PDA

View Full Version : Rallycross-site


Bart.Vandecavey
26-11-2002, 16:15
Johan Moons is niet alleen bestickeraar maar heeft ook zijn eigen team: tof-racing

klikken op tof racing button onderaan http://www.moonscreation.be/

Motorshow
27-11-2002, 19:05
En hard dat deze mannen gaan!!!!!!!
Heb trouwens fantastische ervaringen met dit team, was dit jaar voor het eerst in dit team met spectaculaire klasseringen.

Rallyloverke
28-11-2002, 10:04
Motorshow is toevallig Pascal Sutherland van de 1400-klasse?

Indien dit zo is : wat ga je volgend jaar doen ipv de 1400?

En nog een vraag : Die nieuwe Rallycross-instap-klasse vind ik maar niks, wat vinden de rijders daar eigenlijk zelf van?

Bart.Vandecavey
28-11-2002, 10:09
Originally posted by Johan
En nog een vraag : Die nieuwe Rallycross-instap-klasse vind ik maar niks, wat vinden de rijders daar eigenlijk zelf van?

Ik vind dat juist heel leuk!

Gewoon lowcost maar toch met gelijke wapens... Heb zelfs zin om eens informatie aan te vragen...

François Duval die het machientje reeds aan de tand voelde was alvast vol lof. Bron autosport.be

Rallyloverke
28-11-2002, 10:15
Sorry, het is maar een persoonlijke toeschouwers-mening van een Rallycross-fan. Eerlijk gezegd misschien ietwat voorbarig, ik heb ze uiteraard nog niet zien racen, maar het zag er niet meer uit als een Rallycross-wagen dus ...

Motorshow
28-11-2002, 12:22
Motorshow is inderdaad Pascal Sutherland (who else....grapje)
Weet het nog niet graag wil ik mijn goede resultaten van dit jaar omzetten in divisie 1 a echter dit bzijn andere budgetten dan onze vertrouwde AX! ................... hou jullie op de hoogte. Ben op dit moment druk met onze show..Race & Rally International.

Rallyloverke
28-11-2002, 12:49
Ik was nog vergeten Motorshow welkom te heten op het Paddock-forum!
Naast Belcar- Touringcar-, ... piloten is het wel tof om ook piloten uit de Rallycross en Rally hier terug te vinden, zeker als voornamelijk Rallycross-fan en Rally-fan ... Dit maakt het forum tof : toeschouwers, actievelingen, ... wisselen gedachten uit met elkaar (mooie reclame he mannen?)

Mark
28-11-2002, 22:45
effe offtopic:

Motorshow, heb jij een broer die bij zijn voornaam Scott heet? Zo ja hebben jullie dan ooit in Voerendaal / Heerlen een huisje gehad?