posted by Oneliner
Ik geraak momenteel niet op je site vincent.
De rest heeft weer mooie foto's genomen, nice job dudes!!!!

heel de lycos/tripod zooi ligt plat.

Beemer
30-10-2002, 10:23
Ja vincent ;) misschien eens tijd voor wat Paddock-hosting?? ;)

Maarten
30-10-2002, 12:04
ja vincent dat is dik in orde
as usual
ook sennake weer deftig op niveau

wat is er eigenlijk met die glpk porsche gebeurd, de bmw van moore/cox en de bmw van frans-winnipennings/Race Projects ?
ik zie dat de glpk gecrasht is, maar ook die bmw's zijn niet aan de start geraakt denk ik.

vincentdb2001
30-10-2002, 12:07
De glpk Porsche is zaterdag aan Jacky Ickx chicane in de muur gevlogen.
De motor van de Moore-bmw is ontploft, dacht ik.

Vincent

Bart.Vandecavey
30-10-2002, 12:20
Kurt vertelde me dat er een wiel afgebroken was op het rechte eind...

TYRI F1
30-10-2002, 12:27
Ik was van plan om er heen te gaan vanuit midden nederland maar het ging helaas niet door.
Volgend jaar zeker een race bijwonen van BELCAR want het zijn stuk voor stuk vette wagens!!

Mika 2000
30-10-2002, 12:41
Originally posted by TYRI F1
Ik was van plan om er heen te gaan vanuit midden nederland maar het ging helaas niet door.
Volgend jaar zeker een race bijwonen van BELCAR want het zijn stuk voor stuk vette wagens!!

Hallo TYRIF1 ken ik jou nergens van...... :D :D
Hoop dat je eens komt zien dan kunnen we elkaar eens in het echt zien tegenover op forums van speedsims.... :cool:

Raceboy
30-10-2002, 15:18
na veel last met lycos eindelijk online: http://members.lycos.nl/belgianmasters/

flugel
30-10-2002, 19:07
Originally posted by Bart.Vandecavey
Op de muur was het ook niet echt veilig al die nummerkes van die borden vlogen eraf... en het is niet echt aan te raden om zo'n stukske plastiek tegen te houden met uw hoofd...

plakband achter die nummerkes kleven bracht anders wel op, alhoewel er blijkbaar enkele waren die dat niet doorhadden...

Werner333
30-10-2002, 19:17
Originally posted by Maarten
de bmw van frans-winnipennings/Race Projects ?

Zaterdag onherstelbare motorschade opgelopen. Dus geen race op Zondag. :(

Bart.Vandecavey
30-10-2002, 21:01
Originally posted by flugel


plakband achter die nummerkes kleven bracht anders wel op, alhoewel er blijkbaar enkele waren die dat niet doorhadden...

Dat hebben wij dan ook gedaan... :D

... nadeel dat bord vangt dan nog meer wind natuurlijk... :(