PDA

View Full Version : Ik wist niet dat Shumi ook kon wenen!


Laskaat
08-07-2001, 00:14
Zat een beetje rond te surfen naar foto sites van F1, en kijk wat ik nu vond, ne foto van ne wenende Shumi, of zat er enkel een stofje in zijn oog?

http://www.f1.ukf.net/Bestcrashes/newmonaco.jpg


btw, foto is van Monaco 99, eerste bocht
Greetz,
De Laskaat

nooll
08-07-2001, 00:18
Der zal wel een brokstukje van zijn rood racemachien in zijn oog gevlogen zijn!!

Nooll

airco
08-07-2001, 01:24
verhuisd naar spam wegens onzinnig!!!

foto is oud, en ik snap de aanleiding tot het posten van dit niet echt!! als ge schumi dan nog echt zou zien wenen dan zouek nog zeggen van ... ok!!

hetgeen ik zie is schumi die in zijn gezicht wrijft, en naar de grond kijkt!! that's all

airco

Hakki
08-07-2001, 11:10
Originally posted by airco
verhuisd naar spam wegens onzinnig!!!

foto is oud, en ik snap de aanleiding tot het posten van dit niet echt!! als ge schumi dan nog echt zou zien wenen dan zouek nog zeggen van ... ok!!

hetgeen ik zie is schumi die in zijn gezicht wrijft, en naar de grond kijkt!! that's all

airco

typisch ferrarifans, nie willen toegeven dattem weent, is dara iets mis me misschien???
als ge uw redenen hebt, dan is da volgens mij geen teken va,n 'zwakheid' ze....

Finish
08-07-2001, 11:58
hmmm, ik vraag mij écht serieus af wrom Schumi hier zou wenen:

1) Dit was de crash in de eerste trainingsessie, als ge dan uw bolide crasht (schade is minimaal zo te zien) en dan al gaat wenen...uHuH ? Die race, Monaco '99, won hij dan nog eens op z'n gemak met Irvine achter zich om de Ferrari-dubbel compleet te maken.

2) Deze thread heeft idd niks te maken met actuele F1, en zou onder F1-history evengoed niet passen. Laskaat had hier enkel de bedoeling om eventjes te lachen met de foto, en dat moet dan toch onder spamforum gebeuren denk ik ? ikzelf had gisteren ook al de intentie om deze thread naar spam te verplaatsten trouwens.

3)

typisch ferrarifans, nie willen toegeven dattem weent, is dara iets mis me misschien???

Dan zal ik antwoorden in uw stijl:
Typisch McLarenfans: direct concluderen dattem weent, om zo het bleitgedrag van Hakkinen in Monza '99 te kunnen compenseren.
(let op: ik antwoord enkel in de McLarenfans-stijl, dat wil nog niet zeggen dat ik die uitdrukking hierboven meen)

Mag ik dan nu ff zeggen dat ik dit héél kleingeestig vind ?
ik heb niks tegen het posten van deze foto, en ik moest ff lachen zelfs als ik Laskaat's commentaar erbij las, maar Laskaat zag hier gelukkig zelf in dat het enkel 'leek' alsof hij aan het wenen zag, en het was mogelijk ook helemaal niet zijn bedoeling om aan te tonen dat Schumacher aan het wenen was.

BTW, als Laskaat niet wist dat Schumacher kon wenen heeft hij vorig jaar toch een serieus pak van de race in Monza gemist zunne.