PDA

View Full Version : 4u Wedstrijd Fanclub Marc Goossens bij JPR in Sint Niklaas


gouwyf
02-01-2003, 19:58
Op 30 maart 2003 organiseert de fanclub Marc Goossens een 4u kartwedstrijd bij JPR in Sint Niklaas. Elk team moet bestaan uit minimum 4 en maximum 8 personen. De deelnemingsprijs voor de wedstrijd bedraagt 250 € per team. Inschrijven kan bij Jan
Allaerts op het telefoonnummer 014/42.46.85. Het emailadres waar je met vragen en inschrijvingen terecht kunt is fanclubmarcgoossens@hotmail.com.

Mark
02-01-2003, 20:07
sju...........ook de eerste wedstrijd van de Touring Cup.

redje
02-01-2003, 21:43
Spijtig da wij de dag erna juist ons seminarie hebben en dat gaat stressen zijn, dus liever nie te veel karten de dag ervoor. Anders me veel plezier als k het volk vind.

flugel
02-01-2003, 22:29
Originally posted by gouwyf
Op 30 maart 2003 organiseert de fanclub Marc Goossens een 4u kartwedstrijd bij JPR in Sint Niklaas. Elk team moet bestaan uit minimum 4 en maximum 8 personen. De deelnemingsprijs voor de wedstrijd bedraagt 250 € per team. Inschrijven kan bij Jan
Allaerts op het telefoonnummer 014/42.46.85. Het emailadres waar je met vragen en inschrijvingen terecht kunt is fanclubmarcgoossens@hotmail.com.

kans zit erin da'k meedoe, niet te duur trouwens :)

airco
02-01-2003, 23:11
niet echt belcar-nieuws

eerder een mogelijke meeting

move ==> geplande meetings

Mistery
07-02-2003, 09:24
Interesse voor deze karting ? Meld je dan hier aan. We willen graag 1 team samenstellen. Om het betaalbaar te houden, gaan we er van uit dat dit team uit minstens 6 personen moet bestaan (liefst 8) . Twee zijn er alvast genoteerd. Onderstand zal een up-to-date lijst worden bijgehouden van de mensen die interesse vertonen m.b.t. deze wedstrijd.

- Flugel (Bart De Beule)
- Sonja Hensen
- Shumivill (Alain Vandaele)
- Ralff1 (Dieter Dussart)
- Stijn Coninckx
- Roel Geerts

gouwyf
07-02-2003, 09:48
Als je wil kunnen we je helpen met iemand bij te zoeken, je kan altijd contactopnemen met het emailadres van de fanclub dat bovenaan in het berichtje staat. Zij hebben misschien ook nog iemand die nog geen volledig team heeft.

schumivill
07-02-2003, 15:46
Ik zie het eigenlijk wel zitten zo,heb mij de vorige keer ook goed geamuseerd in JPR :p

Mistery
07-02-2003, 16:00
Dan noteren we jou bij de geïnteresseerden, Schumivill

ralff1
07-02-2003, 21:56
Ik zie dat ook wel zitten lekker racen :D

Sennake
07-02-2003, 22:17
Ik ben wel geïnteresseerd, maar de eerste TC race van het seizoen wil ik ook niet missen :frusty:

Mistery
09-02-2003, 09:38
Paddockers,

Er zijn voor deze wedstrijd reeds 15 teams ingeschreven, dus als we willen meedoen, dan zullen we ons moeten haasten om met zes te zijn ! Heeft iemand van de geïnteresseerden er iets op tegen als ik inschrijf onder de teamnaam Mistery Racing Team ??

schumivill
09-02-2003, 13:19
Ik zou nie weten waarom ik daar iets op zou tegen hebben :)

ralff1
09-02-2003, 14:03
Ik heb er ook niets op tegen hoor ;)

Scapa
09-02-2003, 16:44
Ik moet eerst nog is kijken dat ik dat weekend vrij ben en dat het in het budget past. Zoja zit de kans er wel in dat ik meedoe :gas: . Alleen de naam stoort me wel een beetje :p :D (grapje eh Dries ;) )

Speesman
09-02-2003, 18:45
Als er nog iemand te kort zou zijn, doe ik misschien mee.

Scapa
10-02-2003, 15:59
Schrijf maar op: Roel Geerts en ik doen normaalgezien mee! :)

Mistery
11-02-2003, 09:49
Da's genoteerd !

Voor diegenen die dit nog niet zouden gedaan hebben : gelieve jullie naam, adres, tel.nr en geb. datum eventjes door te geven via PM. Thanks.

We zijn ingeschreven onder de naam Mistery Racing Team , voorlopig met 6 personen , er kunnen er dus nog maximum 2 bij...

Aan alle ingeschrevenen : willen jullie me ook eens laten weten of jullie daar al dan niet willen eten. Men vraagt ons om bij de inschrijving ook dit aantal op te geven, daar er spaghetti's en croque's zullen te koop zijn. Het is voor de organisatoren dus wel handig om te weten hoeveel ze er ongeveer moeten voorzien. Dus, PM'ke met daarin of jullie daar al dan niet blijven eten, en alles wordt geregeld !

Mistery
14-02-2003, 18:14
Bericht aan Sonja,Stijn, Roel, Bart, Alain & Dieter :

Gelieve elk 41.50 euro over te schrijven op rekening nr. 063-9520131-04 op naam van Dries De Smet. Bij mededeling jullie naam vermelden + 4uurs karting .

Mag ik jullie hierbij ook verzoeken dit zo spoedig mogelijk te doen, gezien ik het volledige inschrijvingsbedrag (250 euro) reeds heb overgemaakt aan de organisatoren.

Dries

Scapa
14-02-2003, 18:36
Zal het morgen in orde maken ;)

Roel
15-02-2003, 09:26
De overschrijving is onderweg

ralff1
15-02-2003, 12:42
komt in orde ;)

Scapa
17-02-2003, 19:00
Overschrijvingske is onderweg ;)

schumivill
17-02-2003, 19:32
Uiteraard vanwege mijn weg ook :)

Mistery
17-02-2003, 19:43
Originally posted by ROEL
De overschrijving is onderweg

Ge staat genoteerd als "betaald" Roel !

joost
18-02-2003, 22:09
nog iemand een piloot (?) of een gewicht voor in zijn kart nodig?

Scapa
19-02-2003, 21:15
Voor mij moogde gerust met ons meedoen, kwestie van de kosten wat te delen.

schumivill
19-02-2003, 23:15
Probleem is wel dat we al hebben betaald en het een soep zal worden om aan de zes anderen elk een stukje van hun geld terug te geven. :)

Mistery
19-02-2003, 23:17
Jongens (en meisje...) , me dunkt was de beslissing al gevallen...we zouden met zes meedoen...

De inschrijving is dusdanig ook op die manier betaald. Wijzigingen zijn steeds mogelijk, maar houden jullie me dan wel eerst op de hoogte ?

Dries

Scapa
19-02-2003, 23:53
Voor MIJ maakte het niet uit. Maar idd zoals je zegt die betalingsrompslomp...

Mistery
20-02-2003, 12:10
Over betalingen gesproken, heb van volgende personen reeds betaling ontvangen :

- Roel Geerts
- Sonja Hensen
- Dieter Dussart
- Alain Vandaele
- Stijn Coninx

Nog eentje te ontvangen dus...

flugel
20-02-2003, 21:36
Originally posted by Mistery
Over betalingen gesproken, heb van volgende personen reeds betaling ontvangen :

- Roel Geerts
- Sonja Hensen
- Dieter Dussart
- Alain Vandaele
- Stijn Coninx

Nog eentje te ontvangen dus...

da zal zondag worden :) ('k had da zaterdag eigenlijk ook al mee :cool: )

redfox
21-02-2003, 21:32
als er er nog plaats is,zet er mij dan maar ergens bij.

joost
22-02-2003, 10:41
aan redfox en anderen: iemand zin om een team te vormen? send me a private one

Mistery
22-02-2003, 10:58
Redfox, Joost,

Het team van MisteryRacing voor deze wedstrijd is reeds voltallig...sorry daarvoor...Ook Joost hebben we moeten ontgoochelen, daar de plaatsen dus reeds ingenomen zijn.

Maar je kan samen met Joost een team vormen, zoals hij hierboven ook voorstelt. Jullie kunnen ook een contact opnemen met de fanclub zelf (gegevens op pag.1 van deze topic), waarschijnlijk zijn er nog teams die nog niet voltallig zijn. In dergelijk geval kan de fanclub dan regelen dat jullie daar in ondergebracht worden en zo deze wedstrijd niet hoeven te missen.

Enne...vraagje...WIE KOMT ER ALLEMAAL SUPPORTEREN ???

joost
22-02-2003, 13:01
tja supporters, mijn vaste fanclub (Redsin, Lisa, Dexters, Hoste...) :cool:

flugel
11-03-2003, 00:39
da gaat dus ne langen dag worden dienen 30ste... 't is hier carnaval in Hamme dienen dag, en carnaval hier daar verbleekt da van aalst bij :D

kartmonster
13-03-2003, 21:21
Hallo,
Is er eigenlijk nog plaats voor een team???
Wij zouden graag ook nog meerijden met het IM racingteam.

Maarten

Mistery
14-03-2003, 12:36
Hierbij de timing die we hebben ontvangen van de fanclub :

Officiele timing voor de 4 urenrace:
Samenkomst en briefing : 10 uur.
Trainingen en kwalificaties : 10.30 uur.
Start van de race omstreeks 12.00 uur.

kartboyke
15-03-2003, 10:52
Wij zijn ook ingeschreven se.
:D :D :D

Mistery
15-03-2003, 11:42
En hoe zit het met ons Mistery Racing Team ???
Begint het al wat te kriebelen ?
Jullie zullen elkaar alvast niet uit het oog verliezen, want de T-shirts zijn gisteren aangekomen !
Hierbij ook onze dank aan sponsor Euro Impex, die ervoor zorgde dat we deze kledij aan een uiterst gunstige prijs konden bekomen.

kartboyke
15-03-2003, 11:55
IM-RACING in ieder geval wel zenne.
Ik kan al ni meer wachten tot het zover is.

ralff1
15-03-2003, 13:11
En of het kriebelt ik zal er zeker voor gaan ben er vorige week nog eens gaan rijden ;)

schumivill
15-03-2003, 14:27
Nu heb ik nog kriebels voor dinsdag(yaris),daarna gaat et beginnen kriebbelen voor de 4u,verdorie,ga gans de week lopen lachen :D

joost
15-03-2003, 14:39
Je mag me daar ook verwachten en het team dat het snelst reageert, kan mij als ballast aan boord pakken

Mistery
29-03-2003, 13:21
Het kriebelt dus blijkbaar bij het Mistery Racing Team...
Het deelnemersveld is in elk geval goed gevuld, er zouden 18 deelnemende teams zijn. Het wordt een drukke bedoening op het circuit !

Stijn, Roel, Sonja, Alain, Bart, Dieter : GEEF ER EEN LAP OP !!!
(PS : de team t-shirts liggen klaar, ge zult er sjiek uit zien !)




Timing :

Samenkomst, inschrijving en briefing om 13 uur.
Trainingen en kwalificatie vanaf 14 uur.
Start van de 4-uren wedstrijd om 15 uur.

Scapa
29-03-2003, 13:29
Het begint al serieus te kriebelen :) Hoe lang duren de trainingen en de kwalifs eigenlijk? Btw Roel doet niet mee (heeft u normaal gemaild dries :confused: )maar er is voor vervanging gezorgd ;)

:gas: :gas: :gas:

kartboyke
29-03-2003, 13:35
Originally posted by stijnconinx
Het begint al serieus te kriebelen :) Hoe lang duren de trainingen en de kwalifs eigenlijk? Btw Roel doet niet mee (heeft u normaal gemaild dries :confused: )maar er is voor vervanging gezorgd ;)

:gas: :gas: :gas:
Hmm, da ;) vink toch ma iet verdacht zenne, wereldkampioenen mogen ni meerijde hé :D , annes maak ik geen kans meer, nu ook ni zenne, ma moet toch een bekke stoefen hé.
tot morgen allemaal

Mistery
29-03-2003, 13:49
Originally posted by kartboyke
Hmm, da ;) wereldkampioenen mogen ni meerijde hé :D


Oef...dan hebben we geluk dat het maar een Belgisch Kampioen is, anders mochten we nog nie meedoen... :D

joost
30-03-2003, 21:38
Net terug van het evenement.
De race zelf was leuk en vrij spannend tot het einde. Mistery racing werd tweede algemeen en verloor de wedstrijd doordat Stijn een vrouwelijke baanpost had lastiggevallen.
Dailysportscar werd zevende zonder dat ik daarvoor een baanpost moest lastigvallen....
Maar iets moet me wel van het hart; de karting zelf was goed qua baan en kartjes maar de omkadering (timing vooral) was erbarmelijk. De training is 4 maal herbegonnen en de wedstrijd zelf 1 maal. Bovendien moesten de rijders nog een lidkaart kopen, waar dit elders voor georganiseerde wedstrijden niet het geval is. En mijn soep was koud toen ze na 20 minuten eindelijk geserveerd werd met een koffielepel...
Dit doet echter absoluut niets af aan de inspanningen van de fanclub van Marc die dit (elders - zoals in Herselt) mogen herhalen...

Joost

flugel
30-03-2003, 22:11
idd, het was me daar een soepke vandaag, hopelijk voor jpr hebben ze dat niet te veel meer voor anders zou het hen wel eens organisaties kunnen kosten, soit, wij (mistery racing team) behaalden na horten en stoten in de qualif's toch een mooie 2de startplaats, die we een volledige race kunnen behouden hebben.

De Uitslag:

1. Lievens Pro Deco
2. Mistery Racing Team
3. Gaspars Motors
4. 2Young Racers
5. MGR (team van Marc Goossens)
6. Team Magic
7. Daily Sportscars.net
8. The Youngsters
9. Park Motors 1
10. TDS
11. Haaght
12. IM Racing
13. De Nieuwe Buiten 2
14. Park Motors 2
15. Saab Lievens
16. De Nieuwe Buiten 1
17. De Slakskes

Met dit resultaat (en anders ook zenne) is het zeker voor herhaling vatbaar :D

Scapa
30-03-2003, 22:18
Originally posted by joost
Net terug van het evenement.
De race zelf was leuk en vrij spannend tot het einde. Mistery racing werd tweede algemeen en verloor de wedstrijd doordat Stijn een vrouwelijke baanpost had lastiggevallen.
Dailysportscar werd zevende zonder dat ik daarvoor een baanpost moest lastigvallen....

Joost

:crazy:

Het was me daar inderdaad het koerske wel. Toch goed geamuseerd en zeer tevreden over het behaalde resultaat van ons team! Iedereen is er volledig voor gegaan en bij deze wil hen bedanken. Eind goed al goed :)

Mistery
30-03-2003, 23:02
Mistery Racing Team : Wedstrijdverslag


Zoals reeds in een vorige post vermeld, diende Roel "afwezig" te geven voor deze wedstrijd, maar hij had Bob als vervanger aangeduid, en dat bleek een goede keuze te zijn.
De qualificaties verliepen ronduit chaotisch en moesten wegens problemen met de chronometrage tot vier maal toe worden hervat, wat natuurlijk niet bevorderlijk is voor de zenuwtoestand van de piloten ! In deze qualificaties behaalde het Mistery Racing Team onverhoopt een tweede plaats. Onverhoopt...ja we waren naar JPR afgereisd met de bedoeling om in de eerste helft van de uitslag te eindigen. We kennen zo ondertussen het niveau van de kartings die door de fanclub van Marc Goossens worden georganiseerd, en laten we eerlijk zijn : het niveau is zeer hoog.

Tweede plaats op de grid dus, met Bob achter het stuur voor de eerste stint. Bob kon zijn tweede plaats een 10-tal minuten behouden, maar na wat trek-en-duw werk, diende hij uiteindelijk een drietal piloten te laten voor gaan, en hij beëindigde zijn stint op een mooie vijfde plaats, na 40 minuten mooie en vlakke tijden te hebben gereden. Ondertussen stond Bart te popelen van ongeduld om zijn stint aan te vatten. En Bart was in zijn sas vandaag (iedereen trouwens) : tijdens zijn stint klom hij op naar een vierde plaats...en zelfs tot de derde plaats. Vlekkeloze rit van Bart, die het stuur over gaf aan onze dame in het team : Sonja. Zij kreeg de loodzware opdracht om het team binnen de top vijf te houden, tussen al het mannelijke geweld rond haar. Sonja kweet zich meer dan behoorlijk van haar taak, uitstekend zelfs, want ze slaagde erin de anderen op afstand te houden en op de derde plaats de pits binnen te rijden voor een noodzakelijke tankstop, waarna Stijn het stuur over nam. Stijn kwam na een drietal rondes in zijn ritme, en ging dan als een bezetene op jacht naar de tweede plaats. Een quasi onmogelijke opdracht. "Niets is onmogelijk" , moet Stijn gedacht hebben, en ja hoor...net voor het einde van zijn stint bracht Stijn het Mistery Racing Team op plaats twee. Knap werk ! Aan Alain dan de taak om in de top drie te blijven, en liefst natuurlijk die tweede plaats te behouden, alhoewel we ons realiseerden dat dit een loodzware opgave was. Maar Alain liet zich niet zomaar van de knappe tweede plaats verdringen , integendeel, toen hij het stuur aan Dieter liet, hadden we zo'n 6 seconden voorsprong op de derde in het klassement. En dan : wat zou het worden ? 2de of 3de plaats ? Wel, het werd een mooie en verdiende tweede plaats. Dieter slaagde erin de voorsprong uit te bouwen, pikte onderweg ook nog eventjes de snelste ronde mee en zette Marc Goossens himself op een ronde..."Flying" Dieter finishte na vier uren wedstrijd met zo'n 20 seconden voorsprong op de derde.

Een resultaat dat we in dit zeer sterke deelnemersveld niet hadden verwacht, maar dat wel benadrukt dat een vrij homogeen team mits een collectief sterke prestatie sommige toppers gerust aan kan. Iedereen reed voor wat hij/zij waard was, pitstop- en tankstopstrategie klopten als een bus, kortom : het was een perfecte race van het team.

Proficiat aan alle zes de leden van het team !!!

Breezz
31-03-2003, 13:17
:applaus: Proficiat he mannen !
En Sonja natuurlijk ;)

schumivill
31-03-2003, 17:41
"Flying" Dieter

Ohh nee,zijne nek :D :D :p

Idd een mooie race van het team,en iedereen heeft zijn steentje bijgedragen aan deze mooie tweede plaats!Ik kreeg het inderdaad ook op mijn zenuwen in het begin met dat timing-gestuntel :mad: ,ma de mooie race maakt het meer dan goed.

R@ce@holiC
31-03-2003, 18:46
Schone prestatie van't team !!! enorm positieve reclame voor de site in 1 keer erbij si ;) nog van da !!!

kartmonster
31-03-2003, 20:12
proficiat,

zoals het de meeste wel opviel. Na een schitterende kwalificatie(dank zij Wim De Weerdt) van het IM racingteam stonden we op de zevenste plaats.

We volgden meteen goed het tempo en we hingen zelfs 4de
maar toen kwam de pech. Kevin Silverans blaasde de motor op en we vielen meteen terug naar een 12e plaats.
We kregen een vervangkart, maar deze draaide echt niet 100%, daar waar wij normaal in St. niklaas normaal 52-53 sec rijden, kwamen we nu maar ni meer onder de 55 sec. de motor sputterde enorm tegen. Ik ,Ive Vander Aa en Hans Lauwers probeerde de verloren tijd nog in te halen, maar niks mocht baten.
Hoe langer we reden, hoe trager we gingen, tegen het einde reed onze kart nog maar 56sec ni meer. Wat begrijpelijk tot de nodige frustaties leide.

Maar we hebben weer eens kunnen karten en twas plezant ondanks de 4 uren race die eigenlijk plots een "5" uren race
werdt.

Maarten

redfox
31-03-2003, 20:33
proficiat mistery racing;
sorry van de foto's en het podium dat ik gemist heb

zal het volgende week proberen goed te maken

flugel
31-03-2003, 21:08
Originally posted by kartmonster
proficiat,

zoals het de meeste wel opviel. Na een schitterende kwalificatie(dank zij Wim De Weerdt) van het IM racingteam stonden we op de zevenste plaats.

We volgden meteen goed het tempo en we hingen zelfs 4de
maar toen kwam de pech. Kevin Silverans blaasde de motor op en we vielen meteen terug naar een 12e plaats.
We kregen een vervangkart, maar deze draaide echt niet 100%, daar waar wij normaal in St. niklaas normaal 52-53 sec rijden, kwamen we nu maar ni meer onder de 55 sec. de motor sputterde enorm tegen. Ik ,Ive Vander Aa en Hans Lauwers probeerde de verloren tijd nog in te halen, maar niks mocht baten.
Hoe langer we reden, hoe trager we gingen, tegen het einde reed onze kart nog maar 56sec ni meer. Wat begrijpelijk tot de nodige frustaties leide.

Maar we hebben weer eens kunnen karten en twas plezant ondanks de 4 uren race die eigenlijk plots een "5" uren race
werdt.

Maarten

JPR en karts :rolleyes: spijtige combinatie

kartboyke
01-04-2003, 13:41
Ik zie dat maarten al het verslag geschreven heeft dus moet ik het niet meer doen.
Wel was ik enorm ontgoocheld over de kart, ik heb mij daar enorm zitten ergeren.
Zelfs de vrouwelijke pilote die ertussen reed tegen het einde aan en een persoon die wel vrij zwaar was( niet slecht bedoeld) reden zo van mij weg.
Frusty, k zen der echt ni goe van geweest. :(