PDA

View Full Version : De site over de achterkant van de F1-grid


Mark
24-01-2003, 21:48
ook liefhebber van Life, Forti, Andrea Moda, Lambo, Rial enzo............ surf dan naar: http://f1rejects.crosswinds.net/main.html :D :D

Raceboy
24-01-2003, 21:52
andrea moda met topcoureur Perry McCarthy :)

Finish
24-01-2003, 22:00
prachtige site ! :D

En Yoong wint toch nog eens iets ! :D

edit: man o man, zalige site ! Je zal er maar als coureur tussen belanden.....:D

Werner333
24-01-2003, 22:20
Life die zelfs hun eigen motor hadden: een W12!!!

Ferrari Forever
01-02-2003, 20:38
En het team van Andrea Moda dan : hun auto strand enkele meters na het verlaten van de box, waardoor het vermoeden rijst dat er geen motor inzat en dat de mecaniciens motorgeluiden zaten te maken in de garage :)

Raceboy
01-02-2003, 20:47
Originally posted by Ferrari Forever
En het team van Andrea Moda dan : hun auto strand enkele meters na het verlaten van de box, waardoor het vermoeden rijst dat er geen motor inzat en dat de mecaniciens motorgeluiden zaten te maken in de garage :)

Het boek van Perry McCarthy "Flat out, Flat broke" gaat oa ook over dat team. Hilarisch zijn de momenten dat hij moet kwalificeren op een droog circuit met regenbanden, want ze hadden niks anders :D

Dit boek:
http://f1rejects.crosswinds.net/extras/comp/cover.jpg

schumivill
01-02-2003, 20:53
Aaaaaaand in the WHITE corner, three times world Champion and race leader.............NELSOOON PIIIIIIIIIIIQUET!!!
Aaaaaaand in the BLUE corner, not very successful driver and race backmarker.............ELIIIIISEO SALAZAAAAAAAAR!!!


LOOOOOOOOL! :D

Sennake
01-02-2003, 21:03
Originally posted by schumivill
Aaaaaaand in the WHITE corner, three times world Champion and race leader.............NELSOOON PIIIIIIIIIIIQUET!!!
Aaaaaaand in the BLUE corner, not very successful driver and race backmarker.............ELIIIIISEO SALAZAAAAAAAAR!!!


LOOOOOOOOL! :D

En het grappigste van dit verhaal staat niet eens op de site : Piquet die het busje steelt dat beide kemphanen kwam oppikken, zowel Salazar als de chauffeur beteuterd achterlatend... Maar dat heb ik al eens ergens op De Paddock uitvoerig uit de doeken gedaan. Ook de link naar dat filmpje staat hier ergens op.

Lambo
02-02-2003, 20:08
Originally posted by Marshal
[B]ook liefhebber van Life, Forti, Andrea Moda, Lambo, Rial ]

Riep er iemand mij? :D

Mark
02-02-2003, 20:55
Originally posted by Lambo
Riep er iemand mij? :D

Yes, wellicht binnenkort op mijn site te aanschouwen. Perry McCarthy in de F3000 komt er sowieso aan...............