PDA

View Full Version : Donderdag 12 juli, vrije-trainings-dag


Rrubinio
12-07-2001, 21:05
Donderdag 12 juli, vrije-trainings-dag
Eigenlijk zou ik beter iets schrijven over de motoren die in de voormiddag reden, zij waren veel talrijker aanwezig dan hun vierwielige collega’s. Ofwel zijn de heren piloten massaal op verlof vertrokken, ofwel lieten ze voor één keer de pk’s op stal. Vermits er dit weekend geen Touring Cup of Belcar geprogrammeerd staat, misschien een begrijpelijke beslissing. Wie was er dan wel?: Clio’s van Ugeux, Randasche, Wouters, Eliard, Backaus, Scharmach, Samstra en Hazevoets. Twee Toyota Yarissen (Hermann & Fumal) trotseerde de talrijke rukwinden. Eén F Ford - één F Renault - één F Nissan - één Belcar en één Touring Cup bevolkte het circuit. En dan was er nog een onverstoorbare Ford 302 cul, ooit nog eens een snelle baanklever, nu een rijdende chicane voor de andere deelnemers. Andere deelnemers?, hoor ik u denken. Voor de Seat Ibiza’s die talrijk opgekomen waren, als extra training voor hun wedstrijd van zondag. Vierenzestig (64) zullen het er zijn, en met twee, drie en zelfs vier piloten per auto !!!!
Omgerekend en 180 Nederlandse piloten die zich allemaal Jos Verstappen wanen in één vier uur wedstrijd. En dit allemaal met gratis inkom.. En aanrader voor wie niet van TE ver maar Zolder moet komen. Ik zal er zeker zijn!.

Oneliner
14-07-2001, 12:16
En hoe is het verlopen op zolder????????

Mark
14-07-2001, 23:32
aaaaaaaaaaagggggggggghhhhhhhhhhhhhh, 180 verstappen wanna-be's. Daar moet je toch niet aan denken......brrrrrrr.

Maar zoals ik lees, zomer reces. Wie is dat toch met die F-Nissan. Is dat soms toevallig hier op vakantie? Lijkt me toch zo'n 1800 km verdwaald van een spaans circuit.........

greetz
Mark
Hard-core nederlander

:D :D :D

Rrubinio
15-07-2001, 22:21
Als dat team hier op verlof is weet ik niet, maar de piloot zou een zekere P. Zadotti zijn. Er werd Spaans en Frans in de box gesproken, en er werd veel heen en weer gebeld via GSM met een ander team dat in Frankrijk aan het testen was.
See you

Mark
15-07-2001, 22:25
rrubinio, wat is nou precies je functie op circuit?
Wel interresant dat testverhaal van die Zadotti.

:confused:

greetz
Mark

baan-lul tijdens de nationale en internationale wedstrijden.

Had die seat-cup eigen officials bij zich? Aangezien ik geen bericht heb gehad van MCZ

Mark
15-07-2001, 22:47
erg hoog staat die Zadotti niet in dat kampioenschap, maar ja dat krijg je als je test op zolder. Die teammaat van hem staat 3e, bellichi

http://www.opentelefonica.com/set1e.htm

greetz
Mark