PDA

View Full Version : Ouwe F1 weer terug in Belgie.....TGP en Euroboss


Mark
21-01-2003, 18:44
TGP in het weekend van 4 mei op Spa

Euroboss tijdens de Zolder Super Prix op 12-13 juli

Mark
26-01-2003, 20:24
Er zouden een aantal (6?)IRL wagens gaan meerijden in de Euroboss. Ben es benieuwd hoe dat gaat uitzien....................

Men spreekt over Nascar-motoren die als motor gebruikt gaan worden. Zal een rare combinatie worden voor ogen en oren ;)

wat betreft de TGP race, allen daarheen......bidden voor mooi weer en uw camera's paraat houden!

http://www.tgp-f1.com/ en dan naar latest news:

"Conny Kenner will race in the 2003 TGP-F1 season"

hoe ziet ze eruit?

http://www.tgp-f1.com/images/conny2.jpg

Laat haar meerijden in de moderne F1 en alle problemen van dalende kijkcijfers zijn opgelost :p

Ze heeft trouwens kart en F3 gereden. Raar volkje die oostenrijkers.........kijk maar eens op http://www.tiscali.at/ladyteam/ surf naar de slide shows en dan "private" :applaus:

JV1
27-01-2003, 01:14
[QUOTE]Originally posted by Marshal
[B]Er zouden een aantal (6?)IRL wagens gaan meerijden in de Euroboss. Ben es benieuwd hoe dat gaat uitzien....................

Vorig jaar op Zandvoort waren er ook een paar IRL wagens, leuke dingen, maar dan heb je de Euro Boss serie veel leuker vooral de Benetton van Dhr. Zwart die stond op de Race & Rally beurs MACHTIGE WAGENS!

schumivill
27-01-2003, 19:31
Op de officiele site van TGP staat, Round 2: April 25-27 Spa, Belgium.
Euhh,TWS Zolder?

JV1
27-01-2003, 19:37
Originally posted by schumivill
Op de officiele site van TGP staat, Round 2: April 25-27 Spa, Belgium.
Euhh,TWS Zolder?

Hebben we er nog een Villeneuve fan bij? nou welkom

Mark
27-01-2003, 19:45
Volgens mijn info is de TGP tijdens de RMU classic de week er na................

Alhoewel, de TGP was dit jaar ook samen met de Ferrari days.........als dat het geval is: mooi kl%$#@

Mark
16-03-2003, 23:33
Een belg in de F1...........euh, Euroboss.

Belgian Single-seater racer Patrick Dewandeleer will race the ex-Andrea de Cesaris Tyrrell-Judd V10 F1 car in this year's Eurboss series this year. The car, not raced since 1992, will be run by Liege outfit John's Racing. It will make its debut at Zolder in July. Autosport 13-03-03

Is dat John's Racing, soms Svenson?

Toch leuk dat ie tegen mijn schoonpa gaat rijden ;)

Pascal
16-03-2003, 23:58
Originally posted by Marshal
Een belg in de F1...........euh, Euroboss.



Is dat John's Racing, soms Svenson?

Toch leuk dat ie tegen mijn schoonpa gaat rijden ;)

Is idd John Svenson. Hij was trouwens samen met Dewandeleer op Zolder afgelopen donderdag, aan het stuur van een oude Formule Ford !!!!

Ik heb zo de indruk dat we niet zullen moeten wachten tot juli om hem aan het werk te zien. Hij zal zijn Formule Ford op donderdag wel eens inruilen voor de grote broer....

C U

Pascal
29-03-2003, 14:20
Nog meer nieuws. Patrick Dewandeleer reed tot op heden enkel historische Formule Ford. Afgelopen donderdag had John Svenson zijn Formule Renault meegebracht om Dewandeleer te laten kennismaken met het verschil in snelheid en rijgedrag. Dit als tussenstap om nadien over de stappen in de pas aangekoshte Tyrell-Judd.

Of hij deze Tyrell al op de vrije donderdagtrainingen zal voorrijden liet hij niet los.

Alleszins John Svenson zal ermee rijden in Zandvoort, Donington en Francorchamps en Dewandeleer zal hem voorrijden in Zolder en de Nürburgring.

CU

Mark
29-03-2003, 14:40
Ik vraag me of hoe al die paddockers op donderdagmiddag vrij hebben ;)

Mark
02-03-2005, 20:33
Originally posted by Mark
Een belg in de F1...........euh, Euroboss.


Wederom een Belg in de Euroboss, ditmaal Henk de Boer :confused: Aanvalswapen is een Coloni Cosworth FC188.......

Kent iemand deze persoon? Enige racende Henk de Boer die ik via Google kan terugvinden is een deelnemer uit 2001 aan de Nederlandse Alfa 156 Challenge.

Die Coloni, zou dat deze (http://www.zandbak.net/2003/1000kmspa/025.jpg) zijn? Eentje van John's Racing.....

FIRE
02-03-2005, 21:11
Henk de Boer klinkt erg Nederlands, zal wel een kaaskop zijn die uitgeweken is naar ee plaats zoals Lanaken. ;)

schumivill
08-03-2005, 19:20
Geen TGP in 2005 in Belgie blijkbaar,vind ik erg jammer,de euroboss komt wel,twee maal,op 1 Mei naar Spa,alhoewel daarover nog geen absolute zekerheid,en op 17 juli tijdens de Zolder Super prix.
En op Spa is de euroboss ook aanwezig op 2 april voor een General Test & Press Day.

redje
08-03-2005, 19:23
Originally posted by schumivill
Geen TGP in 2005 in Belgie blijkbaar,vind ik erg jammer,de euroboss komt wel,twee maal,op 1 Mei naar Spa,alhoewel daarover nog geen absolute zekerheid,en op 17 juli tijdens de Zolder Super prix.
En op Spa is de euroboss ook aanwezig op 2 april voor een General Test & Press Day.

Wie zal er dan wel komen tijdens de Historic Grand Prix?

schumivill
08-03-2005, 19:27
Originally posted by Mark
Wederom een Belg in de Euroboss, ditmaal Henk de Boer :confused: Aanvalswapen is een Coloni Cosworth FC188.......

Kent iemand deze persoon? Enige racende Henk de Boer die ik via Google kan terugvinden is een deelnemer uit 2001 aan de Nederlandse Alfa 156 Challenge.

Die Coloni, zou dat deze (http://www.zandbak.net/2003/1000kmspa/025.jpg) zijn? Eentje van John's Racing.....

Hello Mark,die foto is Patrick Dewandeleer in zijn Eurobrun Judd V8 3.5 ;)

schumivill
27-03-2005, 22:19
Originally posted by redje
Wie zal er dan wel komen tijdens de Historic Grand Prix?

De Grand Prix Masters ofzo,denk da die al eens zijn gekomen naar zolder..