PDA

View Full Version : Karting : GP Marc Goossens op 1 december 2002


Mistery
19-11-2002, 14:01
Beste Paddockers,

Op 1 december is er in de Extreme Kart te Herselt de Grote Prijs Marc Goossens, eerste start vanaf 9u30. Paddockers die zich geroepen voelen om hieraan deel te nemen kunnen in deze topic hun inschrijving doen. Te vermelden : Naam, adres en emailadres. Gegevens voor de betaling volgen dan.

Het inschrijvingsgeld bedraagt 28 euro (zeer democratische prijs, ook voor studenten haalbaar !), en daarvoor rijdt men minimaal 2 reeksen. Onderstaand alvast het reglement. De toewijzing van de karts is steeds via lottrekking

1. Reeksen :

Maximaal 10 deelnemers per reeks, elke reeks duurt 11 minuten en elke deelnemer rijdt 2 reeksen.
Om zich te kwalificeren voor de kwartfinales wordt rekening gehouden met de snelste rondetijd die de deelnemer over deze twee reeksen rijdt.

2. Kwartfinales :

Er zijn 4 kwartfinales met 10 deelnemers, die elk 11 minuten duren. Elke geplaatste deelnemer rijdt dus 1 reeks kwartfinale. Ook hier wordt rekening gehouden met de snelste rondetijd die de deelnemers rijdt in deze kwartfinale om zich te kwalificeren voor de finale. (tijden van de reeksen tellen niet meer mee)

3. Halve finales :

Er zijn 2 halve finales met elk 10 deelnemers, die elk 15 minuten duren. Elke geplaatste deelnemer rijdt dus 1 reeks halve finale. Om zich te kwalificeren voor de finale wordt hier niet enkel rekening gehouden met de snelste rondetijd, maar tevens met de gemiddelde rondetijd die de deelnemers rijden. De snelste rondetijd per halve finale krijgt 10 punten, de tweede snelste 9 punten enz. Ook voor de snelste gemiddelde rondetijden wordt deze werkwijze toegepast. Vervolgens worden de punten van de beide klasseringen opgeteld en wordt een algemeen klassement opgesteld, waarvan de tien eerste de finale rijden. In geval van ex aequo wordt eerst rekening gehouden met de snelste rondetijd, daarna met de snelste gemiddelde rondetijd.

4. Finale :

Voor de 10 snelsten van het klassement, en met grand prix start. Ook hier gebeurt de toewijzing van de karts door lottrekking. De startvolgorde wordt bepaald op basis van de snelste rondetijden in de halve finales en voor de start is er nog een aparte briefing voor de finalisten. Duur van de finale : max. 25 minuten.

Bemerkingen :

In geval van discussie heeft de wedstrijdleider het laatste woord. Hij zal ook op basis van dit reglement beslissingen nemen. Indien nodig kan hij ook beslissingen nemen in de geest van het reglement, rekening houdend met het meest sportieve resultaat. Bij ex aequo van de snelste rondetijd geldt het principe dat de deelnemer die het minste aantal ronden nodig had alvorens deze tijd op de tabellen te zetten, de snelste is. Indien er dan nog geen uitsluitsel is, dan wordt de tweede snelste tijd in aanmerking genomen, etc. Deze regel geldt voor de volledige Grote Prijs.
De vereiste minimumleeftijd van de deelnemers is 15 jaar.



Dus paddockers, iedereen die een spannende Grand Prix Karting wil meemaken op 1 december kan hieronder alvast zijn / haar naam plaatsen, samen met het adres en emailadres. Je ontvangt dan per kerende info over de betalingsregeling.

Groeten,

Dries De Smet & Marc Goossens

Mistery
19-11-2002, 14:13
Sonja Hensen
Riemsterweg 308/1 - 3740 Bilzen
sonja.hensen@pandora.be

FastFons
19-11-2002, 16:39
En de MAK uitstap ?

FF

Mistery
19-11-2002, 17:31
Mak-uitstap heeft hiermee niks te maken, zie andere topic daarvoor. Wijzelf hadden ons woord al gegeven aan Marc toen plotseling nog die MAK uitstap op de proppen kwam...een woord is een woord en daar hou ik mij dan ook aan, niettegenstaande de MAK activiteit.

R@ce@holiC
19-11-2002, 18:14
Shit e , juust die dag hemk training vd biljartbond uit :( wat normaal zo'n 1000 fr/30 minute kost maar nu gratis is , dus da kank nie afzeggen... :(

Mistery
19-11-2002, 21:21
Zo pas een mailtje gekregen van Bart De Beule (flugel). Hij zal ook aanwezig op de GP Marc Goossens

Scapa
19-11-2002, 21:39
De GP ter ere van m'n stadsgenoot kan ik natuurlijk niet missen eh. Mijn naam en andere coördinaten stuur ik je wel via pm Dries!

Mistery
19-11-2002, 21:58
Merci Stijn, alles ontvangen (ook van uwen 43 :) ) .

Refox (Kris De Beule) meldt dat hij ook van de partij zal zijn...

Scapa
19-11-2002, 22:00
Originally posted by Mistery
Merci Stijn, alles ontvangen (ook van uwen 43 :) ) .



Okay, ik zal er op m'n paasbest bijlopen op de belkarting :D

Mistery
19-11-2002, 22:18
Eigenlijk verwacht ik ook nog Gikke en Breezz...maar daar zal één van die twee wel spoedig antwoord op geven denk ik :+

Breezz
19-11-2002, 22:19
Originally posted by Mistery
Eigenlijk verwacht ik ook nog Gikke en Breezz...maar daar zal één van die twee wel spoedig antwoord op geven denk ik :+ Allé Gikke, zeg het nekeer :D :p

Gikke
20-11-2002, 09:13
Originally posted by Breezz
Allé Gikke, zeg het nekeer :D :p

Voor mij is het in princiep goe, als ik nie moe werken dan, ik zal eens eerst checken dezen avond ..... Straks uitsluitsel :cool:

Beemer
20-11-2002, 12:26
En ik zal allereerst eens kijken wat mijn ezeltje zegt ;)

bart_jacobs
20-11-2002, 13:59
Bart Jacobs

Essestraat 11
2220 Heist-o/d-Berg
bart_jacobs_R202@hotmail.com

Gikke
20-11-2002, 17:18
Originally posted by Gikke
Voor mij is het in princiep goe, als ik nie moe werken dan, ik zal eens eerst checken dezen avond ..... Straks uitsluitsel :cool:

Yep, 't is zover, k moeni werken dieje zondag.
Ge moogt Breezz en Gikke inschrijven voor de
Grand Prix Marc Goossens !!!
Laten jullie aub nog iet weten ter bestiging ..... :rolleyes: :p

Mistery
20-11-2002, 17:22
Komt in orde, ik zal een mailke sturen aan Breezz

Mistery
22-11-2002, 17:45
Alvast bedankt voor de respons van diegenen die tot op heden reeds ingeschreven hebben.

Voor hen die morgen ook op de BELKARTING aanwezig zijn : gelieve het inschrijvingsgeld (28 euro per persoon) mee te brengen onder gesloten omslag met daarop jullie naam en adres vermeld. Je kan de omslag morgennamiddag aan mij afgeven, ik regel de rest wel samen met Marc.

Tot morgen !

bart_jacobs
23-11-2002, 12:47
Hoe gaat da geregeld worden met de betaling??Ik ben niet aanwezig op de BELKARTING hé...

moore
23-11-2002, 12:53
ik kan ook niet komen :( zit dan in de rolstoel door de operatie andere keer misschien

schumivill
24-11-2002, 19:51
PM dries :) ,ik ben er zeker bij.

Driesco
24-11-2002, 21:47
Wij zitten in Nederland maar gaan toch ons best doen om even af te komen. Als iedereen naar dat van ons komt moeten wij ook iets doen he. Zal wel niet om te karten zijn vrees ik, da moet zeer doen voor Marc, zo 2 keer op een week een wedstrijd verliezen tegen een rookie :)

Ik probeer er alles aan te doen maar kan niks beloven. k'ben met een veize getrouwd he, en ik heb beloofd om het iets rustiger te gaan aandoen maar allé.

Sennake
24-11-2002, 21:54
Aangezien de Marc ons een plezier gedaan heeft door naar de Belkarting te komen, en zonder mezelf daarom ook maar in de verste verte met Marc te willen vergelijken, ga ik toch proberen om het spreekwoord "het een plezier is het andere waard" om te zetten in daden en ga ik ook komen.
Na de reeksen ben ik sowieso uitgeschakeld, en kan ik eventueel in de namiddag ook onze vrienden van MCZ nog een plezier doen door naar de MCZ Rallysprint te gaan kijken. Of het zou moeten zijn dat ik een superdag ken...

ralff1
24-11-2002, 22:01
zal er zeker bij zijn ;)

Mistery
25-11-2002, 07:30
Voor hen die dit nog niet hebben gedaan : stuur via PM of MAIL volgende gegevens door aub : naam, adres en mailadres. Het maakt het voor een pak eenvoudiger als we deze gegevens reeds hebben. Het maakt het voor jullie ook eenvoudiger, want dan staan jullie gegevens reeds op de inschrijvingslijsten en dienen jullie enkel nog het inschrijvingsgeld te vereffenen de dag zelf.

Groeten,
Dries

Scapa
25-11-2002, 19:09
Originally posted by Mistery
dienen jullie enkel nog het inschrijvingsgeld te vereffenen de dag zelf.

Groeten,
Dries

Ok, komt in orde

Mistery
26-11-2002, 09:19
Beste Paddockers,

Bedankt voor de vele reacties in deze topic, via PM of via Mail. Ondertussen hebben zich via "De Paddock" reeds 15 deelnemers gemeld. Om alles organisatorisch vlot te laten verlopen, is men ondertussen reeds begonnen aan het indelen van de reeksen. Graag hadden we dan ook gevraagd aan diegenen die nog geen definitief uitsluitsel hebben gegeven over hun deelname, om zich ten laatste tegen woensdag 27/11/2002 in te schrijven indien ze willen deelnemen aan deze wedstrijd.

Mensen die erbij willen zijn zonder aan de wedstrijd zelf deel te nemen zijn natuurlijk van harte welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd !

Voor hen die een voorsmaakje willen : info over Extreme Kart te Herselt kan je terugvinden op : www.kartgrid.be , indoor kartings , provincie Antwerpen

Sportieve Groeten,

Marc & Dries

Mistery
27-11-2002, 08:28
Jammergenoeg vielen er gisteren enkele forfaits te noteren, maar hopelijk komen er nog een paar paddockers bij...in elk geval : fun gegarandeerd !

Dit zijn alvast de mensen die via De Paddock hun inschrijving deden :

- Sonja Hensen (AD Sport)- 10u11
- Guy Golsteyn (AD Sport)- 10u22
- Karo Hannaert (Paddock)- 10u44
- Guy Hannaert (Paddock)- 10u55
- Bart De Beule (Paddock)- 11u06
- Kris De Beule (Paddock)- 11u17
- Stijn Coninx (Paddock)- 11u06
- Bart Jacobs (Paddock)- 11u17
- Alain Vandaele (Paddock)- 11u28
- Benedikt Vandaele (Paddock)- 11u06
- Anthony Kumpen (GLPK) (o.v.)- 10u55
- Matthieu Geerinckx (AD Sport)- 11u28
- Ruben Maes (AD Sport)- 11u17
- Joost Custers (Dailysportscar)- 11u28
- J.F. Lemmens (Dailysportscar)- 11u17
- Roel Geerts (Paddock)-11u28

Donderdagochtend 10u sluiten we de inschrijvingen via deze topic af, want naast De Paddock zijn er nog andere inschrijvingsmogelijkheden, wat resulteert in een groot aantal deelnemers uit verschillende hoeken en aldus een pak werk voor de reeksindelingen.

Een plannetje van het circuit en de routebeschrijving hoe je extremekart kan bereiken tref je aan op www.kartgrid.be

Scapa
27-11-2002, 16:28
Weer veel bekend volk zondag dus :)

Piet Konijn
27-11-2002, 16:33
ja en er zal gezopen worden want het is mijne verjaardag de vrijdag en diene van marc op zaterdag!!!!!! Need I say more ;);):):)

Mistery
27-11-2002, 17:56
Originally posted by stijnconinx
Weer veel bekend volk zondag dus :)

Ja, want voor velen zijt gij nu ook "bekend volk" sinds zaterdag, voor sommigen ietskes te bekend zelfs... :p :p :p

schumivill
27-11-2002, 18:33
Originally posted by clioboy
ja en er zal gezopen worden want het is mijne verjaardag de vrijdag en diene van marc op zaterdag!!!!!! Need I say more ;);):):)

Ohhh nee,not again :D :D

Piet Konijn
27-11-2002, 18:41
no not again, its going to be even worse!!!! So be prepared!!!!

Scapa
27-11-2002, 19:16
Originally posted by Mistery
Ja, want voor velen zijt gij nu ook "bekend volk" sinds zaterdag, voor sommigen ietskes te bekend zelfs... :p :p :p

ahja, en hoe voelt dat zo bij mensen ietskes te bekend zijn? Gij hebt daar al lang ervaring mee eh :p :p :p :D

Mistery
27-11-2002, 19:32
Awel stijntje, ik ga u da es efkes uitleggen hé :

Da voelt goed, totdat ge 's anderendaags tot het besef komt dat ge bvb uw vrouw nie meer vindt...of dat ge bepaalde "kledingsstukken terugvindt die ge niet direct kunt thuisbrengen...

Gelukkig hebt ge dan nog kameraden, die voor uw vrouw "zorgen" , gelukkig kunt ge dan aan de maten die in die kledingstukken vermeld staan ook al weer één en ander gaan veronderstellen...

Enfin, het voelt goed !

En nu back to topic : iedereen in topvorm tegen zondag !

Roel
27-11-2002, 19:46
Mistery, check PM aub

joost
27-11-2002, 22:29
dan kunt ge ze ook niet verliezen,
wijze raad van nonkel joost
alias Dailysportscar

Bart.Vandecavey
28-11-2002, 09:59
Originally posted by joost
dan kunt ge ze ook niet verliezen,
wijze raad van nonkel joost
alias Dailysportscar

Vraag dat uw vrouw alleen komt dan zal Joost er wel voor zorgen..

Juffrouw u doet er gewoonweg om hé ;)

Mistery
28-11-2002, 17:05
Op de tweede pagina van deze topic kunnen de ingeschrevenen het tijdstip terugvinden waarop ze hun eerste reeks zullen rijden. De starttijden van de tweede reeks worden ter plaatse bekendgemaakt.

Gelieve tijdig ter plaatse te zijn, liefst 45 min. op voorhand, zodat alles aan de inschrijvingstafel vlot kan verlopen en dat jullie ook de tijd hebben om jullie rustig om te kleden.

Marc & Dries

Gikke
28-11-2002, 19:03
Originally posted by Mistery
Op de tweede pagina van deze topic kunnen de ingeschrevenen het tijdstip terugvinden waarop ze hun eerste reeks zullen rijden. De starttijden van de tweede reeks worden ter plaatse bekendgemaakt.

De twee laatst ingeschreven personen zullen merken dat er nog geen starttijd achter hun naam is geplaatst. Geen paniek, morgen vernemen ook deze mensen de starttijd voor hun eerste reeks.

Marc & Dries

't is genoteerd, we zulle der zijn (Breez en ikke) :rolleyes:

Mistery
29-11-2002, 10:47
De starttijden voor de eerste reeks die elkeen rijdt :

- Sonja Hensen (AD Sport)- 10u11
- Guy Golsteyn (AD Sport)- 10u22
- Karo Hannaert (Paddock)- 10u44
- Guy Hannaert (Paddock)- 10u55
- Bart De Beule (Paddock)- 11u06
- Kris De Beule (Paddock)- 11u17
- Stijn Coninx (Paddock)- 11u06
- Bart Jacobs (Paddock)- 11u17
- Alain Vandaele (Paddock)- 11u28
- Benedikt Vandaele (Paddock)- 11u06
- Anthony Kumpen (GLPK) - 10u55
- Matthieu Geerinckx (AD Sport)- 11u28
- Ruben Maes (AD Sport)- 11u17
- Joost Custers (Dailysportscar)- 11u28
- J.F. Lemmens (Dailysportscar)- 11u17
- Roel Geerts (Paddock)-11u28
- Dieter Dussart (Paddock)-10u33

SpèédfreaK
29-11-2002, 14:12
Clioboy, happy birthday! Maar ge weet toch dat de reflexen verminderen met ouder worden hé :p

Zeg, is er zondag terug een prijs voor de snelste lady??? Als Sonja deze weer wint dan heeft ze een druk seizoen volgend jaar! ;)

Piet Konijn
29-11-2002, 14:19
Originally posted by SpèédfreaK
Clioboy, happy birthday! Maar ge weet toch dat de reflexen verminderen met ouder worden hé :p

I know maar t is niet dat ik oud en versleten wordt hoor, bijlange niet haha ;) Trowens nog ne keer bedankt, ik denk dat ik vandaag weer 2keer ga zat zijn ik heb zo het gevoel!!!! Ale mannen tot de zondag he

team astromega
29-11-2002, 14:38
Om de mensen van depaddock een plezier te doen zal ik ook een kijkje komen nemen. Depaddock heeft toch altijd voor Team Astromega een steun geweest.

Martin Meyers
Team Astromega CL.

Mistery
29-11-2002, 16:42
Alvast Bedankt Martin !

Mistery
29-11-2002, 17:07
Originally posted by clioboy
, ik denk dat ik vandaag weer 2keer ga zat zijn ik heb zo het gevoel!!!! Ale mannen tot de zondag he

Oei Oei , Matthieuke toch, vandaag twee keer zat...morgen natuurlijk ook weer 2 keer zat...en dan denk ik dat we zondag de Grand Prix der Houten Koppen gaan rijden !

Trouwens, proficiat met uwen 42sten verjaardag hé !

Breezz
29-11-2002, 18:10
Originally posted by SpèédfreaK
Zeg, is er zondag terug een prijs voor de snelste lady???
Goei vraag ;) Dries?

btw, happy birthday piet knijn

Werner333
29-11-2002, 19:21
Ik wens jullie veel plezier. Ik kan er niet zijn wegens eerder gemaakte afspraken. De groeten aan Marc en Have fun.

Mistery
30-11-2002, 08:58
Originally posted by Werner333
De groeten aan Marc en Have fun.

Ge moogt gerust zijn Werner, dat komt in orde !

BTW, het is vandaag Marc "Dré" Goossens zijne verjaardag...PROFICIAT Marcske, nog vele jaren, en we gaan der vanavond es een lap op geven hé kerel, want da van gisteren, dat was nog maar een voorproefje !

Gikke
30-11-2002, 10:39
Originally posted by Mistery
Ge moogt gerust zijn Werner, dat komt in orde !

BTW, het is vandaag Marc "Dré" Goossens zijne verjaardag...PROFICIAT Marcske, nog vele jaren, en we gaan der vanavond es een lap op geven hé kerel, want da van gisteren, dat was nog maar een voorproefje !

Ook van onze kant (Breezz en Gikke) nen dikke proficiat aan
Marc "Dréke" Goossens. Happy birthday, en geft er ne lap oep.
Tot morgen .... :cool:

Driesco
30-11-2002, 10:52
Ook van onzentwege een dikke proficiat. Moge het een leuke dag wezen morgen.

redje
30-11-2002, 10:58
Proficiat en hoe oud is hij nu?

joost
30-11-2002, 11:06
:+ bij deze wens ik Marc een gelukkige 28ste verjaardag

Mistery
30-11-2002, 11:52
Joost hangt weer de clown uit ...28ste verjaardag...was't maar waar...

Mistery
30-11-2002, 11:59
- Sonja Hensen (AD Sport)- 10u11
- Guy Golsteyn (AD Sport)- 10u22
- Karo Hannaert (Paddock)- 10u44
- Guy Hannaert (Paddock)- 10u55
- Bart De Beule (Paddock)- 11u06
- Kris De Beule (Paddock)- 11u17
- Stijn Coninx (Paddock)- 11u06
- Bart Jacobs (Paddock)- 11u17
- Alain Vandaele (Paddock)- 11u28
- Benedikt Vandaele (Paddock)- 11u06
- Anthony Kumpen (GLPK) - 10u55
- Matthieu Geerinckx (AD Sport)- 11u28
- Linsy Lanssens (AD Sport)- 11u17
- Joost Custers (Dailysportscar)- 11u28
- J.F. Lemmens (Dailysportscar)- 11u17
- Roel Geerts (Paddock)-11u28
- Dieter Dussart (Paddock)-10u33

Breezz
30-11-2002, 12:19
En hoe gaat dat dan verder gaan? Allé, ik bedoel rijd je tijdens die reeksen alleen of met meerdere of ... ?

R@ce@holiC
30-11-2002, 12:24
Ook ne gelukkige verjaardag marc , geiet van uwen dag zouek zeggen :)

ralff1
30-11-2002, 12:33
proficiat Marc met je verjaardag vlieg er maar eens goed in ;)

Sennake
30-11-2002, 13:13
Marc, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! En ik zal niet hoeven te zeggen dat je niet mag vergeten te vieren zeker? :D

Mistery
30-11-2002, 14:05
Originally posted by Breezz
En hoe gaat dat dan verder gaan? Allé, ik bedoel rijd je tijdens die reeksen alleen of met meerdere of ... ?

Breezzke, lees eens het allereerste item uit deze topic, en ik denk dat je dan al een antwoord op jouw vraag hebt

Speesman
30-11-2002, 14:05
Gelukkige verjaardag Marc.

schumivill
30-11-2002, 14:06
Vanharte Mark,maak er maar een groot feest van en euhhh,tot morgen lekker fris in de morgen :p

flugel
30-11-2002, 14:44
ook van hieruit nen happy B-day :)

Scapa
30-11-2002, 16:31
happy birthdag :D

Werner333
30-11-2002, 16:36
Ne gelukkige verjaardag Marc.