PDA

View Full Version : De Teams Belkarting 2002 => OUDE versie !!


Driesco
16-11-2002, 16:39
Hier gaan we de teams bekend maken die volgende week zullen starten op de Belkarting 2002. We gaan het heel spannend maken. Gedurende de week zullen we elke dag complete teams vrijgeven. Enkele van de voormiddag en enkele van de namiddag. De spanning kan beginnen hé mannen.

Beste vrienden, ik wil toch even benadrukken dat dit een voorlopige lijst is. De forummers en de prekwalificatiepiloten staan vast, de Vips ook, maar op gebied van TC en Belcar piloten kan er nog wel enige verschuiving zijn van voor- naar namiddag of omgekeerd. Sommige piloten haken ook op het laatste moment af, anderen willen dan wel nog snel meedoen.
De lijst is dus maar definitief op vrijdagavond 20.00.

Voormiddag
1. PADDOCK Racing Yves Van Grimbergen - Stefan De Cooman - Tim Verbergt - Alain Van Daele - Pierre Sevrin
2. VDH Racing - Geert Van der Heyden - Van Edom Manuel - Ken Verreycken - Dieter Wiertz - Stephane Lemeret
3. Scheurijzers - Werner Pessendorffer - Johan Empsen - Andre Carlier - Axtron 4 - Dominique Holvoet

Namiddag

1. G & A Kartteam - Roel Geerts - Manfed Verbeke - Kurt Winnepennings - Dave Singelée - Steve Ramon
2. IM - Racing -Ive Van der AA - David Van den Borne - Filip Dalemans - Maarten De Weerdt - Manuel Priem
3. VDA - Racing - Alois Van der AA - Kurt Van Goethem - Danny De Temmerman - Roger Halewaters - Alain Bellon
4. AD Sport - Sonja Hensen - Paul Noyens - Freddy Van Roey - Geert Van der Heyden - Ruben Maes
5. D&G - Racing - Dirk Govaerts - Maarten Perdieus - Giovanni Herbots - Dieter Dussaert - Rob Geboers
6. Dragon Racing - Philip Boelaert - Benny Kerkhofs - Marc Goossens - Werner¨Pessendorffer - Philip Jacobs
7. DB Racing 1 - Bart De Beule - Jos Vanbuel - Frank Molnar - Steven Moulaert - Kelly Jamers
8. NIKKE Racing - Niels Vancuyck - Jan Smook - Eric Geboers - Alain Vandaele - Kees Van der Made
9. AVT - Dominique Vandenborn - Sebastien Ubeda - Dirk Geerinckx - Davy Suffeleers - Johan Verheyen
10. Nog geen naam - Dominique Delferriere - Mario Vrancken - Bonnaerens Heinz - Gunthers Geerts
11. F.A.R.T. - Anorak Sourakit - Wim Baeckelandt - Frank Thiers - Chris Poppe - Kevin Strybos
12. Just For Fun Racing - Stijn Claessens - Bart Baeckelandt - Kurt Thiers - Axtron 1 - De Clerck Heikki
13. Russell Racing - Bart Vandecavey - Johan Empsen - Hans Thiers - Steven Anseeuw - Philippe Leybaert
14. Dale Racing - Yannick Dalemans - Tim Joossen - Chris Mattheus - Axtron 2 - Jurgen Evers
15. DB Racing 2 - Chris De Beule - Rigo Meys - Didier Decoene - Pierre Van Itterbeek - Joost Custer
16. Ghostracing - Patrick Hendrickx - Philip Cracco - Patrick Schreurs - Serge Huybrechts - Jan Heylan
17. Rabbits Team - Guy Golsteyn - Jos Menten - Anthony Kumpen - Mathieu Geerinckx

Nog enkele team die nog niet 100% in orde zijn. Hiervoor heb ik nog wat tijd nodig om te luisteren of de piloten in de voor- of namiddag willen rijden.

18. Crash.to/zandbak - Mark Reijnders - Grauwels Roger - Rudi Penders
19. LGP - Pascal Put - Chris Voet - Gilles Geerinckx
20. No Fear Team - Stijn Conix - Marco Wuytens
21. The Need For Speed - Tony Pauli - Bert Redant
22. The Young Riders - Patrick Bellon - Ronald Vetters
23. Axtron - Werner Willemoons - Frank Van Craeynest
24. ARES Racing - Mathias Guys - Linsey Lanssens - J.F.Hemroulle
25. No Waste of Gasoline - Olivier Verhulst - Lieven Thiron - J. V. Cauwenberghe - Bertje Vercoutere

Breezz
16-11-2002, 18:35
bibberbibber :)

*DALE*
16-11-2002, 18:48
Originally posted by Breezz
bibberbibber :)


ier t zelfde :)

Maarten
16-11-2002, 21:05
Originally posted by Driesco


1. G & A Kartteam - Roel Geerts - Manfed Verbeke - Kurt Winnepennings - Dave Singelée - Steve Ramon

4. AD Sport - Sonja Hensen - Paul Noyens - Freddy Van - Roey - Geert Van der Heyden - Ruben Maes

6. Dragon Racing - Philip Boelaert - Mario Vrancken - Marc Goossens - Werner¨Pessendorffer - Philip Jacobs

dit zijn dus al drie teams, met vooral team 4 die LOS voor de overwinning kunnen gaan !!! Ruben is in een kart naar het schijnt ongelooflijk snel, die reed vroeger wim de weerdt (cf mak kartings, Baretta team) los van het kaske naar de muur!

het eerste team trouwens ook, roel is zeer snel, manfred super snel, dave ook snel, en die twee ander ook denk ik, vermoed ik, vrees ik, ...

en marc goossens zal ook wel kunnen karten zeker? de werner daar spreken we niet over, en als het regent zit ge met philip jacobs trouwens ook niet slecht :D spijtig dat het binnen is!!! :cool:

mijn team is trouwens ook niet te versmaden! nah!

Speesman
16-11-2002, 21:11
Ha, G&A racing voor de overwinning :)

Ben benieuwd waar mijn ander team (SPEESKEEK) gaat staan, hoop voormiddag want anders moet ik tegen mezelf rijden :)

Breezz
16-11-2002, 21:20
*mod*

Sennake
16-11-2002, 23:30
Originally posted by Maarten
dit zijn dus al drie teams, met vooral team 4 die LOS voor de overwinning kunnen gaan !!! Ruben is in een kart naar het schijnt ongelooflijk snel, die reed vroeger wim de weerdt (cf mak kartings, Baretta team) los van het kaske naar de muur!

het eerste team trouwens ook, roel is zeer snel, manfred super snel, dave ook snel, en die twee ander ook denk ik, vermoed ik, vrees ik, ...

en marc goossens zal ook wel kunnen karten zeker? de werner daar spreken we niet over, en als het regent zit ge met philip jacobs trouwens ook niet slecht :D spijtig dat het binnen is!!! :cool:

mijn team is trouwens ook niet te versmaden! nah!

Wacht maar tot je ons "Rabbit-team" zal zien :D :D

R@ce@holiC
17-11-2002, 01:27
Damn 'k kan niemeer wachten :D

schumivill
17-11-2002, 05:09
Hello Driesco,er zijn nog een paar maten van ik en Dieter die ook es willen afkomen,kunnen zij binnen de avond zelf??Twee eigenlijk,dus t'is geen hele bende :o

airco
17-11-2002, 05:27
als ik het goed voorheb heb ik al opgevangen dat er op de dag zelf nog rode pasjes (inkom) te koop zullen zijn .

airco

Driesco
17-11-2002, 11:29
Ik heb zelfs nog enkele plaatsen om mee te rijden te koop aan € 50.

4 plaatsen om juist te zijn.

*DALE*
17-11-2002, 20:50
maken jullie vandaag nog teams bekend?

Beemer
17-11-2002, 21:01
Originally posted by airco
als ik het goed voorheb heb ik al opgevangen dat er op de dag zelf nog rode pasjes (inkom) te koop zullen zijn .

airco

Ik dacht ook van wel, normaal gezien geen probleem

Driesco
17-11-2002, 21:16
Originally posted by *DALE*
maken jullie vandaag nog teams bekend?

Effe wachten gasten, morgen komt de rest. Eerst iedereen een mailken versturen ter bevestiging van het uur dat je moet rijden.

R@ce@holiC
17-11-2002, 22:22
is het :
forummer - Touringcuppiloot - Belcar piloot - kwalificatiepiloot - VIP ???

Oneliner
17-11-2002, 22:28
beetje door elkaar denkek

Beemer
17-11-2002, 23:06
Originally posted by R@ce@holiC
is het :
forummer - Touringcuppiloot - Belcar piloot - kwalificatiepiloot - VIP ???

Dat is als ik mij niet vergis de samenstelling van elk team

R@ce@holiC
17-11-2002, 23:09
jaja maar staan de vrijgegeven teams telkens in die volgorde , of is et willekeurig?

flugel
17-11-2002, 23:23
'k zijn content met mijn teamke :)

Gikke
18-11-2002, 00:07
'k ga vandenacht geen oog toedoen pijs ik... :)

Maarten
18-11-2002, 00:10
Originally posted by flugel
'k zijn content met mijn teamke :)

en terecht! schoon vrouwken in de achterhoede :D

R@ce@holiC
18-11-2002, 00:22
9. AVT - Dominique Vandenborn - Sebastien Ubeda - Dirk Geerinckx - Davy Suffeleers - Johan Verheyen

Team is ook anders niet mis :)

Sennake
18-11-2002, 00:30
Beware of the "Rabbits" - team!

Scapa
18-11-2002, 00:45
Het wordt me allemaal wat te veel :D : zenuwen dat ik heb niet te doen...

schumivill
18-11-2002, 00:49
Ik heb ook twee interessante teams,ga er een lap op geven :D

1. PADDOCK Racing Yves Van Grimbergen - Stefan De Cooman - Tim Verbergt - Alain Vandaele - Pierre Sevrin

8. NIKKE Racing - Niels Vancuyck - Jan Smook - Eric Geboers - Alain Vandaele - Kees Van der Made

Dit gaat echt leuk worden ;)

fordje
18-11-2002, 00:51
Originally posted by Sennake
Beware of the "Rabbits" - team!

Vergeet z'n "peekes" maar niet !

Piet Konijn
18-11-2002, 01:21
Originally posted by fordje
Vergeet z'n "peekes" maar niet !


zal ik zeker niet vergeten!!;);):)

Mischien ook wel een specialeke eens kijken wat ik kan doen!! wait & see on saturday :D :D :D

Piet Konijn
18-11-2002, 01:22
Originally posted by Sennake
Beware of the "Rabbits" - team!

TRUE THAT!!!! BEWARE :D :D :D :D :D

Driesco
18-11-2002, 08:28
Da edde gij weer goe gezien race :)

Oneliner
18-11-2002, 18:34
komaaaaaaaaaaaaaaaaaan de teams plssssssssssss :p
I can't hardly wait

Scapa
18-11-2002, 18:44
amaai nie, hopelijk zijn er geen problemen

Beemer
18-11-2002, 19:15
Amai amai, wat een spanning!!
Mannen geef den Driesco wa tijd hè, die mens heeft ook nog een leven buiten den Belkarting hè ;)
Die teams komen er wel, het zijn nog 6586 minuten tot aan de Belkarting :p

Oneliner
18-11-2002, 19:22
gij hebt makkelijk praten, gij rijdt ni mee :)

Breezz
18-11-2002, 19:36
De spanning stijgt ;)

@Beemer: Nog zo lang :eek: :( ;)

Gikke
18-11-2002, 19:59
het is nie meer te doen, die spanning .......
Mijn zenen gaan t begeven ........
Kem nu al nie geslapen ! :cool:

Scapa
18-11-2002, 20:20
Gelukkig ben ik met weinig tevreden: Jan Heylen en Marc Goossens (beide Gelenaars :) ) en ik ben content :D

Driesco
18-11-2002, 20:50
Nog effe geduld mannen, ben hier nog wa grote namen aan het toevoegen. Tegen 22.00 zullen bijna alle teams online staan.

Scapa
18-11-2002, 20:51
driesco gesignaleerd op het forum, nu kan het nie lang meer duren :D fingers crossed

Scapa
18-11-2002, 20:52
Originally posted by Driesco
Nog effe geduld mannen, ben hier nog wa grote namen aan het toevoegen. Tegen 22.00 zullen bijna alle teams online staan.

dju, om negen uur vertrek ik op café :rolleyes:

Bart.Vandecavey
18-11-2002, 20:53
Originally posted by stijnconinx
dju, om negen uur vertrek ik op café :rolleyes:

Mja ge moet uw prioriteiten leren stellen hé!

In mijne stamcafé staat er een computer met internetaansluiting! :D

Breezz
18-11-2002, 20:55
Originally posted by Bart.Vandecavey
In mijne stamcafé staat er een computer met internetaansluiting! :D En ne webcam ;) :p

Scapa
18-11-2002, 20:55
Originally posted by Maarten


mijn team is trouwens ook niet te versmaden! nah!

Oooh en ik had nog zo graag in uw team gezeten ;) :D Mja tegen u rijden zien ook wel zitten :+

Bart.Vandecavey
18-11-2002, 20:57
Originally posted by stijnconinx
Oooh en ik had nog zo graag in uw team gezeten ;) :D Mja tegen u rijden zien ook wel zitten :+

Zorg er maar voor dat je geen zwarte vlag krijgt! :+

Raceboy
18-11-2002, 20:57
gelieve niet teveel af te wijken hier anders wordt deze thread ellelang.

Scapa
18-11-2002, 20:57
Originally posted by Bart.Vandecavey

In mijne stamcafé staat er een computer met internetaansluiting! :D

GRAAF! Zover zijn ze hier nog nie gevorderd. Mja kost een pint in uw café 55 cent (echt waar vijfenvijftig cent voor ne Jupiler n.a.v. het lustrum van een studentclub); ik denk het niet eh :D

Mistery
18-11-2002, 21:31
Originally posted by Driesco
Hier gaan we de teams bekend maken die volgende week zullen starten op de Belkarting 2002.
Namiddag


10. Nog geen naam - Dominique Delferriere - Mario Vrancken - Bonnaerens Heinz - Steven Anseeuw - Gunthers Geerts
13. Russell Racing - Bart Vandecavey - Johan Empsen - Hans Thiers - Steven Anseeuw - Philippe Leybaert



Euhm Driesco...in twee teams rijden op één en dezelfde namiddag lijkt mij toch nie zo vree bevorderlijk voor den team-spirit zulle...zal nog efkes herzien moeten worden zekers ???

Alléé, succes dermee :)

Driesco
18-11-2002, 21:47
Thanks Mistery, heb hier nog juist een foutje gevonden. Effe wachten mannen, foutje zoeken en rechtzetten.

Mark
18-11-2002, 21:52
tering, nog een limburger in het team :D :D

Mistery
18-11-2002, 21:54
Driesco, ik heb de guy dezen avond al voorzien van een 15-tal foto's van piloten die hij kan gebruiken voor die lijst, maar veel meer heb ik er nie zulle...misschien efkes belcar.com raadplegen en toestemming vragen aan philippe ?

Driesco
18-11-2002, 21:55
Foutje van Steven Anseeuw gevonden. Moet uit het team van Dominique Delferiere. ZIt dus wel degelijk in het team van Bart.

En het andere foutje nu ook gevonden.

Breezz
18-11-2002, 23:16
Als'k ze nie weet gaan'k nie kunnen slapen zene :eek: :D

vincentdb2001
19-11-2002, 00:08
Originally posted by Mistery
Driesco, ik heb de guy dezen avond al voorzien van een 15-tal foto's van piloten die hij kan gebruiken voor die lijst, maar veel meer heb ik er nie zulle...misschien efkes belcar.com raadplegen en toestemming vragen aan philippe ?

Ik heb ook een paar foto's van piloten. Nu weet ik wel niet dewelke jullie missen, maar als ik er eentje toevallig heb die jullie missen, mogen jullie ze gerust gebruiken.

Vincent

Mark
19-11-2002, 00:14
Moeten de forummers ook hun foto's doorsturen? Staat er tenminste 1 knappe tussen :D :D :D :D

R@ce@holiC
19-11-2002, 00:20
Lolz , foto v mij is ook np , u vraagt maar :)

Rallyloverke
19-11-2002, 09:53
Originally posted by Oneliner
komaaaaaaaaaaaaaaaaaan de teams plssssssssssss :p
I can't hardly wait

Ik zit mij hier ook af te vragen bij wie ze mij gaan zetten. Maar Diesel zal wel het laatst bekendgemaakte team zijn, net als de dag zelf ... :)
Willen ze wel al wakker zijn om in de voormiddag te rijden? Hoewel ik dan misschien een kans maak : ik op mijn top en de rest 5 sec. trager door de slaaptoestand :D

schumivill
19-11-2002, 10:02
Driesco,moest je nog piloten tekort komen,kunnen we die tekortkomingen altijd invullen met piloten die meegedaan hebben met de prékwalifs ofzo hé,of nie??

Driesco
19-11-2002, 10:20
Aan piloten geen gebrek, ze wisselen juist altijd van voor naar namiddag wat het er niet eenvoudiger op maakt. We komen er wel uit maar momenteel is het niet simpel.
Gelukkig is alles van de andere organisatie in orde zodat we ons de ganse week kunnen concentreren op de piloten.
Ik doe wat ik kan aan een imens tempo. We moeten iedereen nog verwittigen wanneer ze dienen te komen + Guy zijn pc is compleet gecrached wat ons in problemen brengt om onze teams grafisch te gaan voorstellen. Hopelijk krijgt hij alles terug aan de praat tegen vanavond.
Ik zal vanavond nog wel wa teams bekend maken maar momenteel moet ik nog teveel schuiven met namen dus nog niets is 100%.
De namen zijn wel al bekend, ik moet ze enkel nog op de juiste plaats plakken en er voor zorgen dat alle teams een beetje evenwichtig zijn he. Kwestie van niemand te bevoordelen.

Geef me dus nog effe tijd aub.
Morgen trouwens dagje verlof genomen om alles af te ronden. Tegen woensdag dus alles definitief online. Das beloofd

Rallyloverke
19-11-2002, 10:23
Arme Driesco,

En gisteren heeft mijn vriendin nog iemand naar hem (of beter het bedrijf waar hij werkt) doorverwezen. En hij weet al zo goe wat te doen ... :D

schumivill
19-11-2002, 11:36
Het zal weer in orde zijn Driesco zaterdag,daar ben ik zeker van,ge kunt dan al uwe stress es afwerken op de fuif ;)

fordje
19-11-2002, 11:58
17. Rabbits Team

Guy Golsteyn - Jos Menten - Anthony Kumpen - Mathieu Geerinckx


Euh, Dries...

Ik ga het niet moeilijker maken dan het is,maarre..

Zijn er geen 5 man per team voorzien? Of rijdt er hier een extra konijntje mee?

Sennake
19-11-2002, 12:22
Als ik het goed gezien heb moet daar nog een prekwalificatie-piloot bijkomen, maar er zijn er een paar minder ter beschikking dan dat er plaatsen zijn. Maar geen nood, we krijgen ze wel opgevuld :-)

BTW mijn PC thuis is dus wel degelijk gecrasht en als ik hem vanavond niet terug online krijg zal het maken van de foto-lijsten aan iemand anders overgedragen moeten worden. Driesco houdt jullie hierover wel op de hoogte denk ik.

Airco, als ik het niet zie zitten mag je van mij vanavond een emergency-telefoontje verwachten ;)

Mistery
19-11-2002, 13:00
Driesco,

Check efkes na : team 10 staan nog maar 4 namen op...

schumivill
19-11-2002, 13:34
Driesco,Dieter Dussart heeft ook twee pasjes,maar hij staat er nog maar één maal tussen :)

Wieter
19-11-2002, 13:48
Originally posted by Driesco
Ik zal vanavond nog wel wa teams bekend maken maar momenteel moet ik nog teveel schuiven met namen dus nog niets is 100%.
De namen zijn wel al bekend, ik moet ze enkel nog op de juiste plaats plakken en er voor zorgen dat alle teams een beetje evenwichtig zijn he. Kwestie van niemand te bevoordelen.

Geef me dus nog effe tijd aub.
Morgen trouwens dagje verlof genomen om alles af te ronden.
Tegen woensdag dus alles definitief online. Das beloofd


Jongens, jongens, jongens....
Geduld is een schoon zaak.
ik denk dat we Driesco effe moeten laten doen, het zal wel in orde komen. We hebben tenslotte nog 5591 minuten.

Gikke
19-11-2002, 14:05
Hoi Dries,

Ik heb net van Frank Molnar persoonlijk vernomen dat hij niet zou komen ...... misschien ff checken

Voor de rest zien we morgen wel, wacht in spanning ...... ;) :cool:

Driesco
19-11-2002, 18:40
Zit nu nog op het werk maar heb da hier proper opgelost gekregen. Morgen -donderdag en vrijdag zit ik thuis om alles in orde te brengen.

Dieter Dussaert weet ik, heeft ritjes
Dat van Guy weet ik ook, daar stond maar dezelfde naam, opgemerkt door Mistery.
En dat van die open plaatsen is niet meer dan normaal. Daar deze mensen geen mailadres hebben moet ik hen persoonlijk via de telefoon verwittigen. Dat neemt wat tijd in beslag daarmee. Als ik hen in de namiddag zet en blijkt dat ze liever in de voormiddag komen kan ik weer opnieuw beginnen.

Ik heb dus nog steeds plaatsen open ( wat eigenlijk best meevalt ) Frank Molnar bel ik morgen, maar als hij niet komt heb ik een zeer mooie vervangster in de plaats welke niet eens op de eerste lijsten voorkwam, maar ze komt zeker.

Als jullie me effe willen helpen om alles vlot te laten verlopen, nog piloten aan € 50 euro en we zijn compleet met zo een 250 piloten, 750 rode passen in voorverkoop, een konijn, een top DJ, mega bangelijke games, een slot race circuit in verwarmde tent en 150 eters voor het diner. Ik denk dat we niet mogen klagen voor onze 2de belkarting.

Het enige minpunt : iemand die er plezier in heeft naar piloten te bellen om toch maar niet mee te rijden met als volgende uitleg :
Als jullie allemaal komen heeft Dries enkel nog meer n'een dikke nek en dat hoeven we hem niet te gunnen. Gelukkig weet ik uit welke hoek het komt en hoef ik daar al niet van wakker te liggen.
Van dat team zul je dan ook weinig of geen piloten te zien krijgen, op uitzondering van 1 fuifbeest natuurlijk.

Zoals beloofd dan mannen, effe geduld, ze komen er zo aan. Vanavond om 19.00 effe soundcheck gaan doen voor de fuif.

btw, alle Game Mania games zijn gratis die dag.

Piet Konijn
19-11-2002, 18:48
zeg driesco wat bedoel je met da konijn???, Is dat ook inbegrepen in de prijs!!! LOL

Werner333
19-11-2002, 18:53
Konijn met pruimen. Lekker. :D :D :D

Piet Konijn
19-11-2002, 18:55
jammie dat zou smaken, is lang geleden!!!!!!!!!
Ben trouwens die wortels beu:):):):):):):):)

Scapa
19-11-2002, 19:00
Originally posted by Driesco


Het enige minpunt : iemand die er plezier in heeft naar piloten te bellen om toch maar niet mee te rijden met als volgende uitleg :
Als jullie allemaal komen heeft Dries enkel nog meer n'een dikke nek en dat hoeven we hem niet te gunnen.

Als ik dat zo lees... volgens mij kan dat alleen een vrouwendaad zijn :D Wat zegge wij daarop :fight: :no:

Ach ja Dries, trek het u vooral niet aan eh! Jaloezie hoort er blijkbaar bij als je iets groot organiseert :mad:

R@ce@holiC
19-11-2002, 19:05
Ik kan nie volgen :o

fordje
19-11-2002, 19:09
Originally posted by R@ce@holiC
Ik kan nie volgen :o

Zie dat je dat zaterdag maar wel kunt of ze rijden u van de baan :D :D

R@ce@holiC
19-11-2002, 19:16
Lol nee zenne fordje :D zie maar da gij kunt volgen... ;)

Breezz
19-11-2002, 19:34
Originally posted by Driesco
btw, alle Game Mania games zijn gratis die dag.

Woeeeeehoeeeeeeeeeeeeewwwww :+

Brosius
19-11-2002, 19:35
Ik denk dat sennake ondertussen bijna aan het net moet hangen, dus de lijsten, dat moet wel in orde komen.
Ik ben ook aan het wachten op de samenstelling van mijn team maar ik ben geduldig ;-))

Driesco
19-11-2002, 21:36
Thanks Brosius. Ben net thuis en weeral verzuip ik in de mails. Nog zo een 20 tal piloten melden zich aan met zo een 35 eters. Hopelijk komt dit allemaal goed. Effe vroeg slapen en morgen er tegenaan tot en met zondagmorgen en alles komt goed.

Er komt trouwens nog een klepper uit het PKGL team binnengevallen. Anthony doet alles wat hij kan maar met een beetje geluk is ook Hezemans van de partij.

Let's pray.

Sennake
19-11-2002, 23:02
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhoooooooooooooooo! !!!!!!!
Ik ben weer online seh. Wel een format C-ke moeten doen, maar ja. Ik ga er vanaf morgen tegenaan, en de lijst wordt dan ook online gezet, zodat iedereen hem kan downloaden.

En niet vergeten : BEWARE OF THE RABBIT'S TEAM !!!

Oneliner
19-11-2002, 23:07
Zit hij hier zen eigen team een bekke op te hemelen terwijl de, helft zen team geneens kent :)

Doe maar opt gemakske he mannen, beter een daggeske later dat het volledig in orde is (y)

R@ce@holiC
19-11-2002, 23:38
Is er al een lijst van toppers bekend? ale want nie alle teams zijn ingevuld en me nieuwsgierig voor de concurrentie :) :)

Da rabbit team pfoeh , easy to beat :frusty: :rolleyes:

Rallyloverke
20-11-2002, 15:49
Van de voormiddag is precies nog nie zo veel bekend ... Buiten de timing dan ...

Sennake
20-11-2002, 19:54
Geloof me vrij, er wordt hard aan gewerkt...

Ondertussen kan je hier (http://www.misteryracing.com/sennake/belkarting/ploegen.htm) op elk moment de meest actuele stand van zaken raadplegen. Alle teams zullen er opstaan tegen zaterdag, en naarmate ik foto's binnenkrijg (op guygol@skynet.be) zet ik ze erbij. De forum-piloten en prekwalificatie-piloten wordt dan ook vriendelijk gevraagd om een foto naar mij te mailen indien ze merken dat hun foto er nog niet bij staat.

Merk op dat de ploegen in het geel helemaal bevestigd zijn, en de ploegen in het rood nog onderhevig kunnen zijn aan veranderingen.

Dank u.

Oneliner
20-11-2002, 19:57
Ik ben echt vreselijk nieuwsgierig aant worden ondertussen :)
Kunde zo nog geen tipke geven?? :)

R@ce@holiC
20-11-2002, 20:01
Sennake , een specifiek formaat voor die foto?

Breezz
20-11-2002, 20:28
Sennake, waarom zijn er sommigen in het rood en anderen in het geel ?

Scapa
20-11-2002, 20:30
Kunde gij nie goe lezen? alle dan
GEEL IS ZEKER, ROOD IS NOG ONDERHEVIG AAN WIJZIGINGEN :D ;)

In al dat rode heb toch ook al een paar gele stipjes opgemerkt :D

Breezz
20-11-2002, 20:34
Originally posted by stijnconinx
Kunde gij nie goe lezen? alle dan
GEEL IS ZEKER, ROOD IS NOG ONDERHEVIG AAN WIJZIGINGEN :D ;)

In al dat rode heb toch ook al een paar gele stipjes opgemerkt :D

Ik kan wel goe lezen
Maar 'k had da gewoon nie zien staan
sryyyyy zene :p

Kzal nog is iet doen voor u :p (jk) :D

Sennake
20-11-2002, 20:49
Originally posted by R@ce@holiC
Sennake , een specifiek formaat voor die foto?

100x100 is perfect.

Driesco
20-11-2002, 21:01
En of de warboel nog niet compleet is, wie komt er nog opdagen :) onze lieven vriende Mollekens, Bouvy en Gino Kenis.
Wie komt er wel etenmaar niet karten, Lieve Thiron ( omwille van rugklachten ) .

We gaan nog een zware nacht tegemoet :):)

Scapa
20-11-2002, 21:41
Tja, die piloten eh :D

btw driesco: het is Guino en niet Gino :p

Mistery
20-11-2002, 21:57
Aan de foto's te zien hebben de "Werners" niet alleen dezelfde voornaam, maar waarschijnlijk zijn het tweelingbroers :D :D :D

Witte
20-11-2002, 22:22
Originally posted by Johan
Van de voormiddag is precies nog nie zo veel bekend ... Buiten de timing dan ...

Waar staat de timing ergens???
Ik heb ze nergens kunnen vinden. :confused:

R@ce@holiC
20-11-2002, 22:37
timing => http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=3434

Driesco
20-11-2002, 22:38
TIMING BELKARTING 2002



10.00 ONTVANGST PILOTEN REEKS 1
10.20 VOORSTELLING TEAMS & PILOTEN
10.50 BRIEFING
11.00 START WARM UP & CHRONO
11.30 EINDE WARM UP & CHRONO
11.45 STARTOPSTELLING
12.00 START WEDSTRIJD
14.30 EINDE WEDSTRIJD
15.00 PODIUM

14.15 ONTVANGST PILOTEN REEKS 2
14.35 VOORSTELLING TEAMS & PILOTEN
15.00 BRIEFING
15.10 START WARM UP & CHRONO
15.40 EINDE WARM UP & CHRONO
15.55 STARTOPSTELLING
16.10 START WEDSTRIJD
18.40 EINDE WEDSTRIJD
19.10 PODIUM

Das het enige voordeel van 3 schermen, je kan snel antwoorden

Sennake
20-11-2002, 23:15
Ik wil alvast alle mensen op voorhand bedanken die mee de bres ingesprongen zijn om ons aan foto's te helpen van ontbrekende piloten. Hierbij denk ik speciaal aan Mistery, VincentDB en Yariscup. Ze zorgen ervoor dat het dan misschien toch nog niet zo'n lange nacht wordt.

Ook alle andere paddockers die foto's hebben van piloten waar het vakje ernaast nog leeg is, mogen me de foto opsturen naar guygol@skynet.be. Uit de grond van mijn hart : bedankt voor de hulp en de morele steun.

Witte
20-11-2002, 23:15
Bedankt :cool:

Driesco
20-11-2002, 23:41
Ik kan nu geen piloten meer bereiken via telefoon wegens het te late uur. Ga vlug wat slaap opdoen om morgen met een frisse kop te beginnen. Sennaken heeft de laatste lijst net gekregen en zal deze online zetten. Voor zij die nog niet weten met wie ze rijden. Het geduld zal beloond worden want de grote namen komen nu pas binnen.

Voor zij die blijven eten, het gaat daar een leuke boel worden met zo veel volk.

Ik vrees voor die à volonté bij JPR - ze zullen ons graag zien komen volgend jaar met zo een 200 eters.

Morgen de rest. Ik ben de zwakste schakel - slaapwel :): :)

R@ce@holiC
20-11-2002, 23:43
Slaapwel driesco :)

Seg voor in diene mobilhome te blijven slapen moete da laten weten op voorhand btw?

Autosport.be
20-11-2002, 23:45
Originally posted by Sennake
Ik wil alvast alle mensen op voorhand bedanken die mee de bres ingesprongen zijn om ons aan foto's te helpen van ontbrekende piloten. Hierbij denk ik speciaal aan Mistery, VincentDB en Yariscup. Ze zorgen ervoor dat het dan misschien toch nog niet zo'n lange nacht wordt.


Yariscup is al een tijdje geband op dit forum. Hij is de laatste maanden naar het schijnt incognito aan het posten.

airco
21-11-2002, 00:05
Originally posted by Autosport.be
Yariscup is al een tijdje geband op dit forum. Hij is de laatste maanden naar het schijnt incognito aan het posten.

rofl nice one ;):)

Sennake
21-11-2002, 00:37
Originally posted by Autosport.be
Yariscup is al een tijdje geband op dit forum. Hij is de laatste maanden naar het schijnt incognito aan het posten.

Lol, Phillippe! Ik bedoelde natuurlijk "autosport.be" :D

Sennake
21-11-2002, 01:19
Genoeg gewerkt voor vandaag. Morgen doen we voort. De foto's van de ontbrekende piloten mogen nog steeds gepost worden naar guygol@skynet.be. Met dank.

Piet Konijn
21-11-2002, 04:10
ja werken ben nog bezig voor t scholeke:(:(:(:(:(:(
en het wordt er niet vroeger op en ik heb nog veel te doen
maar ik ga ook wat gaan pitten denk ik en binnen een paar uurtjes weer op
ale mannen nog veel succes en tot zaterdag he ;)

Breezz
21-11-2002, 08:48
Originally posted by Sennake
Genoeg gewerkt voor vandaag. Morgen doen we voort. De foto's van de ontbrekende piloten mogen nog steeds gepost worden naar guygol@skynet.be. Met dank.
Sennake, nice work zene
Maar 't is Hannaert en niet Hannaerts :)

Mistery
21-11-2002, 09:11
En voor DHR Hannaert moogt ge wel Guy zetten zulle, Gikke zal daar niks op tegen hebben... :)

Bart.Vandecavey
21-11-2002, 10:04
Originally posted by Mistery
En voor DHR Hannaert moogt ge wel Guy zetten zulle, Gikke zal daar niks op tegen hebben... :)

Nu snap ik tenminste wie Gikke is, dacht al dat Breezz een nieuw lief had :p :D :+

Breezz
21-11-2002, 14:14
Originally posted by Mistery
En voor DHR Hannaert moogt ge wel Guy zetten zulle, Gikke zal daar niks op tegen hebben... :)

Absoluut nie, in tegendeel, DHR is verhuisd en Guy is er in de plaats gekomen. Knap werk overigens Sennake.

Mooi team da van mij, zet t podium maar al gereed ..... :D :D :(

Scapa
21-11-2002, 14:19
Dat is hier geen gunstige evolutie moet ik zegge...

Driesco
21-11-2002, 14:51
Kan ook nie want Guy kan dit niet opladen he

Scapa
21-11-2002, 15:09
Originally posted by Driesco
Kan ook nie want Guy kan dit niet opladen he

:confused: ik volg ff niet.. :confused:

Driesco
21-11-2002, 15:17
Guy zet alle namen online die ik doorgeef die zeker zijn. Aangezien Guy nu in Zolder zit kan hij het ook niet op de website plaatsen hé. Kijk even hierboven voor de link

Bart.Vandecavey
21-11-2002, 15:18
Originally posted by Driesco
Kan ook nie want Guy kan dit niet opladen he

Misschien zullen de elfjes het wel uploaden hé Driesco ;) :p

Gikke
21-11-2002, 15:18
Originally posted by Breezz
Absoluut nie, in tegendeel, DHR is verhuisd en Guy is er in de plaats gekomen. Knap werk overigens Sennake.

Mooi team da van mij, zet t podium maar al gereed ..... :D :D :(

Sorry maar ik had per ongeluk gereplied onder de login van Breezz, wa te rap geweest me inloggen.
Tesktje blijft zelfde

Scapa
21-11-2002, 15:20
Originally posted by Driesco
Guy zet alle namen online die ik doorgeef die zeker zijn. Aangezien Guy nu in Zolder zit kan hij het ook niet op de website plaatsen hé. Kijk even hierboven voor de link

Ik heb net gewoon gekeken naar de laatste update en vergeleken met de vorige en daarmee dat ik zeg: geen gunstige evolutie wat mij betreft... :rolleyes:

Bart
21-11-2002, 18:34
door een wijziging in het concept van de Belkarting (timing én teamsamenstelling)

kan je de nieuwe versie hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=3699) bekijken.

Deze gaat op slot!