PDA

View Full Version : waterkoeling

sledge
10-01-2003, 16:37
Ik kwam vandaag volgens bericht tegen, ik vond het de moeite waard om hier eens te plaatsen.

Help mij AUB !!!!!!

Monique was aan het reklameren dat de PC teveel lawaai maakte en effectief de koeling was nogal luidruchtig. Omdat ik al zoveel gehoord had over waterkoeling voor PC's dacht ik dat dit wel eens iets zou kunnen zijn. Dus ikke mijn bakske opengemaakt, alle ventilators verwijderd, die van de processor, de videokaart, vooral die van de voeding was moeilijk. Dan siliconen gepakt en alle openingen van de PC dicht gespoten, ge verschiet er nogal eens van, openingen dat er in zo'n PC-case zijn, amaai omdat waterdicht te maken.
Toen alles mooi terug dicht gedaan en hier ook alles met siliconen afgewerkt. Maar toen moest da water nog in de bak, probleem? Maar via het schuifje van de CD-rom heb ik dan via een dun buisje mijn PC met water gevuld, dat duurt ook een tijdje voor dat die zo vol is.
En dan was het grote moment aangebroken, ik Monique erbij geroepen, zo van "kom nu eens luisteren naar de stilte". De PC terug in het stopcontact en dan opgezet, een grote knal en volledig in het pikkedonker!!!!
Ik zei tegen Monique geen probleem ik weet de zekering staan en ging die terug opzetten, maar die bleef afspringen, tot ik mijn PC uit het stopcontact haalde. Heb dan maar het water laten weglopen, maar als ik nu mijn PC wil opzetten blijft die zekering springen. Ik ben nu al 14 dagen bezig met een haardroger te blazen in de PC maar de zekering blijft springen.
Kan iemand mij helpen, ik weet niet meer wat doen en "WATERKOELING SUCKS"

Hartelijk dank bij voorbaat

FleaBite
10-01-2003, 16:51
zal waarschijnlijk slechte silicone geweest zijn.... :rolleyes: :D

Beemer
10-01-2003, 17:20
Moehahahaha
Dit is hopelijk niet echt gebeurd, want anders is dit nog dubbel zo hard gieren!

laurent
10-01-2003, 17:43
ROFLOL

jos
10-01-2003, 18:25
hahahaha ze had er beter nog een turbo ingestoken en wat elektronica en ze had een pakard bell WRC hahahahahaha

Werner333
10-01-2003, 18:28
Bangelijk :D :D :D :D :D

fordje
10-01-2003, 19:54
Als dit waar is dan is dat nu echt wat ik noem een "kieken !!".

Zal wel een of andere stomme grap zijn van over de grens :D
Marshal ben je weer bezig ?

hey enne, mijn Monique weet van niks hé ;)

Mario
10-01-2003, 20:20
Originally posted by fordje

Zal wel een of andere stomme grap zijn van over de grens :D
Marshal ben je weer bezig ?

Aan het taaltje te oordelen, lijkt de auteur me eerder een Belg.

Just Me
24-01-2003, 00:25
Stukje zilver folie om de zekering doet wonderen :D :D :D Je bent toch wel goed voor brand verzekerd???? :cool:

JV1
24-01-2003, 11:08
Originally posted by Just Me
Stukje zilver folie om de zekering doet wonderen :D :D :D Je bent toch wel goed voor brand verzekerd???? :cool:

Tuurlijk