PDA

View Full Version : Touring Cup - Race Promotion Night op 9 nov.


Megane
01-11-2002, 17:22
Voila de eerste hier.
Allen op post zaterdag 9/11/02 voor een volledig veld Race promotion met daarna de gekende fuif.( er is in de buurt ook nog een beurs :no: die laat open is met naar het schijnt veel te zien)
Misschien eens voorstellen aan danny dat die fuif zich verplaatst.

Mistery
01-11-2002, 17:23
Voor de laatste afspraak van het jaar, de Race Promotion Night, verschijnt AD Sport met 4 wagens aan de start. AD Sport heeft zowel in het algemene klassement als in Klasse 1 uitzicht op de titel. De Porsche nr. 11 van Van Roey/Van Roey/Wauters/Wauters maakt de meeste kans op beide titels, maar moest er iets foutlopen, dan staat de familie Geerinckx klaar om de fakkel over te nemen, want ook zij maken nog kans op beide titels. Goed nieuws ook van de AD youngsters, een kaart die de laatste tijd meer en meer wordt uitgespeeld door het Lummense team : Ruben Maes en Jos Menten verschijnen aan de start in een Porsche en krijgen aan Bert Lambrecht de ideale teamgenoot. Elk van deze drie bewees dit jaar reeds zijn kunnen, en ze zouden zich moeten kunnen meten met de vaste TC-waarden. De vierde wagen wordt het buitenbeentje tijdens de seizoensafsluiter. De Toyota Yaris wordt immers ingezet, waarmee aan piloten de kans wordt geboden om voor een gering budget een uithoudingsrace te rijden en de sfeer "on the track" op te snuiven. Nog niet alle piloten hiervoor zijn gekend, maar we kunnen alvast Paul Noyens en Patrick Hendrickx verwelkomen binnen onze rangen. Indien Linsy Lanssens niet aantreedt op de wagen van Toyota Belgium, zal ook zij op de AD Yaris terug te vinden zijn. Charmant gezelschap voor onze heren dus...

De Teams :

Porsche nr. 3 : Dirk Geerinckx / Lieve Thiron / Matthieu Geerinckx
Porsche nr. 9 : Jos Menten / Ruben Maes / Bert Lambrecht
Porsche nr. 11 : Freddy Van Roey / Rob Van Roey / K. Wauters
Toyota nr. 2 : Paul Noyens / Patrick Hendrickx / Linsy Lanssens (o.v.) / TBN

fordje
01-11-2002, 17:44
[i]De Teams :


Toyota nr. 2 : Paul Noyens / Patrick Hendrickx / Linsy Lanssens (o.v.) / TBN [/B]

Nu mag ik al met AD meerijden zonder dat ik het heb gevraagd.!

Goed dat ik dat op tijd weet. Kwestie van nog even heel snel een licentie te halen :D :D

Werner333
01-11-2002, 18:12
Ik heb je dus gsiteren gezien en je zag er helemaal anders uit. :D :D :D

fordje
01-11-2002, 18:19
incognito blijven hé, dat heb je met bekende koppen. :D :D

Piet Konijn
01-11-2002, 19:22
vrouwelijk schoon is altijd welkom he!!!!!

Zeg mistery toevallig geen clubber babes!!! Ruben zou dat enorm apprecieren!!!!!!! LOL

Driesco
01-11-2002, 20:00
Anders breng ik die 4 van de 24u wel mee.

U bent de zwakste schakel, salu

Piet Konijn
01-11-2002, 22:34
Originally posted by Driesco
Anders breng ik die 4 van de 24u wel mee.

U bent de zwakste schakel, salu


Ja zeker doen dat is altijd wat mooier!!!!! en zou trouwens goed zijn voor het imago van de touring cup. :)

Zwakste schakel waarom???? :fight: :D :cool:

Driesco
02-11-2002, 10:10
Da zullen de andere wel bevestigen. Ik had ze niet gezien die 4 babes. Wel babes ? Ik zal ze wel aan uwen auto zetten volgende week.
En da van dienen schakel is onze slogan he Clioboy. Als we iets slecht doen zeggen we da steeds en mijn babes op de 24u waren echt de zwakste schakel :)

Werner333
02-11-2002, 11:46
Originally posted by Driesco
mijn babes op de 24u waren echt de zwakste schakel :)

Allee gij. ;)

Mistery
02-11-2002, 11:55
Originally posted by clioboy
vrouwelijk schoon is altijd welkom he!!!!!

Zeg mistery toevallig geen clubber babes!!! Ruben zou dat enorm apprecieren!!!!!!! LOL

Ruben niet alleen...
maar euh...ik zal vragen dat er iemand met ne wortel klaar staat ... da zal dan weer door iemand anders worden geapprecieerd...

Piet Konijn
02-11-2002, 14:17
Originally posted by Mistery
Ruben niet alleen...
maar euh...ik zal vragen dat er iemand met ne wortel klaar staat ... da zal dan weer door iemand anders worden geapprecieerd...


maakt niet uit hangt er maar zoveel wortels aan als dat ge wilt!!! :D
mjammie wortels ik zal er speciaal dees week geen eten dan ben ik serieus opgeladen voor zaterdag iiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaa!!!!!

Piet Konijn
03-11-2002, 04:53
mistery zijn er nu clubber konijnen of niet???

Piet Konijn
03-11-2002, 04:58
Originally posted by Driesco
Da zullen de andere wel bevestigen. Ik had ze niet gezien die 4 babes. Wel babes ? Ik zal ze wel aan uwen auto zetten volgende week.
En da van dienen schakel is onze slogan he Clioboy. Als we iets slecht doen zeggen we da steeds en mijn babes op de 24u waren echt de zwakste schakel :)

Die clubber konijnen die kan je bekijken op www.misteryracing.com onder de babes topic :D :cool:

zeg driesco zijn die van u dan zo lelijk of wat wilt ge daar mee bedoelen!! als ge die al aan onzen auto wilt dumpen moet het wel erg zijn!!! LOL :) :o :D :p :cool:

Piet Konijn
03-11-2002, 05:04
Die clubber konijnen die kan je bekijken op www.misteryracing.com onder de babes topic


Sorry maar dat was een klein kemeltje van mij die stonden op de site www.24u.be maar diene verwijst door naar hier dus denk ik dat hem niet meer on-line is!!! Maar ik denk dat mistery de foto's nog wel ergens liggen heeft!!??

Mark
03-11-2002, 12:53
Originally posted by clioboy
Maar ik denk dat mistery de foto's nog wel ergens liggen heeft!!??

Yep, in de bovenste lade van zijn nachtkastje :D :D

De dames van Driesco, mijn collega's hebben het er nu nog over. Dus in die zin heeft het wel gewerkt.

Driesco
03-11-2002, 17:23
Daar ging het hem dus over he Marchall, ze moeten nie schoon zijn maar opvallen. Welke babes stonden er nu weer in de P Magazine, waren dat niet de onzen ? :)

Zoek 4 mormels met tepels als wortels en da komt allemaal goed

flugel
03-11-2002, 18:21
Originally posted by Driesco
Daar ging het hem dus over he Marchall, ze moeten nie schoon zijn maar opvallen. Welke babes stonden er nu weer in de P Magazine, waren dat niet de onzen ? :)

Zoek 4 mormels met tepels als wortels en da komt allemaal goed

dermee dat die oplage van de P daalt :D

Driesco
03-11-2002, 18:37
Da zal het zijn :)

R@ce@holiC
10-11-2002, 10:42
top 3 :
1) RTM nr 17
2) AD sport nr 9
3) Piet konijn & co ;)

Piet konijn & co zijn tevens touringcupkampioen 2002

Megane
11-11-2002, 11:14
Ik heb ook piet konijn zijne clio gezien.
Goed geparkeert, ééntje om weg te gooien. Kelly heeft weeral pech in een endurance race.

Ze hadden beter Kelly in die Yaris van toyota gezet, de francophone dames waren niet zo snel als verwacht volgens mij.

Het was natuurlijk in het begin wel niet makkelijk met een zeer vettige baan, maar ja 10h zijn lang he.

Ook pech voor Driesco met een afgebroken wiel aan de jacky ickx, dicht bij de boxen. ( deze is voor de teamchef :fight: :fight: :fight: ) :no:

Raceboy
11-11-2002, 11:41
Originally posted by Megane
Ik heb ook piet konijn zijne clio gezien.
Goed geparkeert, ééntje om weg te gooien.

deze dus

http://users.skynet.be/nascar/clio.jpg

http://users.skynet.be/nascar/cliodeur.jpg

Driesco
11-11-2002, 15:52
Mmmhh Megane, je neemt me de woorden uit de mond. Spijtig dat het voor ons zo moest aflopen. Gelukkig hebben we de 24 uur gehad, anders was het maar een pover jaartje voor ons. Wat zegt het spreekwoord, eerste jaar is een studiejaar ? Dat was het zeker en vast, net telefoon gekregen van Chris en het ziet er veel slechter uit dan eerst gedacht met de Clio.

Carter gescheurd, ophanging geraakt, remmen geraakt, enz... hij zal klaar zijn voor de Racing Show, maar rijden op 21 nov zal moeilijk worden.

Ik heb hier thuis één die héél kwaad is op ons team. Zo een wedstrijd verknoeien is echt s**t.

We zullen wel zien maar na de race zaten me er toch enkele zaken behoorlijk dwars al heeft niet iedereen dat aan mijn gezicht gezien.

Piet Konijn
11-11-2002, 18:15
Originally posted by raceboy
deze dus

http://users.skynet.be/nascar/clio.jpg

http://users.skynet.be/nascar/cliodeur.jpg



ja, het doet wel een beetje pijn maar ja, shit happens!!!!
spijtige zaak is dat ik er nog een paar fotos moest van laten maken, maar ja t zal voor van de winter worden zeker ;) ;)
Maar ja het was rap vergeten ene keer de koers voorbij was :) :)