PDA

View Full Version : Webber


Alain
04-07-2001, 11:33
Benetton heeft de optie gelicht op Mark Webber. De Australiër komt nu in the picture voor een zitje in de F1 voor volgend seizoen. Het is nog lang niet duidelijk waar omdat Benetton Button en Fisichella heeft. Omdat ze bij Benetton niet echt tevreden zijn van Button en de geruchten de kop opsteken dat hij volgend jaar elders aan de slag kan, zit de kans erin dat Webber zijn plaats inneemt. Het zijn nog maar geruchten, maar waar rook is is vuur...

Hakki
04-07-2001, 11:51
Originally posted by alain
Benetton heeft de optie gelicht op Mark Webber. De Australiër komt nu in the picture voor een zitje in de F1 voor volgend seizoen. Het is nog lang niet duidelijk waar omdat Benetton Button en Fisichella heeft. Omdat ze bij Benetton niet echt tevreden zijn van Button en de geruchten de kop opsteken dat hij volgend jaar elders aan de slag kan, zit de kans erin dat Webber zijn plaats inneemt. Het zijn nog maar geruchten, maar waar rook is is vuur...

euhm
nen foto vanop uw had opt forum zetten ga nie ze :D

Finish
04-07-2001, 12:20
lol idd, die moet ge eerst uploaden alain ;)

C:/Documents and Settings/alainskb/MyDocuments/MyPictures/hcnsign.jpg daar kunnen wij nie aan zunne ;)

Jan
04-07-2001, 12:37
Als 't nu over Verstappen zou gaan, dan was het gewoon meteen vuur!

Jan

Oneliner
04-07-2001, 13:26
ej hakki, kunt gij ni gewoon replyen jom???

Hakki
04-07-2001, 13:39
sorry ze, moir dan weten da mensen direct waarover et ga
en ik snap nie wrom ik nie mag quoten...

Alain
04-07-2001, 13:59
Finish, kan je me dan zeggen naar waar ik de file moet uploaden ?

Finish
04-07-2001, 14:23
Wel Alain, dat hangt ervan af. Als je bijvoorbeeld een Telenet-verbinding hebt kan je dat doen naar users.pandora.be via je login en paswoord. Dat doe je dan met een FTP-programma zoals CuteFTP.
users.pandora.be is de free webspace die je hebt gekregen bij je abonnement op Telenet. Bij Skynetters gelden dezelfde regels, enkel is het hier users.skynet.be waar je naar moet uploaden.

Klinkt dit allemaal vreselijk moeilijk dan heb je nog de free webspace providers zoals www.f2s.com, geocities, dingen zoals juston, myspace, X-space enzovoort.
Je hebt natuurlijk ook betalende webspace-providers zoals bijvoorbeeld deze www.depaddock.eu

Het principe van die dingen is dat je via een mooi online interfaceje (bij sommigen toch) bestanden die op jouw HD staan kan uploaden naar die webspace. Je krijgt dus als het ware een plaats op een harde schijf van die webspaceprovider. Die provider stelt dan die bepaalde bestanden/files ter beschikking op het internet, zodat iedereen die dat wil aan die bestanden kan.

Het lijkt misschien moeilijk, maar don't fear, zo moeilijk is het niet zunne ;)

RoBByNiO
04-07-2001, 14:50
en nu back to topic, want da wa er nu staat heft der niks mee te maken maar wel me Informatica, daar is als ik me goed herinner ook een forum van!!!

Webber naar Benetton? In de plaats van button dan, en dan zou Button naar Prost of Jaguar gaan ter vervanging van Burti of de la Rosa, die zwak presteren en als het op tallent aankomt is Button toch degene met het meeste tallent van de drie en degene die het meest kan doen in de F1.


Ik denk niet dat Fisichella weg wil/mag bij Benetton en daarom zal Button moeten vertrekken.

yvdp
04-07-2001, 18:47
En zijn contact dan bij Williams. Zou Montoya daar volgend jaar nog zijn?

RoBByNiO
04-07-2001, 21:00
als hij ni tebeel brokke meer maakt denk ik dat hij blijft hoor!

yvdp
05-07-2001, 00:15
En alsem zenne mond houdt. (villeneuve-geval)

RoBByNiO
05-07-2001, 09:13
ook nog een reden om NIET te blijven