View Full Version : Driven => the movie
Oneliner
15-07-2001, 11:56
Gisteren samen met Nooll naar de film "driven" gaan zien.
Twas echt de moeite.
Veel crashes, en races waarin de echte CART-racers in meerijden.
Zelfs Montoya reed nog CART toen.
Ik gaan hier ni gans et verhaal vertellen, want anders ist de moeite nimmer om hem te gaa nzien, maar ik vind, dat et toch ne film is die ge as autosport-fan wel gezien MOET hebben, niewaar nooll??
greetz
lekker downloaden die boel :)
Oneliner
15-07-2001, 12:47
As ge em ergens tegen komt :p
tsjolder
15-07-2001, 13:01
't is het eerste positieve da'k erover lees, elders id die film al altijd afgemaakt.
Ik heb de gewoonte van altijd te gaan zien naar films die door de zogenaamde "kenners" afgemaakt wordt. Over het algemeen zijn dat dan altijd keigoede films (voor mijn smaak dan eh...)
En ik ga ZEKER nooit kijken naar 7-voudige Oscar winnaars... Zo'n zeverfilms!!!
Oneliner
15-07-2001, 18:34
Originally posted by tsjolder
't is het eerste positieve da'k erover lees, elders id die film al altijd afgemaakt.
Welja, dan zou ikzeggen => ga em zelf eens zien en oordeel zelf....
Soms was de film wel een beetje surrealistisch (met twee CART-wagens door de straten van toronto scheuren).
Maar toch, er zitten zeer mooie screenshots die als autosportliefhebber niet moogt missen.
Ben vrijdag ook gaan zien met mijn vrouw, en , alhoewel ze geen die-hard autosport liefhebster is vond ze net als ik de film niet mis. Natuurlijk moet ge alles dat ge weet van F1 eventjes aan de kant zetten want van het begin tot het einde is er bijna niks die klopt maar het is gewoon puur ammusement voor een avondje uit, een aanrader voor de liefhebbers
En ik ga ZEKER nooit kijken naar 7-voudige Oscar winnaars... Zo'n zeverfilms!!!
Bwah, de laatste films die 5 of meer oscars kregen konden er toch serieus door.
Vb: (meest recent)
-The English Patient
-American Beauty
-Gladiator
-Traffic
-Saving Private Ryan
Stuk voor stuk écht pareltjes van films. Dan bedoel ik mét een verhaallijn en niet alleen special effects zoals we in Titanic te zien krijgen. Vooral dé oscar-kaper van dit jaar 'Traffic' is gewoon eentje die je moet zien. Sterke acteerprestaties, beklijvend scenario...absoluut geen zeverfilm. Maar natuurlijk geen film om rustig relaxed te bekijken.
Onder de klasse 'special effects' kan je dan ook snel draken van films terugvinden, maar enig in special effects. Goed mogelijk dat je daar dan 'Driven' bij krijgt.
dus ff lekker acteroverzakken, popcorn in aanslag, budweiserwazzaa in je hand en actie ! :D
"Say it isn't so" gaan zien. Grappige film. Het verhaal trekt op niks, mor die film is beregrappig.
Rallyloverke
18-07-2001, 09:55
Voor ik met mijn vriendin naar "Driven" ga zien, hebben we van 't weekend nog eens naar Days of Thunder gekeken, als voorsmaakje voor Driven. Is dit te vergelijken, of in de verste verte niet?
Oneliner
18-07-2001, 19:53
kvinnet helemaal ni.
Kheb nog een stuk van days of thunder gezien, toen ik trug thuis kwam.
Gef mij mor driven me ne zak popcorn en ne maxi-cola :p
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.