View Full Version : Toffe gasten jullie zeg
Das de tweede keer dat ik iets minder positief over Ferari post en de tweede keer dat je mijn post afsluit en verplaatst. Belachelijk; en wat of topic betreft in dit forum, die meeting is ook oftopic hé, staat ook niet op de juiste plaats. Maarja, jullie spelen hier de baas hé.
Er stond bij meeting dat die thread moest geplaatst worden in het forum dat het meest wordt gelezen.
Denk eerst even na WAAR je een thread post.
die wenende Schumacher-thread hoorde toch niet thuis in F1-actueel ? of wel ??
Mocht dat nu een wenende Hakkinen zijn, we hadden net hetzelfde gedaan.
En de 4 admins zijn nog altijd verdeeld in 2 pro-Ferraris en 2 min of meer McLarens.
Lijkt me eerlijk...benieuwd naar hun mening.
dus met alle respect, kijk eerst even na of je thread wel thuis hoort in het forum waar je het wilt posten, vooreer ons te beledigen.
No hard feelings
Finish
[edit Finish] ik heb enkele andere min of meer twijfelachtige posts ook naar hier verplaatst, kwestie van aan te tonen dat we objectief bezig zijn en niet ten voordele van bepaalde teams handelen. [/edit Finish]
Beledigen?? ikke??? Met ne foto van Shumi>???? Ik versta het al een beetje, alleen wat niet tegen Ferari is mag gepost worden waar de meesten komen, de rest word gebant naar hier. Ik zal zwijgen, zoals zo vele moeten doen hebben die eens iets zegden over Ferari dat niet in jullie kraam pasten.
En nog iets, oftopic is oftopic, als het ene mag dan mag de rest ook, als je het niet wil zien of lezen, dan kijk je er gewoon niet naar hé, zo simpel is het.
wel dezen toffe gast wilt u dan graag nekeer laten inzien dat wij hier verdorie niet pro-Ferrari aan het handelen zijn. Zie je nu zelf niet in dat die thread daar compleet niet thuishoorde ? Das een foto van '99...
Had je nu in '99 die foto daar gepost, mooi zo. Maar ik denk dat je iets te laat bent.
En of daar nu een al dan niet wenende Schumacher op staat of een al dan niet wenende Hakkinen maakt de zaak compleet niet uit.
En in het verleden is het nog maar 1 keer gebeurd dat we hier eentje geband hebben, maar die hing het echt wel uit. Foto's van iemand z'n lul horen hier dan ook niet thuis.
En als je Modena bedoelt, die begon serieuze ruzie te stoken tussen enkele members en is het nota bene zélf afgebold. Hebben wij dan ook lekker niks mee te maken.
en over jouw oftopic regels heb ik zowat m'n twijfels. Volgens jou zouden we dan 1 groot forum moeten hebben waar we alles door mekaar smeten ? Lijkt me serieus onordelijk.
In ieder geval, haal het alsjeblief uit je hoofd dat we hier pro-Ferrari bezig zijn, want dit is verre van.
Uw eigen woorden: Deze thread heeft idd niks te maken met actuele F1, en zou onder F1-history evengoed niet passen
En de volgende die ik evnetjes gezocht heb (heb niet ver moeten zoeken hoor), die mogen dus wel want er staat geen laster tegen Ferari in:
1)Nieuwe meeting ( 1 2 3 4 ... Last page )
2)Senna Was Een Genie
3)Betty Montoya
4)Ferrari Stuur ( 1 2 )
5)Driven
6)reclame paddock ( 1 2 3 )
7)The paddock op als nr 1 Forum op onze site ( 1 2
8)Poll:Fast and Famous ( 1 2 )
9)Important!!! Lezen!!! ( 1 2 )
En de beste moet nog komen:
10) Nieuwe site ( 1 2 ) waain ze vragen: "Ik weet niet of het hier mag, in deze rubriek. Maar ik wist echt waar anders dus als het hier verkeerd staat mogen jullie het altijd verwijderen. "
En als antwoord krijgen: Van Airco:" mag!! zekers alst ne Ferrari-site is!! "
Voilla, het bewijs dat je niks mag posten in het best bekeken forum
dat Anti-Ferari is, zelfs als het als grapje bedoeld is zoals die foto van de "Wenende" Shumi
En nu nog zeggen dat de administrators niet partijdig zijn!!!!!Haha, zeg, ik maak der mij geen zwaar hoofd in hoor, er was al zo veel gebakkeleid geweest over Ferari-McLaren waar de admins steeds probeerden te verdedigen dat ze niet partydig waren maar objectief, dus mijn testje is met glans geslaagd hé, jullie zijn grandioos door de mand gevallen.
Proficiat*LOL*
Greetz,
De Laskaat, en nu word ik waarschijnlijk geband of toch tenminste als "lastigaard "afgeschilderd, en gaan ze nog meer zitten "kakken op alles wat ik hier neerschrijf.
tsjolder
08-07-2001, 13:52
Ik vind dat deze "rel" over futiliteiten gaat. Het feit of een topic in dit of een ander forum staat, lijkt mij echt wel bijzaak, het wordt toch gelezen. Over zoiets lijkt het mij echt niet de moeite om op mekaar te beginnen kakken.
Bravo Laskaat.
Uw harde werk om het hele actuele F1-forum te doorzoeken naar threads die er in feite ook niet thuishoren heeft z'n doel bereikt: een beke rel schoppen en de admins kwaad krijgen.
Ik ben er bijna van overtuigd dat je nu niet probeert aan te tonen dat we partijdig zijn, maar dat je met een smile achter je scherm zit en denkt 'hoho, hoe goed ben ik niet, ik kan dit pover forumpje van z'n sokkel halen en de admins belachelijk maken'.
Een beke dwarsliggen kan nooit kwaad.
Ik voel me te goed om jou te bannen, ik zie er tot nu toe ook geen reden toe, maar je hebt ons idd doen inzien dat we onze job in het F1-forum niet goed genoeg doen en af en toe threads laten staan die er niet thuishoren. Daarom nog eens een oproep aan alle posters: POST IN HET FORUM WAAR JE POST THUISHOORT.
Het partijdigheid-gedeelte van je post gebeurt trouwens overal. Het zal me niet verbazen moest jij op het McLarenforum van depits.net langskomen. Dan is het ook niet meer dan normaal dat men hier ook zo begint te doen.
En dan nu even mijn persoonlijk mening over jou: dwarsligger. Daar is niks mee, die mensen moeten er ook zijn, anders krijg je geen discussies. Jouw Coulthard-favoritisme blijft me bij en ik probeer min of meer jouw mening te respecteren, maar in deze laatste posts kan ik me echt niet vinden. Mag ik je 1 vraag stellen ? rechtuit gewoon: Jij bent anti-Schumacher en supportert elke race voor McLaren ? Of vergis ik mij hier schromelijk ? in dat geval mijn excuses. Anders is dit gewoon niet meer dan een goed oud McLarenfan vs Ferrarifan gevecht.
En hier hou ik het bij voor ik me weer serieus begin op te boeien.
Hou het toch alsjeblief sportief en denk nogmaals plz nekeer na vooreer je een nieuwe thread maakt in een forum.
Eigenlijk vind ik dat ook, maar ze hebben het gezocht hé, als ik iets post die een beetje lachen met Ferari is word het direct naar spam verbannen, en tientallen andere posts die niks met het actuele F gebeuren te maken heeft maar niks slechts zegt over Ferari mag blijven staan. Onpartydig noemen ze zich hier dan. Ik had daar al lang mijn twijfels over, maar nu is het zeker hé, voor mij is deze case closed, ik heb mijn standpunt gezegd, verdedigd en bewezen. De feiten zijn er.
Voilla,
Mag ik trouwens even een voorbeeld van nog een andere zogezegde 'anti-Ferrari'-thread die naar hier is verplaatst ? Plz zoek eens voor mij want ik kan dat met mijn énorme partijdigheid voor Ferrari natuurlijk zelf niet zeggen.
1) "Uw harde werk om het hele actuele F1-forum te doorzoeken naar threads die er in feite ook niet thuishoren heeft z'n doel bereikt: een beke rel schoppen en de admins kwaad krijgen. "
Antw: hoe kun jij nu weten wat mijn doel was, lees je eigenlijk wel wat ik typ, mijn doel was te bewijzen dat niet iedereen gelijk voor de wet is hier en jullie pro-ferari zijn en niet objectief genoeg. en als je daarvoor kwaad bent, amaai, en daarbij, zo hard heb ik niet moeten zoeken hoor!
2)"Ik voel me te goed om jou te bannen"
Antw: ja, dat dacht ik al dat je jezelf te goed voelt
3) "Het zal me niet verbazen moest jij op het McLarenforum van depits.net langskomen. "
Antw: Neen,
4) "En dan nu even mijn persoonlijk mening over jou: dwarsligger"
Antw: wat jij over denkt interresseerd me niet, iedereen mag zijn mening hebben hé
5) "Jouw Coulthard-favoritisme "
Antw: ik ben geen fanatieke fan van Coulthard, wel viel me op (en anderen ook) dat alles wat ik of iemand anders positief over DC zegde direct door jullie in ge grond geboord werd
6) "Mag ik je 1 vraag stellen ? rechtuit gewoon: Jij bent anti-Schumacher en supportert elke race voor McLaren ? Of vergis ik mij hier schromelijk ? "
Antw: Ik ben anti-shumi ja, maar niet fanatiek anti-ferari, en voel sympathie voor McLaren maar ook voor Williams en Arrows.(niet voor verstappen hoor) Supporteren doe ik altyd voor een goede mooie spannende race, gelijk wie wint
7)"Hou het toch alsjeblief sportief en denk nogmaals plz nekeer na vooreer je een nieuwe thread maakt in een forum."
Antw: geen probleem, ik ben al meer dan 20 jaar "sportief" aan't zien naar F1. En denk jullie ook nog eens goed na voor je iets naar elders verband hé
nu moenik dezen thread sluiten, sry finish, als gij vindt van nie, mor ge zijt betrokken, en ik nie, dus ik ben onpartijdig :)
het wordt alleen maar erger als ge zo verderdoet
elk heeft zijn waarheden (volgens mij)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.