PDA

View Full Version : *** Aankondigingen voor 2003 !! ***

Sennake
01-12-2002, 21:19
Naar aanleiding van de laatste bestuursvergadering van 2002 heb ik de eer en het genoegen om alvast een aantal aankondigingen te doen van evenementen die we in 2003 gaan houden, en waarvan we graag wat feedback zouden krijgen van onze leden teneinde de omvang ervan te kunnen inschatten. Dus als je dit gelezen hebt, voeg de daad bij het woord en replikeer per omgaande je ideeën omtrent de hierna vermelde plannen :

[list=1]
Algemene ledenvergadering.

Zoals het een goede vzw betaamt, houdt ook De Paddock vzw een algemene ledenvergadering in het begin van het nieuwe jaar. Ze zal doorgaan in de maand februari (datum nog vast te leggen) en wel bij Extreme Kart te Herselt. Na de algemene ledenvergadering organiseren we dan de eerste Paddock Karting van het nieuwe jaar. Zonder sluikreclame te willen maken moet ik zeggen dat de baan in Herselt zeer goed is, dat de karts van een goede kwaliteit zijn, en dat de accomodatie uitstekend is. Ze beschikken er ook over een aparte vergaderzaal zodat we eerst op het gemak kunnen vergaderen, zonder iemand te storen, waarna we onze krachten kunnen meten op de kartbaan. Daarom ook vragen we nu al aan onze leden : wie gaat er zeker naar de vergadering komen, en wie gaat er meekarten? Details volgen uiteraard later, maar we willen nu al kunnen inschatten hoeveel mensen we gaan mogen verwelkomen...

Kids Karting.

Elke zondagmorgen van 9 uur tot 14 uur organiseert JPR een karting voor kinderen van 6 tot 16 jaar. Enkele van onze kids hebben er al gebruik van gemaakt en telkens was iedereen vol lof over de organisatie en de manier waarop de kinderen begeleid worden. De kids rijden elk 5 sessies van een kwartier en daartussen worden er nog wat tips gegeven die de prestaties gevoelig verbeteren. Zo reed mijn zoon Wim de eerste sessie 75 seconden per ronde, en de 5e sessie stond er al 52 seconden per ronde op het bord. Van een prestatieverbetering gesproken!
Prijs van het gebeuren bedraagt 40 euro per kind, waarbij een uitgebreid ontbijtbuffet voor de ouders en/of begeleiders inbegrepen zit. Na de kids kunnen de papa's en de mama's dan ook nog eens laten zien wat ze kunnen. Het ligt in onze bedoeling van een Paddock Kids Karting te organiseren, zodat alle zoontjes, dochters, neefjes, nichtjes, en andere aanverwanten van Paddockers hun klein mannen samen op de baan kunnen zien racen. De datum van het gebeuren ligt nog niet vast, maar we mikken ergens op eind maart. Vakantieperiode is niet nodig gezien het om een zondagvoormiddag gaat. Ook hier zouden we graag weten hoeveel Paddockers en vooral hoeveel kinderen er interesse tonen voor dit evenement. Antwoorden dus aub!

Merchandising in kleine maten.

We hebben vastgesteld dat er mensen zijn die buiten onze maten L, XL en XXL vallen wat de merchandising betreft. Daarom onze rondvraag : wie is er geïnteresseerd in merchandising M of zelfs S? Als er genoeg gegadigden zijn zullen we nog eens een reeks van 10 stuks M en S (en eventueel zelfs kindermaten, waarom niet) laten maken, zodat iedereen tenminste zijn gading vindt in ons Paddock-gamma. Ook hier weer : kandidaten gelieve u zo snel mogelijk kenbaar te maken, dan kunnen wij sneller op uw vraag ingaan.
[/list=1]

Zo, dat was het zo'n beetje. Later op het jaar zullen we zeker nog meer informatie verstrekken over al deze evenementen, maar op dit moment is voor ons het allerbelangrijkste, te weten hoeveel mensen er aan elk evenement zullen deelnemen. En nu is het aan jullie!

Voor de voorzitter,

Guy Golsteyn aka Sennake,
Penningmeester.

Anneke
01-12-2002, 22:24
als er M ekes komen wil ikke wel een fleece zenne ;) want de L kes heb ik al eens gepast en die zijn te groot!!! dus als er M ekes komen sta ik te springen!!!

Scapa
01-12-2002, 23:03
Aan de aandeelhoudersvergadering :D wil ik wel deelnemen! De karting normaal gezien ook eh aangezien dat baantje mij wel ligt :p :D

Ik zal mss eerst al beginnen met m'n lidgeld voor volgend jaar te betalen... :o

Bart
01-12-2002, 23:06
Voor mij een fleece M.

flugel
01-12-2002, 23:09
Originally posted by stijnconinx
Aan de aandeelhoudersvergadering :D wil ik wel deelnemen! De karting normaal gezien ook eh aangezien dat baantje mij wel ligt :p :D

Ik zal mss eerst al beginnen met m'n lidgeld voor volgend jaar te betalen... :o

en ik volg mijnen gangmaker ;) ik zal er dus ook zeker zijn :)

fordje
02-12-2002, 00:41
Zet ons (Monique en mij )ook maar al op de lijst. Ledenvergaderingen zijn er om aanwezig te zijn, dus....

Voor de Kids-Karting is ook wel interesse meen ik. Ik heb hier thuis alvast 1 paar glunderende ogen gezien,....

Enne karten doen we nu toch al zowat elke week :D , dus dat zal in februari 2003ook nog wel lukken zeker.

Speesman
02-12-2002, 00:56
Naar de ledenvergadering (en meer belangrijk: naar de karting ;) ) kom ik normaal wel (als ik die dag niks anders te doen heb natuurlijk).
Op de 2 andere vragen moet ik negatief antwoorden (heb nog geen kinderen en ik heb zeker geen maat M of kleiner :) ).

Mario
02-12-2002, 10:31
Originally posted by Sennake
Merchandising in kleine maten.

We hebben vastgesteld dat er mensen zijn die buiten onze maten L, XL en XXL vallen wat de merchandising betreft. Daarom onze rondvraag : wie is er geïnteresseerd in merchandising M of zelfs S? Als er genoeg gegadigden zijn zullen we nog eens een reeks van 10 stuks M en S (en eventueel zelfs kindermaten, waarom niet) laten maken, zodat iedereen tenminste zijn gading vindt in ons Paddock-gamma. Ook hier weer : kandidaten gelieve u zo snel mogelijk kenbaar te maken, dan kunnen wij sneller op uw vraag ingaan.
[/list=1]

:confused:
Ik had toch een fleece M besteld ? Nooit gehoord dat dat een probleem zou stellen.

Naar de ledenvergadering kom ik misschien ook wel (ps : waar ligt Herselt ?)

airco
02-12-2002, 11:07
Ongeveer middenin de driehoek gevormd door
Heist op den Berg - Geel en Aarschot

Roel
02-12-2002, 14:29
1 & 2 count me in

Breezz
02-12-2002, 18:05
Originally posted by Sennake
Elke zondagmorgen van 9 uur tot 14 uur organiseert JPR een karting voor kinderen van 6 tot 16 jaar.

Tot 16 of tot en met ?

Beemer
02-12-2002, 19:07
Ik wil ook wel komen naar de vergadering, maar ik ga pas officieel bevestigen als ik mijn examenrooster heb, naar t schijnt beginnen wij rond de 27st januari met examens

Mark
02-12-2002, 20:13
afhankelijk van tijdstip e.d. wil ik wel deelnemen aan de vergadering en kart-heat

Sennake
02-12-2002, 23:04
Originally posted by Breezz
Tot 16 of tot en met ?

In de brochure van JPR staat letterlijk "van 6 tot 16".

Jan
03-12-2002, 11:03
1. Ledenvergadering in februari + karting zie ik helemaal zitten,
voor zover het niet op 28 februari is.
Hopelijk staan de wielen goed vastgeschroefd, mijn vrouw is er
daar al in gelukt een wieltje te verliezen ;)

2. Kidskarting + ontbijtbuffet op een zondagochtend in maart
zie ik ook helemaal zitten en ik denk wel tussen de twee en
de vijf kids te kunnen optrommelen.
Kan je wel een beetje verduidelijken rond die 5 kwartieren,
rijden die kids in totaal elk 75 minuten? Die gaan dan nogal
armspieren kweken :D

3. Een fleece in de maat M zie ik eveneens helemaal zitten,
volgens mij konden er in die L op de Racingshow twee
jannekes.

Als dat ik het zie zitten.

jan

Sennake
03-12-2002, 11:52
Originally posted by jan
1. Ledenvergadering in februari + karting zie ik helemaal zitten,
voor zover het niet op 28 februari is.
Hopelijk staan de wielen goed vastgeschroefd, mijn vrouw is er
daar al in gelukt een wieltje te verliezen ;)

2. Kidskarting + ontbijtbuffet op een zondagochtend in maart
zie ik ook helemaal zitten en ik denk wel tussen de twee en
de vijf kids te kunnen optrommelen.
Kan je wel een beetje verduidelijken rond die 5 kwartieren,
rijden die kids in totaal elk 75 minuten? Die gaan dan nogal
armspieren kweken :D

3. Een fleece in de maat M zie ik eveneens helemaal zitten,
volgens mij konden er in die L op de Racingshow twee
jannekes.

Als dat ik het zie zitten.

Jan

Ja Jan, die gastjes rijden elk 75 minuten, maar gezien het feit dat ze veel minder wegen dan ons (allee, dan MIJ) hebben ze geen last van pijnlijke armen zoals wij (allee, zoals IK). Althans onze Wim toch niet. Over de andere klein mannen kan ik zo niet direct oordelen. Maar dat ze allemaal 75 minuten rijden is een feit.

Bezemwagen
03-12-2002, 18:12
Als dag en tijd goed is kom ik ook naar de ledenvergadering

vincentdb2001
03-12-2002, 20:20
Lid ben ik volgend jaar zeker, ik zal er zo snel mogelijk werk van maken (geld storten).

Als ik kan (studies? vervoer?), kom ik ook naar de vergadering. Dan kan ik mij eindelijk ook eens met Paddockers mee karten.

Vincent

FastFons
04-12-2002, 14:27
Als ge vanuit Hasselt vertrekt kunt ge misschien met ons meerijden, normaal gezien zijn wij toch present...

Groeten

FF

vincentdb2001
04-12-2002, 16:20
Is om te weten, thanks !!

Vincent

Jan
06-01-2003, 10:37
Is er inmiddels al geweten wanneer de ledenvergadering + karting in februari zal plaatsvinden?

jan

airco
06-01-2003, 10:42
datum zal eerstdaags bekend gemaakt worden. Alle leden krijgen ook nog een uitnodiging per email.

airco