PDA

View Full Version : TVRL : uitstel volgende race ?


Mario
16-12-2002, 21:32
Hallo allen,

Ik heb gemerkt dat de komende race normaal gezien de 25ste december zou doorgaan. Voor mij persoonlijk vormt dat waarschijnlijk geen al te groot probleem, maar ik kan me inbeelden dat dit voor een aantal van jullie wel degelijk het geval is.

De week erna is het dan weer 1 januari en ook dan hebben jullie misschien wel andere zaken aan jullie hoofd.

Daarom wou ik voorstellen om de komende race niet op 25 december te houden, maar op 8 januari 2003. Er is dan meer kans dat de meesten nuchter en er met hun volle verstand bij zijn. Hieronder staat dan ook een poll waar jullie je voorkeur kenbaar kunnen maken.

Personen die niet akkoord gaan, moeten er van uit gaan dat de race dan wel degelijk de 25ste wordt gereden, tenzij er een stevig onderbouwde argumentatie is.

Raceboy
16-12-2002, 21:40
waarschijnlijk drukke dag dus OK

Obi-Jan
16-12-2002, 23:20
De 25ste heb ik een etentje 's avonds. 1 januari is voor mij geen probleem, 8 januari voorlopig ook niet.

Ik zal dezen thread subscriben en als er een beslissing uit de lucht valt de mede-VRL'ers inlichten.

Jan.
=----

siggy
17-12-2002, 08:42
Lijkt me wel handig als het word uitgesteld, anders word het weer zo druk op de baan :D

Werner333
17-12-2002, 19:01
8 Jan is OK voor mij.