PDA

View Full Version : Daewoo kalos Rally Challenge BeNeLux


Mechanic
25-11-2002, 22:45
pitnews

Daewoo start met Kalos Rally Challenge in Benelux
Datum 24/11/2002

Daewoo Benelux organiseert in 2003 een merkencompetitie met de nieuwe Kalos. De Challenge gaat over 4 rally's in Belgie en 4 in Nederland.

Met de Kalos Rally Challenge wil Daewoo de Kalos promoten bij een jong publiek. De Challenge is ook bedoeld om jong talent op een goedkope manier te laten starten met rallysport.

De rally-Kalos is een 1400-zestienklepper en krijgt een kit, die ontwikkeld is door het Nederlandse Biesheuvel Autosport. In rally-uitvoering zal de Kalos 110pk sterk zijn. De Daewoo wordt geleverd op Proflex.
Tijdens de rally's kunnen de deelnemers en hun sponsors terecht in een hospitality unit, die door Daewoo zelf wordt opgezet. Het merk zal bovendien een deel van het inschrijvingsgeld voor zijn rekening nemen. Het is nog niet bekend of er premies komen.

Wie de rally-Kalos meteen wil zien, moet komend weekend naar de Jaarbeurs in Utrecht. Daar kan ook al ingeschreven worden.
Meer info:
Daewoo Motor Benelux
tav. Pieter Stokman
Hoeksteen 54
2132 MG Hoofddorp - Nederland
Tel: +31-20-655 5243
Fax: +31-20-655 5100
E-mail: pieter.stokman@daewoo.nl

Met de komst van de Kalos Rally Challenge zijn er in 2003 drie merken met een eigen cup actief in Belgie: Citroen, Ford en dus Daewoo.

22:20

Pascal
28-01-2005, 02:14
Heb hier in 2003 en 2004 niet veelvan gezien. Ik geloof wel dat er in Nederland hier en daar een Kalos heeft rondgereden maar of ze daar echt in Cup hebben gereden, weet ik niet.

Nu Daewoo is overgenomen door Chevrolet wagen ze in Nederland een nieuwe poging. Ook Chevrolet-Finance doet een duit in het zakje : een financieringsregeling aan 0% rente. Een seizoensbudget wordt geraamd op 25.000 €.

Meer info op www.kalos-challenge.nl

C U

FIRE
28-01-2005, 17:51
Originally posted by Pascal
Heb hier in 2003 en 2004 niet veelvan gezien. Ik geloof wel dat er in Nederland hier en daar een Kalos heeft rondgereden maar of ze daar echt in Cup hebben gereden, weet ik niet.

Nu Daewoo is overgenomen door Chevrolet wagen ze in Nederland een nieuwe poging. Ook Chevrolet-Finance doet een duit in het zakje : een financieringsregeling aan 0% rente. Een seizoensbudget wordt geraamd op 25.000 €.

Meer info op www.kalos-challenge.nl

C U
Er is afgelopen seizoen geen Cup geweest. Wel heeft er 1 wagen deelgenomen aan diverse rallies.