PDA

View Full Version : Hoe ben jij op De Paddock terecht gekomen?

Scapa
29-10-2002, 00:31
Ik vraag mij af hoe de leden die hier de laatste tijd zijn geregistreerd (en dat zijn er nogal wat, teller staat rond de 243) bij De Paddock terecht zijn gekomen? Is het dankzij verwijzigingen op andere fora, de stickers op diverse racewagens, via vrienden,... Volgens mij is dit wel leuk om te weten :)

Ik ben hier beland door een verwijzing in een thread op sport24 (R.I.P.)

airco
29-10-2002, 00:33
I made it :)
userid = 1

you've got the answer ;)

Finish
29-10-2002, 00:46
Mijn userid, is da nie 2 ofzo ? of toch in die buurt. Overigens is die '2' ook het missende nummer in de ledenlijst. Dus 't zou logisch zijn ;)

Hoe kom ik hier ? van de oude 'paddock' of in het prille begin 'de pits' op sport24, waar we te maken kregen met overdadig spamgeweld in een wereld zonder admins.

airco
29-10-2002, 00:56
finish uw userid is 3

wie welk userid heeft kan je checken door op de knop profile te drukken http://forum.depaddock.eu/images/profile.gif

Speesman
29-10-2002, 02:04
Ik ben hier ook via sport 24 ooit geraakt (het begon me ginder een beetje tegen te steken)

Sennake
29-10-2002, 08:55
Ik was de allereerste die het op "De Pits" voor bekeken hield en zelf een poging tot forum oprichtte, toen nog bij "yahoo-egroups". Ik vond een aantal medestanders en we waren vertrokken. Na een tijdje werd de formule verbeterd door eerst Oneliner en daarna Airco, die de Paddock in zijn huidige vorm goot. Ik had nooit gedacht dat we ooit zouden bereiken wat we nu bereikt hebben. Of hoe een dubbeltje rollen kan...

BTW om één of andere reden schijn ik pas user ID nr 6 te hebben... Maakt verder ook niet veel uit natuurlijk.

Beemer
29-10-2002, 09:27
Ik ben hier geraakt via Oneliner, die zat constant aan mijn hoofd te zagen over de paddock dit en de paddock dat ;) dat ik dacht van, dit wil ik wel eens zien.

En sindsdien ben ik er eigenlijk een beetje verslaafd aan :D

laurent
29-10-2002, 10:57
via sport24 en een of andere kartwedstrijd vorig jaar....

Savi
29-10-2002, 11:12
Via "de pits" wat was me dat een hel daar toen !

Hoe heette die gekke spammer weer wat daar de boel naar de kloten hielp ?

Bart.Vandecavey
29-10-2002, 11:14
Ik dacht door de site van Werner en het forum op de oude Belcar.com...

Deze post dus:
I have my Belcar page up and running now. Pictures of almost every car that raced in the 24 hours are there. Visit it and let me know what you think. http://www.atmosphere.be/motors/ferrari/belcar

Werner.

Roel
29-10-2002, 11:38
Via Stijn Coninckx en Belkarting wedstrijd

Rallyloverke
29-10-2002, 12:11
Ik ben mee begonnen bij de e-groups van Sennake. Samen met Werner en Mario. De eerste "Paddock"-karting waren er 3 rijders en één toeschouwers, in Mol. En in Anderlecht ..., awel, da's nu eens een uitbreiding.

speedkicks
29-10-2002, 14:34
Toevallig door het surfen van een site naar de andere. maw via vele links.
Ik heb wel eerst een paar maanden alles afgelezen alvorens mij te registreren.

Maarten
29-10-2002, 17:26
ik ben hier geraakt door nieuwsgierigheid van die paddockers op de mak-karting! sennake en werner en pascal denk ik reden daar mee in antwerpen onder teamnaam de paddock en ik wou wel eens weten waar dat voor stond en dan ben ik maar eens gaan kijken.

Hoppa
29-10-2002, 18:08
Via de nieuwe site van touring cup en de link naar de fora was mijn manier om hier te geraken. De site van touring was mij via e-mail ter ore gekomen.

Hakki
29-10-2002, 18:18
Originally posted by Savi
Via "de pits" wat was me dat een hel daar toen !

Hoe heette die gekke spammer weer wat daar de boel naar de kloten hielp ?
Ik dacht da diene gast Fluke noemde ofzoiets, en nee, da weet ik ni omda ik het was, khad gewoon nen gast in mijnen ICQ staan toen die ook die nick had en dermee dak da onthouden heb:)
maw, ik kom ook van da forum op sport24 en mijn userID=9

vincentdb2001
29-10-2002, 18:25
Ik ben hier geraakt via Werner333. Ik had hem een mail gestuurd nadat ik op zijn site was gegaan, en hij heeft mij het adres van Depaddock gegeven.

Vincent

yvdp
29-10-2002, 18:31
dank u oneliner... :D
Kben trouwes nummer 16! Graaf hé :P

Savi
29-10-2002, 18:45
Originally posted by Hakki

Ik dacht da diene gast Fluke noemde ofzoiets, en nee, da weet ik ni omda ik het was, khad gewoon nen gast in mijnen ICQ staan toen die ook die nick had en dermee dak da onthouden heb:)
maw, ik kom ook van da forum op sport24 en mijn userID=9

Fluke inderdaad !

Wat zou er van hem gekomen zijn ?

Ik ben nummer 29 :)

fordje
29-10-2002, 20:03
Ja, hoe hoe ik hier vorig jaar raakte moet je maar aan Sennake vragen.
Waar ons A(rm) B(elgisch) L(eger) al niet goed voor is.

De ene dag doe je bodemonderzoek en de andere dag zit je op een autosportforum :D

Driesco
29-10-2002, 20:37
Ikke via de stickers op mijnen auto :)

tsjolder
29-10-2002, 20:45
user ID nr 4, via de pits en de paddock oude versie zaliger...

Mark
29-10-2002, 23:02
ooit eens een bericht gelezen van Werner in het oude gastenboek van de belcar.com

airco
29-10-2002, 23:06
Originally posted by Driesco
Ikke via de stickers op mijnen auto :)

ROFL :p

Oneliner
29-10-2002, 23:46
Originally posted by Johan
Ik ben mee begonnen bij de e-groups van Sennake. Samen met Werner en Mario. De eerste "Paddock"-karting waren er 3 rijders en één toeschouwers, in Mol. En in Anderlecht ..., awel, da's nu eens een uitbreiding.

Ik was daar dus ook bij , in Mol.
Als 14-jarige snotaap, daar al iedereen vant kaske naar de muur gereden ;)
Wie herinnert zich nog mijn crash waardoor ik enkele meters op 2 wielen gereden heb?? :)

Welja, ik had dus een poging ondernomen om voor de "normalen" onder de "de pits" gangers een forumpje op te starten (ook als 14-jarige :)). Wonderwel had dit forumpje toch wel een beetje sux6, mede dankzij Sennake zen yahoo-groups.

Vervolgens samen met Airco, Sennake EN FINISH deze paddock uit de grond gestampt. En ik ben er fier op.
Wat we op deze korte termijn al bereikt hebben...

Bedankt iedereen!!!!

Ahja, toeval wil dat ik vorige week met identiek hetzelfde idee rondliep om zulk een thread te starten :)

Sennake
30-10-2002, 08:31
Originally posted by Oneliner
Wie herinnert zich nog mijn crash waardoor ik enkele meters op 2 wielen gereden heb?? :)

Ik!
En het was behoorlijk indrukwekkend hoor! Voor jou trouwens ook denk ik, want de eerstvolgende rondes werden aan een heel wat kalmer tempo afgewerkt...
Maar na een ronde of 2, 3 "bekomen" ging het alweer supersnel. De schrik was verdwenen ;)

Anneke
30-10-2002, 11:49
Op een dagkwam mijn broer mij vertellen dat ik mijn vriend wat in het oog moest houden aangeizne diene maar bleef posten op het babesforum... awel ikke is ne keer komen kijken voor de lol en ja ben er blijven plakken he

Mario
30-10-2002, 12:37
Ook via het ter ziele gegane De pits, over het e-groups-forum van Sennake en dat van Oneliner.

Als ik me niet vergis was ik die derde man op de roemruchte karting in Mol en naar goede gewoonte ook weer de rode lantaarn.

Geen idee wat m'n nummer hier is.

Oneliner
30-10-2002, 12:42
Amaai ja, dat was wel nice, zo die eerste "meeting".
Gewoonweg met 4 ware nwe daar :)

derna nog geraced in die cafetaria, op die consoles :)

Mario
30-10-2002, 12:46
Da's juist :).

En ook nog met die schijven op die groene tafel geschoven.

Finish
30-10-2002, 12:50
Trouwens, de eerste die opkwam met de naam 'de paddock' was Mario. Ere wie ere toekomt.

'De paddock' had hij dan wel tussen een rijtje met andere suggesties gezet ;)

Mario
30-10-2002, 12:58
Bescheiden als ik ben, durfde ik het zelf niet zeggen.

Merci Finish, merci :).

flugel
30-10-2002, 22:45
amaai nu ik daar over denk al bijna een jaar geregistreerd op de paddock, en dat is gekomen via sport24, net voor de belkarting verleden jaar... en gelijk het er nu naar uitziet zal het wel nog enkele jaren doorgaan :)

Driesco
31-10-2002, 08:26
" Depaddock goes Classic " nu nog een CD'tje uitbrengen met een ode aan alle piloten en we hebben het wel gehad zeker voor dit jaar.

Wat een groep mensen die autosportliefhebbers. :)

alex4x4
31-10-2002, 10:58
via sport 24.
in het begin vond ik het hier nogal moeilijk om werken, vooral omdat ik het forum van sp24 gewoon was, hierdoor ben ik zelfs eerst een paar weken niet op de paddock geweest, maar eens het begon te slabakken op sp24 ben ik dan toch definitief omgeschakeld.