PDA

View Full Version : Pizzonia crasht...met Jaguar


Finish
29-11-2002, 21:22
Antonio Pizzonia beleefde aan het eind van de derde testdag in Barcelona de schrik van zijn leven. De Jonge Braziliaan ging tot vier maal toe over de kop. Niet met de Jaguar R3, maar wel met een Jaguar S-type R. Pizzonia zelf bleef gelukkig ongedeerd.

De geplande promotiestunt van Jaguar zal morgen (vrijdag) hoogstwaarschijnlijk niet kunnen doorgaan. Daar heeft Antonio Pizzonia vandaag voor gezorgd met een vrij spectaculaire crash. De Jaguar S-type R die het tegen de R3 ging opnemen werd daarbij tot schroot herleidt. Pizzonia ging dan ook niet één, maar liefst vier keer overkop met de wagen.

Net als teamgenoot Webber moest hij de Jaguar S-type R even uittesten om te kijken of alles klaar was om morgen hun promotiefilm te kunnen schieten. Na zijn crash is dit dus niet het geval. Pizzonia zelf zou volgens de Jaguar-teamleden een beetje door elkaar geschud zijn, maar zou geen ernstige letstels hebben opgelopen.


bron: f1racing.net

http://store4.yimg.com/I/carxccessory_1716_339855

leuk bakje om 4 keer met overkop te gaan :D

yvdp
29-11-2002, 22:36
door elkaar geschud is wss zachtjes uitgedrukt...:D

FleaBite
29-11-2002, 22:52
tssss... amateur ;) :D

airco
30-11-2002, 03:04
4 keren overkop ...

pffff daar heb ik genen jag voor nodig zele .... en simpel bezoekje aan wallabie volstaat :+

Finish
30-11-2002, 12:44
Originally posted by airco
4 keren overkop ...

pffff daar heb ik genen jag voor nodig zele .... en simpel bezoekje aan wallabie volstaat :+

wallabie de PC-winkel ? :D
Het is walibi en dat noemt nu 'six flags' dachtikzo :)

airco
30-11-2002, 13:50
nah ja dan ziede hoeveel ik ken van pretparken ...

dat ik nu op de naam van nen pc-winkel kom .... dat is euh ... ja .... verslaving

Beemer
30-11-2002, 15:11
Airco rofl :D
heeft er iemand foto's of videobeelden van die crash???