PDA

View Full Version : *** De Paddock-stand op de Grensland Racing Show te Hasselt !!! ***


Beemer
30-10-2002, 14:56
Wie gaat er allemaal naar de Grenslandhallen Racing Show te Hasselt? Dit is in het weekend van 15, 16 en 17 november.
Op deze show zal er ook een stand van De Paddock te zien zijn waar de "Paddockmobiel" ;) (lees Clio) te zien zal zijn.

Wat er daar nog allemaal te gebeuren staat zal hier spoedig wel gepost worden door Sennake en co.

ik zal er alvast van vrijdagavond tot zaterdagavond zijn.

Tot daar???

laurent
30-10-2002, 15:46
ikke kom ook normaal gezien

team astromega
30-10-2002, 15:55
Bij deze wil ik een voorstel doen, nml: Wie niet kon aanwezig zijn tijdens het bezoek aan de workshop van Team Astromega wil ik een woordje uitleg komen geven bij de F3000 wagen van Team Astromega die op de racing show zal staan. Zaterdag om 16u kan ik mij even vrij maken en naargelang jullie belangstelling een woordje uitleg geven.

www.team-astromega.com

Scapa
30-10-2002, 16:01
Is het vrijdags al open voor het publiek?
Zeker zondag is me véél te druk, gewoon niet te doen vorig jaar. Ik vond dat er vorig jaar ook niet veel te zien was dus ik denk niet dat ik kom tenzij ik ergens gratis kaarten kan bemachtigen natuurlijk :D

Bart.Vandecavey
30-10-2002, 16:04
Volgens mij is de vrijdag voor professionals...

Mario
30-10-2002, 16:12
Zijn de paddockers geen profs dan ? :D

Ik weet nog niet of ik kan komen. Heb een redelijk druk weekend.

Sennake
30-10-2002, 16:25
Ik kom donderdag "onze" stand helpen opbouwen, en ik ben er uiteraard alle 3 de dagen. Trouwens, de prijsuitreiking van de quiz zal ook op de Racing Show doorgaan.

Raceboy
30-10-2002, 17:40
zaterdag is de beste dag om te gaan want dan krijg je 2€ korting met die kalenderkes van mediagroup van Dyck.

Sennake
30-10-2002, 18:26
Misschien vallen er wel vrijkaarten uit de lucht? Wie weet?

flugel
30-10-2002, 18:57
Ik weet nog niet of ik kom, verleden jaar vond ik het een flauwe editie, maar zoals gewoonlijk zal ik waarschijnlijk mij toch nie kunnen houden :)

Scapa
30-10-2002, 19:00
Originally posted by Sennake
Misschien vallen er wel vrijkaarten uit de lucht? Wie weet?

:) , donderdagavond met wat pintjes afkomen en wa komen helpen helpt dat ??? :D
de grenslandhallen liggen immers vlak bij mijn kot...

Driesco
30-10-2002, 19:34
Wij brengen donderdagavond de clio ongewassen na Inge haar eerste rondjes op Zolder :(

Sennake
30-10-2002, 20:28
Originally posted by stijnconinx


:) , donderdagavond met wat pintjes afkomen en wa komen helpen helpt dat ??? :D
de grenslandhallen liggen immers vlak bij mijn kot...

Dat zit er dik in ja :D

Sennake
30-10-2002, 20:29
Originally posted by Driesco
Wij brengen donderdagavond de clio ongewassen na Inge haar eerste rondjes op Zolder :(

Clio de carwash in, Inge den douche in, en iedereen is weer proper :)

Mark
30-10-2002, 21:14
Heb ik iets gemist? Depaddock op de grenslandracingshow.........is daar een thread over geweest?

Zeer mooi allemaal, tenminste een stand met kwaliteit achter de tafel :D

airco
30-10-2002, 21:18
Originally posted by Marshal
Heb ik iets gemist? Depaddock op de grenslandracingshow.........is daar een thread over geweest?


subtiel gelekt door Beemer ;)

Sennake
30-10-2002, 21:26
Eigenlijk was het een verrassing ja...
Nu ja, we moesten het toch eens vertellen natuurlijk, en liefst vóór de Racing Show ;)

Scapa
30-10-2002, 21:28
Nu kan je tenminste er rekening mee houden: voor vele is dit wel een serieuse stimulans om te komen.

btw: ik zet het bier al fris :D...voor donderdag!

Beemer
30-10-2002, 21:29
Originally posted by Sennake
Eigenlijk was het een verrassing ja...
Nu ja, we moesten het toch eens vertellen natuurlijk, en liefst vóór de Racing Show ;)

Ah, da waarde mij dus wel vergeten te vertellen hè :)

Sennake
30-10-2002, 21:40
Originally posted by stijnconinx
Nu kan je tenminste er rekening mee houden: voor vele is dit wel een serieuse stimulans om te komen.

btw: ik zet het bier al fris :D

In dat geval, en als het dan toch uitgelekt is, heb ik de titel ook aangepast, kwestie van het dan wel helemaal in de verf te zetten en kandidaat-bezoekers in te lichten.

Bart.Vandecavey
30-10-2002, 21:50
Is dat dan enkel van de Clio of ook depaddock op zijn geheel?

Mark
30-10-2002, 21:52
Meteen nog twee vragen:

-Wat mogen we verwachten?
-Nog hulp nodig?

Scapa
30-10-2002, 21:52
Yes, een beetje informatie zou wel interessant zijn.

Sennake
30-10-2002, 22:22
De juiste man op de juiste plaats : voor de exacte info moet je bij Pascal zijn.
Maar ik kan wel zeggen dat we een (stuk van een) stand hebben waar de Clio zal staan, en waar we ook op allerlei manieren gaan tonen en demonstreren waarvoor de Paddock allemaal staat.

Driesco
30-10-2002, 22:34
Originally posted by Sennake


Clio de carwash in, Inge den douche in, en iedereen is weer proper :)

Den Carwash ????? >En de stickers dan ? :)

Driesco
30-10-2002, 22:36
En folderkes van de Belkarting uitdelen.

De kaarten van Depaddock zien er alvast prachtig uit vind ikzelf. 3000 stuks heerlijke reclame.

Ik breng ze zaterdag mee naar de prekwalificaties te JPR.

laurent
30-10-2002, 23:15
en euhm... wie's inge? of vergeet k weer iemand?

Mark
30-10-2002, 23:33
Originally posted by laurent
en euhm... wie's inge? of vergeet k weer iemand?


De boekhouder van Driesco :D

Beemer
30-10-2002, 23:51
Originally posted by Driesco
De kaarten van Depaddock zien er alvast prachtig uit vind ikzelf.

Yes :D (het was wel een race tegen de klok)
Hier alvast een sneak preview voor jullie:

De voorkant van de flyer (http://users.pandora.be/o2design/front.jpg)

De achterkant van de flyer (http://users.pandora.be/o2design/back.jpg)

Seg Driesco, effe off topic, maar als je zaterdag iemand nodig hebt in JPR om alles mee in goede banen te leiden dan belde maar, ik ben alvast kandidaat om een handje te komen toesteken.

Driesco
31-10-2002, 08:23
Wie zatedag zin heeft komt maar af. Ik zal hier en daar nog wel een handje kunnen gebruiken, zeker rond 17.00 want dan komt Anckaerts nog rijden met 20 man en ik moet zeker om 18.00 in Gent staan.

Maarten
31-10-2002, 18:44
chique dinges beemer
dat lijkt me wel in orde die flyers

Mistery
31-10-2002, 19:05
Maarten, zijt ge mijn telefoonnummer kwijt toch ? Ik dacht dat je vandaag zou opbellen...

Pascal
01-11-2002, 20:49
Originally posted by Sennake
De juiste man op de juiste plaats : voor de exacte info moet je bij Pascal zijn.
Maar ik kan wel zeggen dat we een (stuk van een) stand hebben waar de Clio zal staan, en waar we ook op allerlei manieren gaan tonen en demonstreren waarvoor de Paddock allemaal staat.

Wel zoals jullie weten is depaddock iets meer dan een jaar oud (is deze vorm alleszins). Van in den beginnen waren de bestuursleden geweldig ambitieus en we wilden uitgroeien tot iets groots. Ik denk te mogen zeggen dat we door, het opstarten en en het helpen bij ettelijke initiatieven, en met jullie steun, erin geslaagd zijn om een plaats(je) in de (Belgische) autosportwereld te verwerven.

Tussen pot en pint (voor sommige DUVEL) ontstonden de meeste van deze initiatieven. Ook een stand op een racing-show stond al lang op ons verlanglijstje. Door een speling van het lot kregen wij vroeger dan verwacht de mogelijkheid om deze droom te laten uitkomen.

Marshall's Club Zolder Events (MCE) heeft al jarenlang een stand op de Grensland Racing Show. Op deze stand geven zij de kans aan hun partners om een gedeelte van de stand aan te kleden. Omdat ondergetekende hiervan op de hoogte was, hebben wij hen een vraag/voorstel gedaan om deel te mogen uitmaken van hun stand. Wonderwel reageerden zij hierop positief en onze volgende droom kwam uit. In naam van het bestuur en alle leden van de VZW depaddock en depaddock.eu wens ik hen te bedanken om ons deze kansen te bieden. Zowel zij als wij hebben namelijk de zelfde doelstelling : het promoten van de autosport. Dank u wel MCE !!!!!

Verder wens ik al de toekomstige medewerkers aan onze stand te bedanken. In de eerste plaats Dries en Kris voor het ter beschikking stellen van de depaddock-Clio en alle bijkomende steun.
Ook zij die zich geroepen voelen om de stand op donderdag te helpen opbouwen en op zondagavond te helpen afbreken zijn welkom en wens ik op voorhand te bedanken.
Ook iedereen die logistieke ondersteuning biedt wens ik van harte te bedanken.
En dan het cliché : iedereen die ik vergeten ben : bedankt !!!

Tot op heden weten wij nog niet in welke hall onze stand zal gelegen zijn. Waarschijnlijk zullen we dit pas weten op de donderdag voor de opening.

Ik kan u verzekeren dat je onze stand wel zal vinden. We zullen er alleszins trachten iets moois van te maken.

C U (in de Grensland)

Piet Konijn
03-11-2002, 04:00
ik kom zeker wel ne keer af, waarschijnlijk op vrijdag!!! zet het bier maar al fris want heb reeds grote dorst:)

Driesco
03-11-2002, 17:24
Zeg Clioboy, vertrekt ge weer vanuit Antwerpen of uit Hamme. Na ons werk rijden Inge en ik door naar ginder. Als ge goesting hebt kunt ge mee he.

Piet Konijn
03-11-2002, 17:48
Originally posted by Driesco
Zeg Clioboy, vertrekt ge weer vanuit Antwerpen of uit Hamme. Na ons werk rijden Inge en ik door naar ginder. Als ge goesting hebt kunt ge mee he.


waarschijlijk vanuit antwerpen, t is nog wat vroeg voor dat te zeggen!!
allesinds bedankt voor het voorstel ik laat wel nog iets weten!!

vincentdb2001
03-11-2002, 18:14
Originally posted by Sennake
Dat zit er dik in ja :D

Ik kan zondag avond komen helpen afbreken, als jullie nog 2 armen kunnen gebruiken.

Vincent

Pascal
03-11-2002, 18:51
Nog een oproep :

heeft er iemand een etalage-pop die hij gedurende dit weekend ter onzer beschikking wil stellen ?

C U

Mistery
03-11-2002, 19:00
allee mannekes, wie zijn lief mag Pascal es ne keer gebruiken voor een weekendje ?

Sennake
03-11-2002, 19:06
Originally posted by vincentdb2001
Ik kan zondag avond komen helpen afbreken, als jullie nog 2 armen kunnen gebruiken.

Vincent

Vooral het afbreken zondagavond is een werk waar we zeker nog wat helpende handen kunnen gebruiken. Dus : kom maar af :D

vincentdb2001
03-11-2002, 20:04
Ik zal er zaterdag en zondag zijn, misschien ook vrijdag avond.

Ik ben dan bereid om te komen helpen.

Vincent

Driesco
04-11-2002, 08:47
Ik zal ies luisteren wat betreft die pop. Mijnen nonkel heeft een kledingwinkel dus misschien kan die jullie helpen. Mijn opblaaspop is nie goe zekers ? :)

Rallyloverke
04-11-2002, 10:35
Originally posted by Sennake
Vooral het afbreken zondagavond is een werk waar we zeker nog wat helpende handen kunnen gebruiken. Dus : kom maar af :D

Als Driesco zijne Clio de zondagavond maar niet wordt afgebroken na die pintjes en Duvelkes die jullie daar gaan nuttigen :D .

Ik kom de zaterdag naar de Racing-show, vanuit Antwerpen. Dus, wie graag mee wil, Mario of anderen ?

Raceboy
04-11-2002, 17:37
ik kom ook op zaterdag en breng de mama mee :)

Werner333
04-11-2002, 18:56
Ik help dus Donderdag en zal er Zondag de ganse dag zijn.

Beemer
04-11-2002, 19:26
Ik ben er vrijdagavond en zaterdag de hele dag.
Ik vertrek vrijdag vanuit Antwerpen (met de trein) tenzij ik van een vriendelijke Paddocker een lift kan krijgen ;)

Alvast bedankt

Sennake
04-11-2002, 19:32
Hadden we trouwens al gemeld dat de 2 centrale thema's dit jaar "Belcar" en "Toyota" zijn? En dat ik uit goede bron vernomen heb dat er een Toyota F1 te bewonderen zal zijn? (Wat toch eerder een zeldzaamheid is in Hasselt, in tegenstelling tot Essen bijvoorbeeld...)

HHugo
04-11-2002, 21:36
Dat zal dan wel die herspoten test-versie van 2001 zijn die eerder dit jaar op het autosalon stond (met bijpassende 'tand-pasta-glimlach' gridgirl)

http://users.pandora.be/FleaBite/Toyota2.jpg

R@ce@holiC
04-11-2002, 21:37
Ik zal er zijn , weet nog niet welke dagen omdat ik normaal zaterdag en zondag tornooi heb biljart en vrijdagavond in de club clubkampioenschap heb dus zien wa'k kan verplaatsen en anders (alset open is dan al) zallet de 2 voormiddagen zijn :)

Sennake
04-11-2002, 22:39
Originally posted by HHugo
Dat zal dan wel die herspoten test-versie van 2001 zijn die eerder dit jaar op het autosalon stond (met bijpassende 'tand-pasta-glimlach' gridgirl)

http://users.pandora.be/FleaBite/Toyota2.jpg

Ik moet verdorie nog ergens een foto hebben met die gridgirl op mijn schoot... Werner had jij die foto niet genomen?

HHugo
04-11-2002, 23:31
kheb er ook een foto van, maar die is een beetje mislukt :o

Werner333
05-11-2002, 00:06
Sennake, op het autosalon had ik GEEN fototoestel bij. Sorry.

ckj
11-11-2002, 21:12
Wij van Distrispeed zullen er ook zijn,enwel op de zaterdag.
Zal dan zeker bij de stand van De Paddock aankomen om de mooie Clio te bewonderen.

Een vraagje mag ik bij jullie stand wat flyers neerleggen voor Race & Rally International, is bankpas formaat?

Groetjes,

CKJ Distrispeed.

Oneliner
11-11-2002, 21:29
Als wij er een paar aan den uwe mogen komen leggen ;)

Beemer
11-11-2002, 21:52
Originally posted by Oneliner
Als wij er een paar aan den uwe mogen komen leggen ;)

Jullie hoeven enkel een paar Belkarting affiches hangen bij jullie :p en ook nog wa Paddock-flyers :p :p

Rallyloverke
13-11-2002, 17:07
Originally posted by Beemer
Ik vertrek vrijdag vanuit Antwerpen (met de trein) tenzij ik van een vriendelijke Paddocker een lift kan krijgen ;)

Alvast bedankt

Wij (ik en Elly) gaan dus nu toch vrijdagavond ipv zaterdag naar de Grenslandhallen. Omstreeks 20u ben ik daar. Wij vertrekken vanuit Antwerpen. Ergens vanaf het Bouwcentrum.

Driesco
13-11-2002, 17:12
Tot hoe lang duurt dat daar vrijdag. Wij hebben alavst een kamer gereserveerd in den Holiday Inn omdat ik weeral vrees dat da daar gaat uitlopen al die mannen kennende. Ik heb echt geen goesting meer om naar huis te rijden vrijdagnacht.

Voor zij die nie weten wa doen. Na da feest gaan we dus een pintje drinken he mannen.

Scapa
13-11-2002, 17:15
Originally posted by Driesco
Ik heb echt geen goesting meer om naar huis te rijden vrijdagnacht.

Na da feest gaan we dus een pintje drinken he mannen.

Hoor ik hier ergens feest??? Vrijdag??? Pintje??? I'm all ears :D

Sennake
13-11-2002, 17:51
Ik zal mijne slaapzak maar in mijne koffer leggen zekers ...

Scapa
13-11-2002, 18:04
Ik heb zo den indruk dat vele Paddockers zaterdag naar Hasselt komen afgezakt. Iemand goesting voor een 'verbroedering' 's avonds, rond 7u ofzo, om nog eens rustig wat na te praten in een caféke of een kartbaan daar in de buurt (mochten er sommige nog nie moe genoeg zijn)??? :)

Beemer
13-11-2002, 18:22
Originally posted by stijnconinx
Ik heb zo den indruk dat vele Paddockers zaterdag naar Hasselt komen afgezakt. Iemand goesting voor een 'verbroedering' 's avonds, rond 7u ofzo, om nog eens rustig wat na te praten in een caféke of een kartbaan daar in de buurt (mochten er sommige nog nie moe genoeg zijn)??? :)

Ik kan in ieder geval al niet, ik ga zaterdagavond direct naar Antwerpen terug! T zal voor ne andere keer zijn!!

R@ce@holiC
13-11-2002, 18:42
en ik moe om 19u wedstrijd gaan spele dus ik pas ook :)

ckj
13-11-2002, 19:05
Originally posted by Beemer
Jullie hoeven enkel een paar Belkarting affiches hangen bij jullie :p en ook nog wa Paddock-flyers :p :p

Ik zal er dan voor zorgen dat er in Zuid Limburg (NL)
Belkarting affiches komen te hangen.

Ik heb zelfs de mogelijkheid om er in Spa en Francorchamps op te hangen.

CKJ Distrispeed.

Sennake
13-11-2002, 19:48
Vraagje aan onze 3 kwis-prijswinnaars : wanneer komt de prijsuitreiking jullie het best uit?

(Ik heb het dus over HHugo, BartVDC en Jan)

Alle andere Paddockers zijn uiteraard ook hartelijk welkom op dit mega-evenement!

Driesco
13-11-2002, 22:16
Wij vetrekken rond 19.00 in Antwerpen, effe den Barry oppikken en dan richting Hasselt. Wel nog een baksken meenemen om de olie op te vangen uit onze Clio want het motorblok en de karter is gescheurd van op de 10 uur.

Daarna een Docksidjen zekers ?

Mark
13-11-2002, 23:58
Dat heet nu Versuz of zoiets, wat ik wel weet.........het stikt daar van de nederlanders, lekker gezellig :D :D

De hele avond op twee kale pinten (neerlands: pilsjes) :D :D

Beemer
14-11-2002, 00:28
Originally posted by Marshal
Dat heet nu Versuz of zoiets, wat ik wel weet.........het stikt daar van de nederlanders, lekker gezellig :D :D

De hele avond op twee kale pinten (neerlands: pilsjes) :D :D

www.versuz.be

Zalige tent!!! Kan wel sfeer worden!!
Dries, alvast bedankt voor de lift (ook aan de andere aanbieders)!
Ik rij dus met Dries mee, langs de E313 zijn toch geen zandbakken ;)

Driesco
14-11-2002, 08:37
Zandbakken nie neen, maar wel veel tussenstriken waar ze flitsen, er zullen dus weer veel zwarte remsporen staan op de beton. Neen, zoals gewoonlijk weer gewoon aanschuiven in de file. Zoals je weet ben ik steeds een voorzichtig chauffeur als ik met de wagen ben, jij zou dat moeten weten Beemer na ons ritje :)

Jan
14-11-2002, 11:43
Ik zal er vermoedelijk op zaterdagvoormiddag zijn, als ik ten minste uit mijn bed kan na een avondje NOTP.

jan

Beemer
14-11-2002, 13:18
Originally posted by Driesco
Zandbakken nie neen, maar wel veel tussenstriken waar ze flitsen, er zullen dus weer veel zwarte remsporen staan op de beton. Neen, zoals gewoonlijk weer gewoon aanschuiven in de file. Zoals je weet ben ik steeds een voorzichtig chauffeur als ik met de wagen ben, jij zou dat moeten weten Beemer na ons ritje :)

Idd, daar ben ik helemaal van overtuigd, er zijn mensen waarbij ik in de auto tegen 60 km/u meer schrik heb dan bij u tegen xxx km/u (censuur wegens te snel :D)

Beemer
14-11-2002, 18:59
Even een vraagje, wie gaat er vrijdagavond, na de Grenslandhallen Racing Show nog naar de Versuz ofzo??
Kwestie van te weten waar ik ga maffen ;)

HHugo
14-11-2002, 18:59
Originally posted by Sennake
Vraagje aan onze 3 kwis-prijswinnaars : wanneer komt de prijsuitreiking jullie het best uit?

(Ik heb het dus over HHugo, BartVDC en Jan)

Alle andere Paddockers zijn uiteraard ook hartelijk welkom op dit mega-evenement!

Originally posted by Jan
Ik zal er vermoedelijk op zaterdagvoormiddag zijn, als ik ten minste uit mijn bed kan na een avondje NOTP.

Zaterdagvoormiddag kan ik net niet. Ik zit zeker tot 12 uur vast in Kortrijk voor een opleiding die ik volg. Het is zeker 2 uur rijden naar Hasselt (zonder oponthoud), dus voor 15 uur kan ik daar niet zijn.

Bart.Vandecavey
15-11-2002, 01:02
Ik zal er ook zaterdag zijn...

R@ce@holiC
15-11-2002, 10:46
ik normaal vandenavond en morgen na 17u...

Beemer
15-11-2002, 11:43
Ik ben er om 8u en zaterdag de ganse dag

R@ce@holiC
15-11-2002, 12:26
Pakte die cd mee de zaterdag ? hoe herken ik u?

Beemer
15-11-2002, 12:31
Originally posted by R@ce@holiC
Pakte die cd mee de zaterdag ? hoe herken ik u?

Gewoon aan degene die ge kent achter Beemer vragen!! ;)

R@ce@holiC
15-11-2002, 13:11
Originally posted by Beemer
Gewoon aan degene die ge kent achter Beemer vragen!! ;) okeey , see ya morgen dan dude ;)

Scapa
15-11-2002, 18:02
Ik kom vanaf zaterdagnamiddag tot...