PDA

View Full Version : Paddock - Speed


Mistery
27-11-2002, 12:02
Er is al meerdere keren een vraag over gesteld geweest, maar gisteren en vandaag was het toch wel extreem erg met de "paddock speed". Daar waar de vorig keren de ADSL gebruikers er minder last van hadden dan de Telenetters, zijn ze deze keer ook het slachtoffer van een zeer langzaam werkende site.

Misschien zijn er momenteel "werken" aan de gang op de paddock, zoniet, kan er iets gedaan worden aan dit euvel, zodat we in de toekomst er minder last van hebben ?

No hard feelings, maar twaalf seconden wachten op een pagina alvorens die opent is toch vrij lang...

airco
27-11-2002, 12:39
Het is mij bekend dat er nu en dan problemen zijn met de speed van depaddock. Het vreemde aan deze problemen is dat er geen logica zit wanneer ze plaats vinden.

Er is een periode geweest van ongeveer midden Juli waar Depaddock op regelmatige tijdstippen traag was.

Daarna verdwenen ze weer spoorloos.

2 maanden (eind september) later ongeveer hetzelfde verhaal.

daarna verdwenen ze weer spoorloos.

Nu hebben weer nu en dan snelheidsproblemen. Gisterenavond was bij mij alles behalve ideaal. NU vliegt hij zelfs op ons trage schoolnetwerk vooruit.

----------------------------------------------------------------

Tot mijn grote spijt moet ik melden dat alle parameters die de serversnelheid bepalen geen alarmerende waarden hebben. Dit maakt het vrijwel onmogelijk om een oorzaak te zoeken, laat staan een oplossing te vinden. Wat maakt dat ik momenteel niks kan verhelpen aan de problemen. Ik hoop samen met u dat ze zo snel mogelijk verdwijnen.

Ik kan je enkel meedelen dat deze gegevens zullen meegenomen worden in onze webhosting-evaluatie, en hieruit zullen passende gevolgen getrokken worden.
Een verhuizing van webhosting-locatie behoort tot de mogelijkheden.

met vriendelijke groet,
Yves Van Grimberge

Mistery
27-11-2002, 14:07
Thanks voor de uitleg, Airco !

fordje
27-11-2002, 21:30
Ter info:

Momenteel bij mij weer vrij traaaaaaaaaaaag via Telenet.

Upload startpagina, vrij vlot.
Topic vieuw:
open pagina in 5à6 sec
replypagina 5à6 sec
refresh 5à6 sec

Gisteren had ik dan weer problemen (on-line tussen 19 en 22 u)?

Toch vrij weird, niet ???

PS, op het werk (ADSL) loopt alles vrij vlot; logon tss 9 en 16.u