PDA

View Full Version : IK ben sneller dan Guy G. in een kart


joost
01-12-2002, 23:10
:D :D :D :D :D
't moest eruit
vandaag op de GP Goossens

Joost

flugel
01-12-2002, 23:12
Diene GP was een schitterend evenement, vre goe georganiseerd en superplezant. Het niveau lag wel zeer hoog vond ik maar het deed niets af van het kartplezier... en mannekes de pot is opgeraakt hé ('k zijn juist een 1/2 uurke thuis)

redje
01-12-2002, 23:16
Ik had moeten afkomen, maar ne de race gisteren zijn we nog wa gebleven en hebben we nog gekart en k was gisteren stikkapot. Trouwens ik had me nie ingeschreven.

Scapa
01-12-2002, 23:28
Het niveau lag idd verschrikkelijk hoog, niet normaal! Toch bij de veertig beste geraakt en zo doorgestoten naar de tweede ronde maar daar kwam ik toch duidelijk te kort. Mss lag het wel aan een mindere kart want zelf driesco slaagde er in de halve finale niet in zijn tijden te evenaren met deze kart. Enfin toch weer een leuk dagske gehad. Op het einde nog goe moeten drinken om dieje pot op te krijgen (deze keer niet-alcoholisch ;) ).

Flitser
02-12-2002, 19:39
En ons Shanna was blijkbaar de snelste van allemaal, niet te schatten dat klein ding :p

Scapa
02-12-2002, 19:41
Ze was over heel de dag gezien niet de snelste. Die eer was dacht ik voor Bart Vandevel weggelegd. Shanna heeft wel de finale gewonnen en is daarmee ook de eerste vrouwelijke winnares van de GP. Proficiat!

Flitser
02-12-2002, 19:46
De details kende ik niet aangezien ik er zelf niet bij kon zijn, ik heb alleen het gerucht binnen gekregen dat ze zou gewonnen hebben, bij deze is dat dus bevestigd, bedankt.

Mistery
02-12-2002, 20:49
Shanna heeft inderdaad gewonnen, zeer verdiend. Ze wordt hiermee de eerste dame op de erelijst van de GP Marc Goossens. Voor die meid is er nog een toekomst weggelegd, geloof me vrij. Als ze de juiste begeleiding heeft (weet ik dus niet) dan gaan we daar nog van horen op de outdoor circuits...als ze er interesse voor heeft tenminste...

Werner333
02-12-2002, 22:03
Mistery,

Ie er ergens een complete uitslag te vinden?

Flitser
02-12-2002, 22:04
Ze heeft nog getraind met Nico Verdonck, Fabien Kiltika, Bruno Beulen en dergelijke maar ondertussen is Gewelt Racing niet meer uiteraard. Haar Topkart staat aan de kant maar soms zie je ze nog wel eens op Genk.
Het budget voor indoor is veel beperkter tov dat voor outdoor maar van zodra de juiste sponsor zich aanbiedt zal ze snel terugkeren naar haar 2-takt. Ze slaagt er in ieder geval in voor de juiste contacten te zorgen dus ik ben er ook vrij zeker van dat we nog van haar zullen horen.