PDA

View Full Version : Jan heylen test voor Team Astromega


team astromega
12-11-2002, 21:51
Team Astromega will do an privat test on the 14th & 15th Nov in Hockenheim. Three drivers will be on duty, Tony Schmidt, Alex Sperafico and belgian ace and Formula Ford Festival 2002 winner Jan Heylen. Jan will make his debut on friday during the privat test.

Werner333
12-11-2002, 22:05
Gooooooooooooooo Jan.

Scapa
12-11-2002, 22:37
Idd, een geweldige kans in de nog prille carrière van de Gelenaar om zich te tonen. Hopelijk is de test succesvol en zit er een zitje voor volgend jaar in. Maar dit hangt vooral van de hoeveelheid euros in het koffertje...

Pascal
12-11-2002, 22:48
Ook mooi van Astromega dat Jan een kans krijgt.

C U

Driesco
13-11-2002, 08:56
Hij is één van de enigen die ik het nog ver zie te schoppen in de eenzitters.

team astromega
13-11-2002, 16:11
Jan Heylen will test on fridaymorning while Alex and Tony will be on the track on thursday.

Maarten
13-11-2002, 18:16
Bangelijke coureur. heeft een tweetal jaar geleden eens meegereden in de funcup en reed na een paar toeren aan de leiding tot zijn motor het begaf, in Montléry ?!?
desalniettemin 'dikke' piloot

Piet Konijn
15-11-2002, 05:27
yep ne goeie uit de karting, die het hopelijk nog ver mag schoppen!!!!!;)

Piet Konijn
16-11-2002, 16:58
heb gistern even met Jan staan babbelen op de grensland, de test is heel positief verlopen nu te hopen dat hij de nodige centjes bij elkaaar krijgt en dat we hem volgend jaar daar mogen verwachten!!! nog even afwachtern

Driesco
16-11-2002, 19:38
Jullie zullen hem kunnen bewonderen volgende week, voor of achter jullie op de kartjes

Maarten
16-11-2002, 21:01
Originally posted by Driesco
Jullie zullen hem kunnen bewonderen volgende week, voor of achter jullie op de kartjes

ik vrees erachter :p we mogen onszelf niet overschatten hé :D

JPMontoya
20-11-2002, 22:21
Zoals u het reeds eerder in primeur op deze site kon lezen (zie bericht 15/11) lijkt na Jan Heylen's uitermate geslaagde F3000- test in Hockenheim een en ander aan het rollen te zijn gegaan. Heylen die diezelfde avond in gezelschap van Andy Jaenen in quasi volstrekte anonimiteit op de Hasseltse Racing Show rondslenterde wist met zichtbare voldoening te vertellen dat z'n GSM tijdens de vier uur durende terugrit naar België geen seconde uitgeschakeld bleef. Niet dat het bij elkaar harken van een FIA F3000-budget nu plots een makkie is geworden maar zo te horen gaat het voor de Belg toch de goede kant uit.

Op sportief vlak zijn er alvast geen vraagtekens meer. Voor Astromega-baas Mikke Van Hool is er niet de minste twijfel: hij wil de jonge Belg volgend jaar in zijn team .

"Klopt, ik wil dat Jan volgend jaar bij ons rijdt. Na zijn eerste ronde op Hockenheim, een omloop waarop ie nog nooit een meter had gereden, kon ik m'n chrono niet geloven. Na het tweede nog beduidend snellere rondje wist ik genoeg. Blijft uiteraard het financiële luik. Ik hoop dat de Belgische investeerders hem zullen helpen om het budget bij elkaar te krijgen want dit is een rijzende ster die het in de autosport zal maken".

Woorden van lof dus van een teambaas, zelf ooit zelf een begenadigd rijder... met een goede neus voor (ontluikend) talent. Denk maar aan Marc Goossens, Gonzalo Rodriguez, Giorgio Pantano en laatst Rob Nguyen die zich aan boord van de Astromega-Lola in de kijker wisten te rijden.

Dat Mikke youngster Heylen voor een gratis test uitnodigde impliceert evenwel geenszins dat ie de jonge belofte - zoals in het verleden wel meer is gebeurd - ook gratis kan laten rijden. Hoe zeer hij dit zelf ook zou willen; de man runt nu eenmaal een professioneel team.

foto: Charniaux Images
AUTOSPORT.BE

-------------
vergeet saelens,leinders, en al de rest Jan is de toekomst op een F1rijder in Belgie

kunnen we met depaddock heylen niet steunen ?

fordje
20-11-2002, 22:26
Originally posted by Driesco
Jullie zullen hem kunnen bewonderen volgende week, voor of achter jullie op de kartjes

Hé He,

Ik mag hem bewonderen vanuit de pits. En ik mag hem nog aanmoedigen ook.
Sorry guys, this one is a GHOSTRIDER

Eat the dust ! :D :D

airco
20-11-2002, 23:42
bwa wa stelt Jan Heylen nu voor tov van mijn rijderscapaciteiten

*kuch* :p:p:p

Bart
23-11-2002, 13:19
Geen plaats voor Jan Heylen bij Astromega (http://www.eyes-e-tools.com/customer/pitstop/nieuws/NEWshow.asp?seq=5329)

( Bron: pitstop.tv )

Beemer
24-11-2002, 12:04
Jammer voor Jan, maar volgend jaar misschien meer geluk hoop ik

Tigerracing
25-11-2002, 17:33
Laten we vooral hopen dat een dergelijk talent het vooralsnog mag en kan waarmaken in de eenzitterij, ongeacht welke discipline.

Mark
25-11-2002, 21:19
Formule Renault V6 en Telefonica Worldseries................

Althans dat is waar de pers op dit moment graag over schrijft.............de nieuwe opzet van de F3000 van een paar terug heeft niet dat gebracht wat men er van gehoopt had.