PDA

View Full Version : Nordic Racing verkocht


airco
19-12-2002, 12:51
Teameigenaar Derek Mower zou Nordic Racing verkocht hebben. De vermoedelijke kopers zou een groep met de naam Barcelona Racing zijn.

Dat er iets in de lucht hing bij Nordic was al langer geweten ... Het team bleef opvallend afwezig bij de wintertests.

bron: f3000.com

team astromega
19-12-2002, 17:08
Spijtige zaak voor het Kampioenschap. Het Team dat nog in 2001 kampioen werd sluit zijn deuren. Het waren konkurenten maar met een gezonde kompetitiedrang. Zeer slechte zaak!!!!

TWS 4-ever
20-12-2002, 17:08
Twa, da is zeker een feit! (dat het zééééér slecht gaar met de F-3000)

Zoals iedereen wel weet is de F-3000 de duur voor wat het is (+/- 40 miljoen ouwe franken voor één seizoen)

En in de TWS (Telefonica World Series) kan je voor z'n 16 miljoen ouwe franken een seizoentje rijden en dit in een veel snellere wagen, een hoogstaander kampioenschap, een kampioenschap dat nog elke dag aan prestige wint, .............


Dus wat mij beterft ik zou er niet van schrikken dat er de komende seizoenen nog wel wat teams gaan stoppen met F-3000!

Ik vond het bovendien ook vreemd dat Astromega (als klein Belgische team, met beperkte bugetten) nog voort gaat in de F-3000, en dit in deze economisch "oooooooh zo moeilijke" tijden.