View Full Version : Straffe verhalen!! (echt de moeite)
Ik was zojuist eens aan het rondkijken op het forum van Telenet Games en ik ben daar op een leuke thread gestoten over straffe verhalen die mensen al hebben meegemaakt in een pc-winkel.
Je kan deze thread hier (http://games.telenet.be/forum/showthread.php?s=&threadid=36763) vinden!
Nu is mijn vraag, hebben jullie al zoiets meegemaakt???
Ik ging kijken, en liet er alvast ook een berichtje achter.... :mad:
Ik kocht ook een pc bij Forcom. Ik moet toegeven dat hun service tamelijk ok is, maar ik moest me telkens wél razend maken tot en mét. Nu ben ik gekloot met een defecte GeForce 4 4400. Ik ging naar de winkel, en de kaart wordt opgestuurd omdat ze géén meer in voorraad hebben. Maakte ik me ff dik alvorens ik een simpel videokaartje kreeg om gedepanneerd te zijn, en dan nog om een termijn te weten wanneer ik de kaart zou weerhebben. Zij beweren dat ik na 4 (ja vier) dagen de kaart ga weerhebben... als dat waar is, zal ik dit hier zeker vermelden. Tot dinsdag dus... (wel raar dat een mens de dag van vandaag zo van z'n kloten moet maken om nog te kunnen genieten van een service die een beetje op iets trekt... en ik spreek niet alléén van computerwinkels...)
:mad: :fight: :no: :frusty:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.