View Full Version : Belkarting 2002 - nabeschouwingen.
Wow, ik ben de eerste. Al de rest ligt zeker nog te slapen :D
In elk geval wil ik van de gelegenheid gebruik maken om iedereen, zowel mijn mede-organisatoren als alle deelnemers hartelijk bedanken om van ons jaarlijks evenement zo'n geweldig gebeuren te maken. Zonder jullie was er geen Belkarting, en de sfeer was echt weer geweldig!
Forumpiloten, prekwalificatiepiloten, Belcarpiloten, Touring Cup- piloten, V.I.P-piloten, alle vrienden, symphatisanten en familieleden, en natuurlijk niet te vergeten Danny Dubois, ik dank jullie van harte voor jullie komst en ik hoop dat je er plezier aan beleefd hebt. Dat is uiteindelijk ons opzet, en als dat doel geslaagd is, is onze motivatie om volgend jaar weer een Belkarting te organiseren er voor 100%.
See you next year!
ik ben al een tijdje op, ook een grote profiviat voor de Belkarting, de foto's nog en ik stuur het standepede naar de UK,
Joost
PS volgend jaar wel een nevenprijs voor de rapste journalist
Oneliner
24-11-2002, 11:32
Merci organisatie, merci teamgenoten, merci aan al de rest van de aanwezigen.
Volgend jaar eens proberen top3 te rijden...
Twas weer een leuke dag!
Originally posted by Sennake
Wow, ik ben de eerste. Al de rest ligt zeker nog te slapen :D
See you next year!
Mss de eeste on-line ja, maar de eerste wakker ???? :)
Nu ff fotokes uploaden. Ruwe versie zal snel beschikbaar zijn. Afwerking volgt een van de volgende dagen wegens nog teveel andere dingen te doen ...
Aangezien ik nu toch bezig ben,... effe iets langer wachten, ben ineens aan het selecteren
**ed**
Foto's staan vanaf nu HIER (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=3720) on line
't Was weer bangelijk
Thx iedereen
Het was een schitterende dag!!
Bedankt allemaal!!
Op naar "Belkarting 2003"
Hip hip hoeraaaaaaaaaaaaaa !! weer een geslaagde dag - avond - nacht :p
't was echt weer kei plezant, zowel tijdens de race als na de race! Weer goed gedaan door de mannen (en vrouwen) van De paddock :)
en voor de mannen en vrouwen van Jpr :) t eten was lekker, en t feestje nadien was ook nog heeeel plezant.
Op naar volgend jaar!!!!!!
R@ce@holiC
24-11-2002, 12:34
't was fantastisch ! pluim aan de organisatie !
op naar belkarting 2003 :)
Originally posted by Breezz
't Was weer bangelijk
Thx iedereen
Ook van mij nen dikke mersie en proficiat voor de organisatoren.
Prachtig initiatief telkens weer !!!!!! :cool:
't was idd vre goe gisteren, volgend jaar weer van dat... 'k vond ook de bekers vre geslaagd (der is minder kuiswerk aan ;) )
Driesco, Werner, Sennake, Barry en Anneke
En alle piloten en supporters,
BEDANKT
We had fun !
(Alleen moet ik hier al de hele tijd van ons "madam "horen hoe je zo een beker moet winnen !! :( )
Oneliner
24-11-2002, 13:56
Das toch simpel: Rij met marc goossens :D
Uitslag Belkarting 2002
1. No Fear Racing
2. DB Racing 1
3. Dragon Racing
4. D & G Racing
5. Oneliner Racing
6. Ares Racing
7. IM Racing
8. LGP
9. Odissea
10. Crash to Zandbak
11. No waste of Gasoline
12. Ghostracing
13. Rabbits Team
14. AD sport
15. Russell Racing
16. DB Racing 2
17. AVT
18. Dale Racing
19. VDA Racing
20. Need For Speed
21. Young Riders
22. Axtron
23. G & A Kartteam
24. Just For Fun Racing
25. FART
Rookie van de Belkarting ging naar Filip Boelaert
Pechvogels waren het team van Frank Van Creaynest
Bedankt aan alle piloten van alle mogelijke dissciplines, de sfeer was enorm, de sponsors waren uiterst tevreden en de mobilhomes was chaos qua sleutels maar bangelijk gemakkelijk.
Of we doorgaan in 2003 ? Ik vrees van wel aan de reacties te horen. We gaan op zoek naar een datum in de zomer van 2003 die nog voor eind dit jaar zal bekend gemaakt worden.
Thanks en tot de volgende editie
R@ce@holiC
24-11-2002, 15:03
Proficiat dries me de organisatie :) wij hadden toen we doorgingen het probleem dat dus blijukbaar die deur dichtgeklapt is en de sleutel nog binnenlag :$
Die man in de 1e mobilhome was nog niet aantslapen , ff geluk , goei organisatie vd mobilhomes trouwens ! :)
Volgend jaar benk er zeker weer bij :)
greetz
Piet Konijn
24-11-2002, 15:34
ja ben ook online geraakt!!! maar ik was zeker niet den eerste wakker!!! ja mannen, ne dikke proficiat aan iedereen het was tiptop in orde!!!!!!!! super goeie organisatie, op naar volgend jaar!!!!! Ik denk dat iedereen hem wel super gehad heeft:):)
t was de max.. beestig team, buiten Kelly geen dikke namen, but we kicked ass :)
De Max Driesco... (en de rest)
Speesman
24-11-2002, 16:22
Twas schitterend!!!!
Volgend jaar doe ik zeker terug mee (en dan blijf ik wel in de mobilhomes slapen, hoef ik niet heel de tijd plat water te drinken ;) ).
Bart.Vandecavey
24-11-2002, 16:45
Originally posted by speesman
Twas schitterend!!!!
Volgend jaar doe ik zeker terug mee (en dan blijf ik wel in de mobilhomes slapen, hoef ik niet heel de tijd plat water te drinken ;) ).
Je kon ook spuitwater gedronken hebben hé
Het was idd fun, alleen dat karten zal ik nog "een beetje" moeten trainen.
Driesco, Sennake, Werner,... (en al de rest die meeholpen), mannen ge hebt dat vre goed gedaan, de organisatie zat goed in elkaar en dat beloofd dus voor de volgende editiies (laat het niet bij nog eentje blijven hé)
En dan natuurlijk de mensen waar ik samen meegereden heb; Laurent, Marco, Jos, Steven en Kelly zoals Laurent al zei geen grote namen maar 't lukte ons toch om op het podium te eindigen.
En natuurlijk alle andere deelnemers, want ik vond het een zeer faire wedstrijd met eigenlijk weinig incidenten (zo zou het altijd moeten zijn)
één ding wel, 'k heb zin gekregen in een dark race :D
Speesman
24-11-2002, 17:04
Het was een beetje te donker voor mij. Ik vroeg me af of ik nu moest stoppen of doorrijden, maar kreeg toen onmiddellijk een paar duwen tegen mijn kart omdat ik te traag reed in den donker :)
Heb dan toch maar nog een rondje gereden zonder dat ik eigenlijk iets zag.
Originally posted by speesman
Het was een beetje te donker voor mij. Ik vroeg me af of ik nu moest stoppen of doorrijden, maar kreeg toen onmiddellijk een paar duwen tegen mijn kart omdat ik te traag reed in den donker :)
Heb dan toch maar nog een rondje gereden zonder dat ik eigenlijk iets zag.
'k schakelde dan over op automatische piloot ;) en heb serieus wat mensen ingehaald dan
Nabeschouwing Belkarting 2002
Wat een mooie dag moest worden in Indoorkarting JPR te Sint Niklaas werd het ook. Het weer was van de partij, en in tegenstelling tot vorig jaar kwamen de piloten reeds meer dan 2 uur voor de wedstrijd afgezakt naar de wedstrijd om hun mobilhomes en teammaten te inspecteren. Elk team beschikte namelijk over een eigen mobilhome waar de piloten in een zee van luxe zich konden voorberijden.
Niks dan stralende gezichten aan de inschrijftafel waar velen weer vol ongeduld stonden te wachten met wie ze uiteindelijk van start zouden kunnen gaan. Enkele toppiloten lieten het afweten, maar des al niet te min stonden er 7 vervangers klaar om de plaatsen in te vullen.
De adrenaline steeg tijdens de briefing, enkelen zochten nog naar hun teamgenoten maar om 15.00 was iedereen er klaar voor. 30 minuten chrono’s moesten uitmaken wie er als eerste zou starten in de 2de editie van de Belkarting. Zo gezegd zo gedaan en om 15.30 waren de startplaatsen bekend.
Als organisator heb je altijd een beetje schrik voor zo een start, en dit jaar was het niet anders. Vorig jaar was het verplicht dat de forumpiloten de start namen, dit jaar was de keuze vrij.
Het gevolg was indrukwekkend. 25 toppiloten namen de eerste 30 minuten van de 3 uurs race voor hun rekening en het ging er soms heel hard aan toe. We telden niet minder dan 7 zwarte vlaggen de eerste 5 minuten. Voor velen was de adrenaline misschien iets te hoog gekomen van temperatuur maar al vlug viel alles weer vlot in het normale ritme. Een Clio Cup treintje, gevolgd door enkele Belcarpiloten leverden soms adembenemende inhaalacties op, maar verder dan enkele kleine aanrijdingen kwam het niet echt.
Veel slechter ging het er aan toe na 2 en een half uur racen. Plots viel alle stroom uit in JPR !! Vele teams dachten dat het om een stunt ging en bleven in het donker racen als nooit voorheen. Uiteindelijk hebben de marchals van JPR de piloten kunnen doen inzien dat het hier wel echt om een pannen ging. Enkele electrische vuurtjes van het daarna geplande buffet namen net iets te veel stroom waardoor gans de boel uitging.
Wonder boven wonder slaat het systeem van JPR alle tijden zorgvuldig op waardoor we na enkele minuten van oponthoud opnieuw van start konden gaan in de volgorde van de posities. Om 19.00 viel dan uiteindelijk de finschvlag en kon iedereen opnieuw spreken van een geslaagde kartnamiddag.
Daar stopte het vorig jaar, maar alle teams begaven zich na de prijsuitrijking naar hun mobilhome om zich klaar te maken voor het buffet en de fuif. Wat begon als een rustige bedoeling eindigde rond 5 uur in de morgen als een meer dan geslaagde party. Voor velen was de weg die ze moesten afleggen naar de mobilhomes, zo een 30 meter, nog net iets te veel.
Alles in acht genomen kunnen we ook dit jaar spreken van een geslaagde editie al moeten we toegeven dat sommige zaken zeker nog voor verbetering vatbaar zijn. We zullen er dan ook alles aan doen om deze kleine zaken in 2003 van de baan te helpen.
In de veronderstelling dat we iedereen een prachtige dag bezorgd hebben hopen we jullie opnieuw te mogen ontvangen in 2003 voor de volgende editie van de Belkarting.
Het was inderdaad weer in orde gisteren. De Karting was goed, het eten was goed, het fuifke achteraf ook...Proficiat voor Driesco en de organisatie !
By the way : ik vond weer vanalles in mijnen auto deze morgen, geen palmbomen deze keer maar wel een kartstoeltje, nen helm van nen bepaalde piloot en al zo van die dingen... Wat ik echter niet terugvond was mijn vrouw, maar die komt ooit nog wel es ne keer boven water, waarschijnlijk gekidnapt door een strandwoefke uit de buurt van Geel... :no: :no: :no:
Wat ik ook verdacht vind : Flugel, hoe komt Kelly haar bloes bij u thuis terecht ???? :D :D :D
Om effe eerlijk te zijn, ik vond gisteren zo veel dingen héél verdacht. Mijn verbazing was groot deze morgen toen ik merkte dat zij die het verst moeten rijden, toch naar huis zijn gereden, en zij van achter den hoek, rustig lagen te slapen.
Onze BOB campagne heeft gsiteren voor sommigen niet echt geholpen. Owé voor volgend jaar, da is héél gevaarlijk hé jongens. :)
Volgend jaar nodigen we Flor Coninx ook uit en dan word er gewoon aan den uitgang gecontroleerd wie naar huis mag of nie :D
Alleen zou da leuk kart-sessieke van kumpen en Goossens dan ook niemeer kunnen doorgaan :D:D
schumivill
24-11-2002, 19:46
Thx aan de organisatoren,heb mij kostelijk geamuseerd,ge krijgt ook niet altijd de kans met een beschonken Mark Goossens of Anthony Kumpen de zeveren hé,vooral als ge zelf al wat beschonken zijt :D :D
Jaja Schumivill, gij waart ook goe bezig gisteren. JPR zal aan u ook wel genen euro verdient hebben tussen 20.00 en 24.00.
Hopelijk mogen we jou in de toekomst ook tot onze vaste kern verwachten. Qua drank kunt ge allesinds al goe mee. Hopelijk ben je ook goed thuisgeraakt deze middag ?
schumivill
24-11-2002, 20:00
hahaha,ja,had nen BOB in Dieter natuurlijk,hoe ik thuis geraakt ben weet ik wel nie echt meer :D :D ,je mag mij idd bij de vaste kern gaan rekenen ;)
Originally posted by Driesco
Om effe eerlijk te zijn, ik vond gisteren zo veel dingen héél verdacht. Mijn verbazing was groot deze morgen toen ik merkte dat zij die het verst moeten rijden, toch naar huis zijn gereden, en zij van achter den hoek, rustig lagen te slapen.
Hela, zat al om 09.15 uur in de wagen terug naar huis.............zo fris als een hoentje :D :D
Mijn campergenoot (ene W333) lag nog in coma............. :D :D
Maaruh, het was een fantastische zaterdag en zondagnacht. Dank u aan allen die dit hebben mogelijk gemaakt.
het was nen zalige dag!!!!!!!!!!!!!
hop naar de volgende editie(s) :) !!!!!!
Bart.Vandecavey
24-11-2002, 20:29
Originally posted by Marshal
Hela, zat al om 09.15 uur in de wagen terug naar huis.............zo fris als een hoentje :D :D
Mijn campergenoot (ene W333) lag nog in coma............. :D :D
Maaruh, het was een fantastische zaterdag en zondagnacht. Dank u aan allen die dit hebben mogelijk gemaakt.
Ik denk dat hij mij bedoelde...
kartboyke
24-11-2002, 20:42
Het was echt zeeeeer tof, ik keek er echt naar uit.
Het is dan ook zeer goed meegevallen en volgend jaar blijf ik toch ook wel dineren en slapen daar, allé wie weet is het 24h(da zien ik helemaal zitten) en dan bent ge daar toch.
Enkel had ik 1 probleempje met "mijne" mobilhome, ik kreeg die niet vast langs binnenuit, ofterwel lag dat aan mij of anders aan diene mobilhome, maar aangezien mijn vriendin ook geprobeerd heeft diene vast te doen en ook gefaald is daarin kan ik het niet goed begrijpen.
Op naar de volgende keer
Aja, heeft er misschien nog iemand foto's getrokken?
Please weet het zo snel mogelijk te zegge en als je er hebt van kart nr 27 of personen van dat team(waaronder ik :D ) weet het mij zo snel mogelijk te zegge aub
proficiat voor de organisatie ik vond het een heel geslaagde dag,zal volgent jaar er zeker weer bij zijn
Het was indeed Zalig.
Merci Driesco & Co
Ook ne goeie morgen allemaal :D
Wat de karting betreft: volledig tegen mijn verwachtingen in GEWONNEEEEEEEEUUUUUUH :eek: Echt bangelijk gewoon, ik besef het nog altijd niet goed ( da komt nog wel eens de haarpijn over is :D )
Het eten was zalig maar ik had toch wel een lichte voorkeur voor de rode wijn :) Naar goede gewoonte de keet afgesloten met enkele habitués. Het duurde wel ff voor iedereen in zenne camper stak maar het is toch gelukt :D
Weer ne hele hoop mensen leren kennen: Pietje, Marc Goossens, Linsey, ma en pa van Roey (om een uur of half vijf ofzo aan den toog :D ), paddockers en natuurlijk nog sommige mensen van de organisatie die ik nog niet kende. Bij deze dank ik jullie voor de geweldige dag, het was af!
Voor de rest nog één ding: VENI, VIDI, VICI :p
Inderdaad ik heb ook een hele hoop nieuwe mensen leren kennen; den ene al wat beter dan de andere, en sommigen in beter staat dan anderen :)
ik stond er wel van versteld dat er toch wel een hele hoop mensen wisten wie ik was en ikke dan met schaamrode wangetjes niet wist wie ze waren :) maar dat is allemaal ingehaald he!! heb met veel plezier kennis gemaakt met iedereen hoor :)
R@ce@holiC
25-11-2002, 00:15
Wij 17des geeindigd blijkbaar , valt wel mee , in ieder geval nie laatste :)
Ook paar mensen irl voort eerst gezien en of leren kennen gisteren maarten heel opt einde , had u nog nie gezien :o en 'kdenk da die gast die daar iet tege mij brabbelde wa'k nie verstond da da stijn was of benk mis? :). Heb er ook een deel paddockers gezien da'k nie wist nie wie ze waren , shame on me .
Scusi daarvoor.
Teamleden waren tof. Enkel is de tc piloot niet komen opdagen mrja , maar race voor de rest vant team dan e , hoewel da voor mij een tol geeist heeft. khem mij leeg gestreden achter ne cliocup piloot of in ieder geval ene me ne overal vd cliocup aan. ik was kapot en kreeg opt einde men stuur niemeer gedraait :) . mja 8 jaar basket en dan ineens e seizoen stoppen en kompleet niks meer v sport behalve occasioneel karten eist zen tol... ;)
ach ja beter laat dan nooit
proficiat aan heel de organisatie. De Belkarting 2002 was een best fijn evenement .... voor herhaling vatbaar :)
Piet Konijn
25-11-2002, 01:22
das zeker dadde driesco waarom naar huis rijden en het risico lopen.... ik denk dat iedereen die daar nog was op het laatste dat best wel kon gebruiken van daar zo in ne mobilhome te kunnen crashen is het nie waar jongens en meisjes?????
Hoe was het met het PITSTOP team, ik zie of hoor nergens wat.
Waren die niet zo goed als ze soms menen te zijn :p :p :p .
We kregen geen enkele reactie van Pitstop, al kunnen we de medewerking van Peter zeker apprecieren. Hij heeft wel de oproep gedaan, als ze niet antwoorden kan hij daar ook niets an doen hé.
Dat het een toffe dag ging worden, tot daar.
Maar dit had ik echt niet verwacht.
Milj***** ik ben nog altijd aan't recupereren (en het is niet van het karten hoor) ;) .
Driesco & Co bedankt.
Bart.Vandecavey
25-11-2002, 18:12
Ik ben nog vergeten mijn teamgenoten te bedanken!
Thanks Hans, Johan, Bert, Philippe en Steven!
Jammer dat ik het verknoeide ;)
We halen zelfs autosport.be mannen. We gaan de goeie kant uit.
Bedankt yaris Cup
Originally posted by Gikke
Ook van mij nen dikke mersie en proficiat voor de organisatoren.
Prachtig initiatief telkens weer !!!!!! :cool:
Thanks a lot aan al mijn teammates : Sonja, Freddy, Polle, Ruben en Geert !!!! :D :rolleyes:
Piet Konijn
25-11-2002, 19:15
ja heb nog niet echt de kans gekregen om te recupereren!!! ik ga vanavond eens vroeg mijn bedje in heb vandaag mijn 2examens met vlag en wimpel doorstaan, wat een pak van mijn hart is want ik zag dat echt niet zitten om nog maar iets te blokken na zo een weekendje ben bijna 48u dronken geweest of met ne kater rondgelopen maar t kan allemaal gene kwaad;);)
We halen zelfs autosport.be mannen. We gaan de goeie kant uit.
Bedankt yaris Cup
Tss, tss, tss ... zelfde fout als mij : Yariscup is ondertussen verleden tijd, autosport.be is the new name :)
En wat dat artikel betreft : mooie foto, alleen spijtig van die kwiet in zijn raar groen overalleke...
En wat dat artikel betreft : mooie foto, alleen spijtig van die kwiet in zijn raar groen overalleke...
die krop sla ? :p
Piet Konijn
25-11-2002, 19:44
ja maar hebt ge dat konijn gezien dat was pas ne rare kwiet :D :D :D
Werner333
25-11-2002, 19:50
Dat konijn dat zijn gat heeft verbrand? :D :D :D
Piet Konijn
25-11-2002, 21:33
Originally posted by Werner333
is al gefixed!!! Ma konijn heeft het wat toegenaaid :D :D :D :D
Originally posted by Werner333
Lap dat heb ik weer gemist
Ik had iets gepost op PITSTOP maar dat is weer ne keer zeer serieus en persoonlijk opgenomen.
Zij denken ook dat ik iemand van de BELKARTING ben, en dat is niet zo.
He mannen (vrouwen, dieren(piet konijn)) sorry hé, ik heb ene P. B. een bericht gestuurd dat ik voortaan niets meer zal posten op ZIJN forum als misschien een pronostiekje.
PS Ik was zelf ook niet aanwezig wegens omstandigheden op jullie Belkarting.
Groeten Megane
Originally posted by Megane
Ik had iets gepost op PITSTOP maar dat is weer ne keer zeer serieus en persoonlijk opgenomen.
Zij denken ook dat ik iemand van de BELKARTING ben, en dat is niet zo.
He mannen (vrouwen, dieren(piet konijn)) sorry hé, ik heb ene P. B. een bericht gestuurd dat ik voortaan niets meer zal posten op ZIJN forum als misschien een pronostiekje.
PS Ik was zelf ook niet aanwezig wegens omstandigheden op jullie Belkarting.
Groeten Megane
Soms is het beter van gewoon te zwijgen, nu krijgt Driesco het weer op zijn kap en die kan er helemaal niks aan doen. Misschien in het vervolg even nadenken voor je zoiets post.
Dit heb ik ook zo geschreven aan Megane.
Het was mijn bedoeling 5 mensen van Pitstop uit te nodigen om de verzuurde sfeer een beetje beter te maken. Peter liet zich van zijn beste kant zien en plaatste mijn bericht. Uiteraard waren er maar 2 dagen meer voor de race en was het moeilijk voor hem om nog enkele piloten naar Sint Niklaas te krijgen.
Sinds onze laatste redetwisten op Pitstop post ik zelf niets meer maar volg en lees is bijna alles. Tot mijn grote spijt moest ik eerst vaststellen dat Bart doodleuk een foto ging posten van Danny met hemd van Depaddock en dan de uitval van Megane.
In de toekomst heb ik liever dat iedereen in zijn naam spreekt en niet onder de noemer van iemand anders, of iemands anders organisatie.
Weken lang heb ik al mijn moed samen moeten rapen om Peter te contacteren en zelfs uit te nodigen. Hijzelf was bezet maar toch ging hij op mijn aanbod in om het op het forum te posten.
Ik had de bedoeling om mijn stoute schoenen aan te trekken en Peter uit te nodigen voor een gesprek voor eventuele samenwerking in 2003. Een team van Pitstop TV aan de start zie ik persoonlijk wel zitten en nog steeds organiseer ik en niet de forummers. Deze toch wel zeer domme reacties en mededelingen kunnen onze organisatie enkel maar schade berokkenen. Gelieve dus eerst na te denken vooraleer iets te schrijven. Wil je dan toch ( onterechte ) kritiek geven, maak je dan kenbaar, anders doe ik het wel. De zinnen van Peter zijn duidelijk. Dit was een mooie kans maar ze is verbrand. Vergeet niet dat ik volgend jaar ook uitkom in het nationaal kampioenschap en dat onze sponsors ook graag op tv komen he. Jullie staan daar nooit bij stil maar het weze wel zo.
Onze organisatie kost te veel geld om door enkelen kapot te laten maken.
No hard feelings maar ik ga me niet elke week verontschuldigen voor zaken waar ik zelf niets mee te maken heb en zelf niets kan aan doen.
Punt.
Ik hoop dat dit weer niet escaleert
schumivill
26-11-2002, 22:09
Dat denk ik niet hoor,alléén komt et weer op Dries zijn hoofd terecht en op de organisatie en ik begrijp Dries volledig!
Begrijp Peter dan misschien ook es...zijn reactie was trouwens niet rechtstreeks tegen Driesco, als ik met niet vergis...
Er is zo een spreekwoord dat zegt : "Bezint eer ge begint ", en we zouden da ook zo kunnen zeggen als : denks es eerst efkes na voordat je ergens iets gaat neerpennen, en voor wie het nog niet gesnapt heeft : "wie het schoentje past, trekke het aan"
Voor de rest : ik heb mij geamuseerd, ik hoop dat jullie dat ook allemaal gedaan hebben !
schumivill
26-11-2002, 22:28
En zaterdag terug,woehoe :D
Dit heb ik op pitstop geschreven aan het adres van Peter (die in mijn ogen net als Driesco hoegenaamd niets verkeerd gezegd of gedaan heeft) :
Beste Peter,
Ik denk dat jij er alles aan gedaan hebt om de verzoeningspoging van Driesco zo goed mogelijk te steunen, en dat het deze keer niet de "generaals" zijn die met elkaar in onmin geraakt zijn, maar wel de "soldaten" die zonder het zelf te willen, of te beseffen weer olie op het vuur gegooid hebben.
Je kan echter gerust van mij aannemen dat het aanbod niet voortvloeide uit een tekort van piloten of het wegvallen van een team, maar wel degelijk gepland was en werkelijk onder de noemer "vredespijp roken" kan gezet worden.
Toevallig zit ik ook weer in de Belkarting-organisatie, alhoewel die strikt genomen NIETS met De Paddock te maken heeft, en ik denk dus dat ik zowel in naam van Belkarting 2002 als uit eigen naam spreek als ik zeg dat we het spijtig zouden vinden als je al op voorhand weigerachtig staat tegenover een eventuele deelname aan Belkarting 2003. Toen we elkaar enkele weken geleden van man tot man gesproken hebben had ik toch de indruk dat er mogelijkheden bestonden tot een degelijk gesprek, en we mogen ons niet laten verleiden tot het hervallen in de eeuwige twistpunten, alleen maar door toedoen van de (misschien wel goedbedoelde maar zeker even ondoordachte uitlatingen) van onze forummers van beide fora.
Laat ons met zijn allen ons hoofd koel houden, en geen dingen zeggen of doen waar we later spijt van zouden krijgen, en de zaak binnen afzienbare tijd nog eens herbekijken.
Wat denk je?
Guy Golsteyn aka Sennake.
En aan onze Paddockers zou ik willen vragen om niet nodeloos te blijven doordrammen over gedane zaken of twistpunten, en de vredespogingen niet telkens weer te dwarsbomen. Ik vraag je niet om actief mee te werken aan een vredesproces, maar blijf dan tenminste neutraal. Met dank voor jullie bereidwillige medewerking.
Originally posted by schumivill
En zaterdag terug,woehoe :D
Gaat ge terug naar JPR???? Misschien zien we mekaar dan daar. Ik zal daar ook zijn voor de karting van een andere site (zie homepage, ik zal de site niet zo vermelden, ik wil hier geen ruzie maken, op sommige sites vinden ze die reclame namelijk ergerlijk) waar ik aan meewerk.
Vwala, da is dan door Sennake gezegd zonder spreekwoorden, maar wel zeer duidelijk dacht ik !
Originally posted by redje
Gaat ge terug naar JPR???? Misschien zien we mekaar dan daar. Ik zal daar ook zijn voor de karting van een andere site (zie homepage, ik zal de site niet zo vermelden, ik wil hier geen ruzie maken, op sommige sites vinden ze die reclame namelijk ergerlijk) waar ik aan meewerk.
Nope, no JPR, we zijn in Extreme Kart aanwezig zondag, voor de Grand Prix Marc Goossens ! Geïnteresseerden kunnen zih trouwens nog steeds melden in de topic die daarover is geopend onder "geplande meetings"
Het kan zijn dat ik afkom. Extreme Kart lig misschien op 10-15 minuten van mijn deur. Maar ik denk niet da ik in staat zal zijn om te karten, de dag ervoor moet ik al iets meer dan een half uur karten en dat ga ik de dag erna enorm voelen denk ik.
allé seg een half uur karten daar heb ik zelfs geen last van :)
Awel Anneke, da's ne reden te meer om mee te komen karten hé !
Originally posted by Anneke
allé seg een half uur karten daar heb ik zelfs geen last van :)
T is ocharme mijn tweede keer de zaterdag.
Originally posted by redje
T is ocharme mijn tweede keer de zaterdag.
Anneke heeft ook nog maar 2 keer gekart zunne. Ma ze kan het wel, ze valt nie zoveel stil :p
2 keer???? heb wel 2 keer 2 stints gereden he... dus eigenlijk als ik goed kan tellen is dat al 4 keer :)
eindelijk den deze ook gerecupereerd :D
ook van mijnentwege proficiat aan de organisatie en deelnemers, ik heb me geamuseerd, twas een druk dagje maar we hebben het overleefd
vergeef het mij als ik jullie niet allemaal mee herken de volgende keer dat ik jullie tegenkom, want ik was redelijk bien op het einde van de avond. als we met de coninx op stap zijn dan is het altijd om zeep :D
spijtig van het einde van onze koers, want we reden constant op de 2de plaats tot na die stroompanne de laatste piloot instapte en het allemaal niet meer leek te kloppen! ook nog tijd verloren met een kapotte kart, mb de gas die maar bleef steken, en ik kan u verzekeren dat remmen dan niet meer gemakkelijk wordt! maar soit, we hebben ons geamuseerd en das ook niet onbelangrijk hé, en 4de op de belkarting worden is niet slecht me dunkt!
allee, tot de volgende hé
maarten
SpèédfreaK
28-11-2002, 22:37
Dat werd eindelijk eens tijd dat ik mij ook eens op het forum ga storten!
Goed geamuseerd vorige week bij JPR. Nachttraining was ook best te pruimen. :D al was de nacht (zoals altijd) te kort!
SpèédfreaK
28-11-2002, 22:37
Goed geamuseerd vorige week bij JPR. Nachttraining was ook best te pruimen. :D al was de nacht (zoals altijd) te kort!
Originally posted by SpèédfreaK
Je moet je schade nu niet gaan inhalen door alles dubbel te gaan posten hé :D :D
Oneliner
28-11-2002, 23:44
LOL, Welcome spéèdfreak, het ga je goed hier :)
Ja die Belkarting is toch iets magnifieks zenne.
Voor de 10000e keer, KEEP UP THE GOOD WORK
Piet Konijn
29-11-2002, 14:21
ja welkom he speedfreak
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.