PDA

View Full Version : Irvine volgt Mika's voorbeeld


Finish
23-01-2003, 16:24
en neemt een sabbatjaar:

It's a sad day. I have decided not to drive in Formula One this year - or at least at the moment,” he revealed to the Sun. "In July last year I made up my mind to drive for Jordan Grand Prix. I had very strong feelings about returning to the team which started my F1 career. Unfortunately, due to the economic downturn, Jordan are forced to look for a driver who brings extra funds to the team whilst I can only bring speed, reliability and greater experience. It's a shame because I really would have enjoyed the rule changes, specially single-lap qualifying."


bron: f1-live.com

Deze ga ik toch echt missen...maar nu hij niet meer aan een team gebonden is, kan hij lekker wat in het rond lullen over jan en alleman, let's hope :)

Bart
23-01-2003, 17:09
ahv de titel dacht ik dat hij ging rallyrijden ;)

Werner333
23-01-2003, 18:18
Originally posted by bart
ahv de titel dacht ik dat hij ging rallyrijden ;)

Ikke ook. :D :D :D
Maar ik ga hem dus wel missen in de F1.

airco
23-01-2003, 21:15
yups .... dit is een groot verlies voor de F1 ...
niet zozeer voor de race op zich ... maar wel voor het plezier dat je aan de F1 beleeft ... F1-sites lezen is nu enorm leuk omdat je er regelmatig zulke grappige quotes van Irvine leest.

airco

Ferrari Forever
24-01-2003, 20:06
Het vertrek van Irvine is inderdaad een zeer spijtige zaak voor de F1. Irvine was waarschijnlijk de laatste echte ster binnen de F1. Playboy, levensgenieter en vooral lak aan public relations.
Of , zoals hij zelf treffend de formule 1 omschreef : "We're all a bunch of wankers, actually".