PDA

View Full Version : Belcar piloot verongelukt !!


Rrubinio
17-07-2001, 23:26
Vandaag vernam ik het droevig nieuws dat Frans Ooms, bekend van de LTF Porsche in de Belcar en Kampioen in de Touring Cup 2000, zondagavond verongelukt is in Italië.
Wordt vervolgd.

Rallyloverke
18-07-2001, 09:54
Van die man heb ik ook al gehoord. Ik geloof dat het een duo Ooms-Ooms is/was in de Belcar met een Porsche.

Scapa
18-07-2001, 13:24
Ze hebben de laatste belcarrace in Assen meegereden in een rode porsche. Spijtig dit te moeten lezen...:(

Werner333
18-07-2001, 23:04
Dit zal waarschijnlijk weinig in de pers te lezen zijn omdat het geen echt bekende naam was.
Mijn deelneming aan de familie.:(

wilmai
19-07-2001, 22:32
Voor alle deelnemers van zowel Touring Cup als Belcar is dit een zeer spijtige gebeurtenis. De gebroeders OOMS van LTF waren reeds jaren gerespecteerde rijders in het Touring Cup circuit. Echte gentlemen drivers, maar toch een hart op de juiste plaats voor de races, de drang naar de overwinning.

Namens Corsa Racing wensen wij de familie onze oprechte deelnemingen betuigen in bij dit veel te vroeg en droevig heengaan van een medemens.

Mark
20-07-2001, 23:49
Een topper in de touring, een midfielder in de belcar (als ze meededen)

M.a.w. op assen heb ik hem de laatste keer zien rijden

http://home.wanadoo.nl/mark.reijnders/index.html/canon/assen16.jpg

gas gevend uit de Geert Timmer chicane.................

Sennake
21-07-2001, 19:22
Dat is toch LTF cars , die autodealer uit Geel eh?
Ik kom daar zeer dikwijls voorbij, geen wonder dat die mannen met Porsche reden, de showroom staat er vol van!
Ook van mijn kant betuig ik mijn medeleven aan familie en vrienden...