PDA

View Full Version : Rallysport Challenge


Beemer
21-11-2002, 12:33
Ik heb zopas de demo van dit game gedownload vanop telenet games en ik moet zeggen dat Microsoft zijn best heeft gedaan! Het spel is leuk, maar is vooral prachtig afgewerkt! Resultaat hiervan is dit screenshot (http://users.pandora.be/o2design/screenrally.jpg)

Een volledige review van dit game vind je hier (http://games.telenet.be/reviews.php?reviewid=211) !

En aangezien het bijna kerst en sinterklaas is kunnen jullie dit gerust aan de mama of misschien zelfs aan de bomma vragn ;)

airco
21-11-2002, 12:44
woei er zit ook rallycross in :)
der gaan er enkele tevreden zijn denk ik :)

Bart.Vandecavey
21-11-2002, 13:07
Originally posted by airco
woei er zit ook rallycross in :)
der gaan er enkele tevreden zijn denk ik :)

Ik vind het raar nog altijd geen Johan te bespeuren in deze topic :p

Rallyloverke
21-11-2002, 13:12
Mannekes,

Inderdaad straf dat ik nog niet eerder heb gereageerd!

Dit lijkt me een SCHITTEREND spel! Nu nog een nieuwe PC gaan kopen ... :D

DJ Scorpio
22-11-2002, 08:35
Heb dit spel gisteren voor het eerst gespeeld op mijn peeceetje en ik moet zeggen dat het er heel mooi uitziet maar ik vind de gameplay niet goed. Naar mijn persoonlijke mening is het geen simulatie maar eerder een arcaderacer en daar ben ik niet zo gek van... het is te simpel en zeker niet realistisch en hetgeen raar is, is dat je bij de rallylevels met vier wagens tegelijk start en aangezien je achteraan start moet je die eerst nog eens voorbij geraken, sorry maar dit is toch geen rally hee... ik ga wachten op Colin McRae 3 en op DTM Race Driver

De rallycross, hillclimb en iceracing heb ik echter nog niet geprobeerd omdat die levels nog unlocked moeten worden, je moet namelijk eerst met de rallylevels beginnen.

Mooi is wel dat er een aantal knappe bolides in zitten waar je mee kan rijden maar deze moeten ook weer unlocked worden.

Beemer
22-11-2002, 08:53
Er staat ook wel in de review dat je geen simulatie moet verwachten hè. Dit games is gewoon pure fun. Voor realiteit wacht ik ook op Colin McRae3