PDA

View Full Version : Belcar Assen


Mark
08-07-2001, 23:19
Wat een race daar in Assen, dat was een overnachting waard..............

Trouwens de rest was oke, die hollandse cupraces zijn ook niet verkeerd, wat rije die gasten schade.

De belcaristen hebben ook de nodige schuivers gemaakt, midden in de race een flinke plensbui en de porsches tollen van de baan.

greetz
Mark

Voorstel: volgend jaar met de forummers mee op verplaatsing?:D :D :D

Bart.Vandecavey
09-07-2001, 22:18
Ik heb de uitslag van Assen op onze site gezet, uiteraard voorzien van de officiële kleurtjes en de wagens (wat bij Sport24 niet het geval is)


Bart Vandecavey
Webmaster
Russell Racing site (http://users.pandora.be/Russell)

wilmai
10-07-2001, 11:44
beste bart,

even een rechtzetting in de klasse TC was orgineel ingeschreven steve van Bellingen met een BMW STW.

Dit klopt maar net voor de eerste race heeft steve zich teruggetrokken uit de TC klasse. Omdat hij zijn BMW met een 2.3 16V motor heeft uitgerust maar wel met de ophanging en body van een STW. Dus steve is alleen actief in de TB klasse.

Voor de rest een knappe site, wacht tot 15 augustus want dan komt de nieuwe compleet geupdated versie van Corsa Racing eraan met meer dan 10 jaar competitie overzicht.

By the way de vorige jaar in de Touring Cup de overwinning in de klasse 5 voor de jongens van Corsa Racing. En een 21ste plaats algemeen

greetz,

Bart.Vandecavey
10-07-2001, 21:39
Thanks Wilmai voor de informatie, ik heb het net upgedate, ik kon er jammer genoeg niet bij zijn in Assen, vandaar dat ik het niet wist.

Op de 24 uur zal ik er zeker terug bijzijn (heb namelijk VIP tickets gewonnen, hoihoi).