PDA

View Full Version : PC's crashen

joost
23-11-2002, 11:08
Ben blij te zien in de definitie: PC-crash en niet computer crash, er zijn er namelijk die niet crashen al weten die arme PC gebruikers dat niet :D, ...

Mister Mc In Tosj

FleaBite
23-11-2002, 11:48
en nóg is die definitie niet juist
(*ahum*Windows*ahum* ;) )

Bart.Vandecavey
23-11-2002, 13:01
Originally posted by joost
Ben blij te zien in de definitie: PC-crash en niet computer crash, er zijn er namelijk die niet crashen al weten die arme PC gebruikers dat niet :D, ...

Mister Mc In Tosj

Ik heb een keer een Mac gebruikt (Imac2) hij is in het uur dat ik er mee werkte 4x gecrasht en door dat er geen reset knop te vinden was mocht ik hem 4 maal uit de stekker trekken...

vrDennis
23-11-2002, 14:19
ik blijf er bij dat het omgaan met een computer ook voor een groot deel bepaald hoesnel die vastloopt.. Natuurlijk is er wel heel veel verschillende kwaliteit tussen de configuraties van de computers maar mijn zusje krijgt het wel heel vaak voor me kaar terwijl andere mensen op de zelfde computer nergens last van hebben..

TiBo
23-11-2002, 15:48
Mijn PC crashet dus zelden hé. ;) :+

Ach ja, hoe meer je experimenteert, hoe meer je PC blijft hangen! Dit maakt ook dat je veel bijleert over je PC. Hoe komt het?, Waaraan ligt het?, Hoe doe ik het best anders?, ...

Ik moer dan ook zeggen dat ik zéér tevreden ben over Windows XP. In vergelijking met de voorbije versies is dit echt een pareltje.
Als "Longhorn" hierin verder gaat, dan ga ik m'n visie op Micro$oft (moeten) herzien.

FleaBite
23-11-2002, 16:02
idd, XP is zeer goed, maar de nieuwe RedHat 8.0 kan zekerlijk ook mee hoor. De laatste tijd zie ik XP enkel maar op school meer

yvdp
24-11-2002, 13:39
Als je xp nodig hebt voor zakelijke toestanden (mijn vader) is het echt geen aanrader. En dat heb ik hem al veel hore roepe...

Beemer
24-11-2002, 13:57
Originally posted by yvdp
Als je xp nodig hebt voor zakelijke toestanden (mijn vader) is het echt geen aanrader. En dat heb ik hem al veel hore roepe...

Misschien kent uw papa nie zoveel van windows, ik ken meerdere mensen die windows xp op proffesionele manier en dus voor zakelijke toestanden gebruiken en geen enkele daarvan heeft er ooit problemen mee gehad.

Oneliner
24-11-2002, 14:40
Wij gebruiken thuis allemaal Xp voor professionele als semi-professionele doeleinden, en met beiden geen problemen.

Een juist afgestelde pc met xp en de juiste drivers levert normaler wijze geen enkel probleem op...

airco
24-11-2002, 20:47
als je professioneel werkt ben je met windows 2000 nog veruit het beste af.

windows XP draagt (voor professionele gebruikers) niks bij tov van windows 2000. Als nadelen heb je een geheugenvretende themes die je als professionele gebruiker toch niet gebruikt.

airco

yvdp
24-11-2002, 21:02
Originally posted by Beemer
Misschien kent uw papa nie zoveel van windows, ik ken meerdere mensen die windows xp op proffesionele manier en dus voor zakelijke toestanden gebruiken en geen enkele daarvan heeft er ooit problemen mee gehad.
dan kende gij duidelijk mijn vader nog ni...

yvdp
24-11-2002, 21:03
Originally posted by airco
als je professioneel werkt ben je met windows 2000 nog veruit het beste af.

windows XP draagt (voor professionele gebruikers) niks bij tov van windows 2000. Als nadelen heb je een geheugenvretende themes die je als professionele gebruiker toch niet gebruikt.

airco
dit was ook de mening van hem (vader)

redje
24-11-2002, 23:14
De mijne crasht ongelooflijk veel. Waarschijnlijk mijn eigen schuld, mar kweet wel nie hoe ik t telkens veroorzaak.

vrDennis
25-11-2002, 23:57
Originally posted by redje
De mijne crasht ongelooflijk veel. Waarschijnlijk mijn eigen schuld, mar kweet wel nie hoe ik t telkens veroorzaak.

Als die vastloopt laat dan iig even scandisk zijn werk doen aangezien de meeste mensen die gelijk wegklikken is de kans dat die weer vastloopt destegroter..

En tip 2 doe niet teveel tegelijk..

Finish
26-11-2002, 00:23
De XP-scandisk is daarentegen wel vreselijk irritant. Duurt ongelooflijk lang hier en kan soms rare toeren doen.

redje
26-11-2002, 10:51
Originally posted by vrDennis
Als die vastloopt laat dan iig even scandisk zijn werk doen aangezien de meeste mensen die gelijk wegklikken is de kans dat die weer vastloopt destegroter..

En tip 2 doe niet teveel tegelijk..
Klaat de scandisk altij zn werk doen. Deze die k nu heb is tenminste ne goeie, op mn vorige comp deed die na ne tijd altij moeilijk, hij vond altijd wel iet da kapot was.
En kdoe nie zovel tegelijk denk ik:MSN, internet, word en dan soms nog mn mail. Meer staat er nie tegelijk op. Maar kheb wel voor da m regelmatig op een site blijft hangen en dan gewoon blokkeert, soms is t op te lossen maar soms weigert m dan ook maar iet te doen.

Sennake
26-11-2002, 12:29
Redje, ik heb deze opmerking ook al gemaakt aan andere adressen als het jouwe, en aangezien we neutraal trachten te blijven zal ik het jou ook vragen :

Laat de chat-taal voor de chatkanalen, en tracht in dit forum een beetje op je taal te letten. Schrijf Nederlands, zodat iedereen kan verstaan wat je bedoelt. En ik heb het dan zeker niet over taalfouten, daar zijn we nogal ruimdenkend in.
Tenslotte zijn de lezers van dit forum mensen van allerlei "pluimage" wat betekent dat het zeker niet allemaal doorwinterde "chatters" zijn.

No hard feelings, ok?

redje
26-11-2002, 14:03
Sorry, het is zeker nie verkeerd bedoeld, maar op andere forums laten ze dat toe en ik ben da gewoon, maar ik zal het proberen af te leren.

Sennake
26-11-2002, 17:18
Ok, dank je.

redje
26-11-2002, 17:56
Originally posted by Sennake
Ok, dank je.
Geen probleem, zeg het maar als ge me niet meer verstaat.

joost
28-11-2002, 19:49
Dear Sennake,

is it allowed by yours highness to write and use Oxford English or shall thou also ask me to write in Dutch?

Yours truly etc.

Sennake
28-11-2002, 20:05
As long as thy English is flawless, thou will be allowed to do so, but thou will be doomed when thou writes a mistake!

Jan
29-11-2002, 10:16
My kingdom for a prancing horse!!!

jan