PDA

View Full Version : Nascar 4


Mario
18-07-2001, 11:06
Ja mannekes, gijle die over Colin McRae en zo bezig zijt...

Ge zit hopeloos achter hé :p. Tegenwoordig is N4 je van het op het vlak van on line raceliga's. Ik zelf heb het niet en zal het niet in huis halen, omdat Nascar op zich me niet veel zegt en omdat Kim een crisis krijgt als ik nog met iets anders als GPL ga beginnen, maar de races (vooral on line) zijn naar't schijnt heeeeel plezant. Ge kunt ook zelf uw auto's kleuren geloof ik en het schijnt bijzonder realistisch te zijn.

Het ligt in België niet in de winkel geloof ik, maar mits wat zoeken vindt ge op het Net wel een of andere winkel die dat verkoopt.

Ik kan hier wel wat url's pleuren als er iemand geïnteresseerd is.

En de volgende sensatie zou WSC (World Sports Cars) moeten heten. De verwachtingen zijn in ieder geval bijzonder hooggespannen, zodat het mij niet zou verwonderen indien er enkelen teleurgesteld gaan zijn eens het effectief uit is.

Oneliner
18-07-2001, 19:55
Nascar is leuk voor ff, maar da zijt ge ozo snel trug beu

airco
18-07-2001, 22:49
hopelijk een ent beter dan de versie die ikke een paar weken geleden nekeer gespeeld heb, want dat game kreeg van mij 0/10

gewoon omdat et onbestuurbaar was, graphics waren ondermaats; auto's die half door de muur reden enz ...

airco