PDA

View Full Version : Scoops ..... ?


TiBo
16-07-2001, 23:47
TiBo's back in town na drie dagen Oostenrijk en twee weken Italië. Ik heb daar beide races (Frankrijk en V.K.) gezien op ORF, en ik moet zeggen: Chapeau !! Wat die mannen daar brengen is verslaggeving van de bovenste plank. De vrije trainingen, warm-up en reportages !! En ORF is toch ook maar een openbare omroep hé.
Hier en daar zelfs nuttige info. Ik weet niet of het reeds geweten is, daarom effe een overzicht.

1. Raikonen heeft met Ferrari een pré-verdrag voor 2003.
2. Arrows racet in 2002 met Cosworth (Spec 2001) motoren. Deze zullen het Ford-logo dragen. Omwille van sponsorverdragen wordt dit later pas prijsgegeven.
3. Jean Alesi blijft ook in 2002 in de formule 1. Waar wou hij nog niet prijsgeven, ... maar het zou niet Sauber zijn. Er wordt gehint naar Arrows.

Finish
17-07-2001, 00:39
weebee TiBo :)

Alesi ? Blijft die niet gewoon bij Prost ? Geef toe, tzou toch geen zicht zijn om hem naast Verstappen te zien rijden :) Verstappen zou nogal eens afzien dan...

Oneliner
17-07-2001, 18:56
As wij in oostenrijk zitten, zie ik ook altij naar de ORF => daar kunnen ze ier nog wa van leren, me hunne verhellen en baert.

yvdp
17-07-2001, 20:17
Ik kon ni zien vande weekend maar ik heb da opgenome. En aangezien ik me een half franstalige ben heb ik de frans opgenome. Veel beter.

TiBo
17-07-2001, 22:32
Originally posted by yvdp
(...) aangezien ik me een half franstalige ben heb ik de frans opgenome. Veel beter.

Volledig mee eens. Trouwens, ... in de nieuwe P-Magazine staat een lezersbrief waarin het amateurisme van Baert en consoorten wordt aangeklaagd.
Als het zelfs de 'liefhebbers' begint op te vallen ...

tsjolder
18-07-2001, 18:38
In de humo staat er ook enen, veel kans dat het van dezelfde is. Hij eindigde wel met te stellen dat Vigneron met zijn geroep zo mogelijk nog slechter was, waarmee ik niet akkoord ben. Akkoord, soms roept hij wel eens onnodig, maar globaal genomen is de RTBF stukken beter, vooral Tassin.