Log in

View Full Version : directx

redje
10-11-2002, 20:31
Kheb een vraagske: als k f1 2002 en den demo van THPS3 installeer k krijg ik telkens een boodschap da hij het nie kan opstarten me ne hele lijst getallen erbij. Kdenk da da komt omda mn directx nie 8.1 is, maar stukke lager. Nu kheb geen goesting om da spullement te installeren en dan te zien da mn drivers nie meer werken en dak alles moeten rebooten en da k dan alles van mn thesis kwijt ben. Als t wel werkt, wil k twel proberen. Kheb al verschillende slechte zaken van die 8.1 gehoord, zodat k t nie wil proberen tenzij dat t 100% lukt, die thesis is een bikke te belangrijk.
Kan iemand mij helpen?????????

Oneliner
10-11-2002, 22:54
Write eerst uwe Thesis op een cd'ke en zet die directX er gewoon op. Ik heb directx 8.1 en draait perfect...

redje
10-11-2002, 23:19
Originally posted by Oneliner
Write eerst uwe Thesis op een cd'ke en zet die directX er gewoon op. Ik heb directx 8.1 en draait perfect...
Amai, da ga moeilijk worden; Kheb gene cd-writer.

Finish
10-11-2002, 23:54
Zet uw thesis tijdelijk op uw webspace ?

airco
11-11-2002, 00:32
normaal gezien zou je geen grote problemen mogen ondervinden bij het installen van een "certified" (dus geen beta's) van direct X.

Bovendien zullen je drivers best werken met direct X 8.1 gezien direct X backwards compatible is. Nieuwe drivers zullen wel beter geoptimaliseerd zijn voor een nieuwe direct X, maar er is geen reden om aan te nemen dat oude drivers op een nieuwe direct X niet zouden werken.

airco

Beemer
11-11-2002, 00:36
Originally posted by redje
Amai, da ga moeilijk worden; Kheb gene cd-writer.

Al ooit van diskette's gehoord?? ;)

airco
11-11-2002, 04:47
mja maar thesis hebben nogal eens de neiging om naar ettelijke megabytes te gaan :p en dan worden diskettes inderdaad wel ambetant.
Bovendien is de kans op een beschadigde floppy relatief groot

redje
11-11-2002, 10:24
Originally posted by Beemer
Al ooit van diskette's gehoord?? ;)
Voor de tekst gaat da nog. Maar voor mn onderzoek gaat da wa minder goe lukken; kheb een excel-file van 4MB en d'er moet er nog zeker een bijkomen, die nog groter gaat zijn.