PDA

View Full Version : Junior idd arrogant ?


Mario
17-07-2001, 08:03
Da's tweemaal na elkaar dat Schumacher de jongere zijn snellere ploegmaat weigert voorbij te laten terwijl de logica het anders dicteert. Patrick Head was naar verluidt ziedend.

Ik kende hem nauwelijks als persoon, maar een erg hoge dunk krijg ik er toch niet van.

En blijkbaar had Villeneuve er Panis uit getikt bij de eerste bocht... Wie riep er vorig jaar ook weer moord en brand toen hij er in Hockenheim door toedoen van zijn teammaat uit vloog ? Hij heeft al wel zijn excuses aangeboden, maar ik heb toch de stellige indruk dat sommigen gelijker zijn voor de wet dan anderen. :rolleyes:

Mario
17-07-2001, 09:09
Enerzijds is F1 een teamsport, maar anderzijds klagen we wel weer als Barrichello Schumacher voorbij laat in Oostenrijk, alhoewel dit geval me toch anders lijkt.

Enfin ja, 't is maar een gedacht.

Sennake
17-07-2001, 10:24
Ik dacht (zoals de commentatoren van de RTBF) dat het om een teamorder ging, waarbij mij de zin ervan uiteraard totaal ontging aangezien ik wist dat Ralf enkele ronden later toch nog binnen moest voor nieuwe banden. Maar als Patrick Head ziedend was, zal het wel geen teamorder geweest zijn zeker?

Alain
17-07-2001, 11:06
Jacques heeft zijn excuses al aangeboden. Ik vind hem nog steeds een geweldig piloot maar zijn gekanker begint mij meer en meer op mijn zenuwen te werken. Het moet idd niet gemakkelijk zijn als n° 1 piloot regelmatig klop te krijgen van je teamgenoot. De kritiek die Zonta op Villeneuve en BAR uitte eind vorig jaar was m.i. niet ongegrond.

Alain
17-07-2001, 11:16
Heb net de Q & A met Patrick Head gelezen en Ralf heeft idd order gekregen om Montoya langs te laten. Hij repliceerde simpelweg dat het geen probleem was om Barrichello te passeren omdat hij toch sneller was. Toen dit na vijf ronden nog niet het geval was, was het kalf verdronken. Schumi jr. arrogant ??? Nooit anders geweten.
Head zei ook dat dit dringend uitgeklaard moest worden omdat het de tweede keer op rij is en dat ze zo een beter resultaat mislopen. Juan vindt zijn draai beter met elke race. Kijk maar naar Nurburgring, Magny Cours en Silverstone. Die eerste overwinning kan niet lang meer uitblijven.