PDA

View Full Version : Belcar-familie viert feest


Scapa
07-12-2002, 12:59
Van autosport.be:

Belcar-familie viert feest
Het was vanavond (vrijdagavond) verzamelen geblazen voor deelnemers en organisatoren van het Belcar-kampioenschap.
In "La Tentation", hartje Brussel, werden de winnaars en hun secondanten tijdens een op alle punten geslaagde avond als naar goeder gewoonte in de bloemetjes gezet.

Met een knipoog naar zowel het bijzonder sfeervolle Spaanse etablissement waarin de festiviteiten dit jaar plaatsvonden als naar de komst in 2003 naar Zolder van de Telefonica World Series by Nissan, stond de avond zowel ludiek als culinair in het teken van Spanje
-----------
Ik was er dus ook :D
Volgend jaar dus toch maar 7 manches in de Belcar en geen 8. Geen buitenlandse race meer dus maar ja dit heeft ook z'n redenen natuurlijk...

Beemer
07-12-2002, 13:35
Originally posted by stijnconinx
Ik was er dus ook :D

En nu al wakker?? :applaus::applaus::applaus:

Mark
07-12-2002, 14:33
hela nog meer nieuws soms?

Scapa
07-12-2002, 14:49
De race die er in Zolder bijkomt is het weekend dat de Telefonica World Series het Limburgs circuit aandoet. De moeite dus!

joost
07-12-2002, 14:52
ja dat de directeur van Zolder, de heer Verschraegen citeerde uit, jawel dailysportscar.com. Waarvoor dank... :-)
Ook dank aan mijn BOB want anders lag ik nu nog in Brussel

Koppijn Jos

schumivill
07-12-2002, 14:55
Cool,dat et maar vlug zover is,ik begin weeral afkick-verschijnselen te vertonen,t'is een verslaving als een ander natuurlijk :p

Scapa
07-12-2002, 14:57
Originally posted by Beemer
En nu al wakker?? :applaus::applaus::applaus:

Yep, van tien uur al. Het moeten niet altijd dezelfde zijn eh die de boel afsluiten. Alhowel, de Mathieu doet toch wel altijd ze best ze :D

Piet Konijn
07-12-2002, 15:31
Originally posted by stijnconinx
Yep, van tien uur al. Het moeten niet altijd dezelfde zijn eh die de boel afsluiten. Alhowel, de Mathieu doet toch wel altijd ze best ze :D

Dat is zeker dat, was wakker om een uur of 1 niet zo vroeg als u he stijntje, maar ik lag er dan ook maar in om een uur of 6!!;);)

Maar gelijk ik het gezegt heb gister avond, ik mocht ook nog eens buiten he ;):)

Scapa
07-12-2002, 18:32
Ahja, voor de babe-liefhebbers: joke vandevelde was er ook :p :D

btw: checkt uwe pm is pietje

Mistery
07-12-2002, 18:57
Originally posted by stijnconinx
Ahja, voor de babe-liefhebbers: joke vandevelde was er ook :p :D

Ja, en er zijn zelfs mensen die er bloemen en kussen van gekregen hebben ;) ;) ;)

Scapa
07-12-2002, 19:15
Originally posted by Mistery
Ja, en er zijn zelfs mensen die er bloemen van gekregen hebben ;) ;) ;)

Da kan ik nie zeggenn, doeme :D

Maarten
08-12-2002, 19:29
Originally posted by stijnconinx
Da kan ik nie zeggenn, doeme :D

ge hebt niet geprobeerd wilde zeggen? :D kheb u nog nooit weten falen :D

Scapa
08-12-2002, 23:09
Originally posted by Maarten
ge hebt niet geprobeerd wilde zeggen? :D kheb u nog nooit weten falen :D

Aheum, da ironisch toontje van u eh Perrie... Ik heb u btw nog nooit weten proberen :D

Scapa
09-12-2002, 16:15
Het feesje in beeld. Let vooral op de leuke outfit van Danny Dubois :D Had pietje dat op voorhand geweten dan had m ook een ander outfit aangehad denk :D
http://www.autosport.be/images/belcar_coll.jpg


foto's: Hans van Onsem/Autosport.be

Piet Konijn
09-12-2002, 17:19
Ja ik zei het tegen danny, dit wordt echt de nieuwe trend, dat verkleden!!! Zouden we niet beter in zo een pakjes gaan racen ipv al die saaie overalls??? Zou geen slecht gedacht wezen;);):):)

Scapa
09-12-2002, 17:23
Da is wel. Alleen die verbranden zo snel eh...

btw2: checkt uwe pm is clioboy ;)

Piet Konijn
09-12-2002, 17:50
ja maar ze moeten er zo een brandvrij maken he dan heb je dat niet meer voor ;);):):)