PDA

View Full Version : Sauber Launch


sledge
09-02-2003, 15:14
Blijkbaar klopt er ergens iets niet op de siet van Sauber. Er staat te lezen:
Dear user,
the pictures from the "Team-Presentation" are avaiable on sunday, january 9, 2003.

De foto's zouden om 14.00h online zijn, maar ze zijn er nog niet. :( En 9 januari is al een goede maand geleden. :D

sledge
09-02-2003, 16:03
Hier is hij dan:

http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/1d/www.f1-live.com/photos/2003/team-sauber/diapo_103.jpg

Frisse layout vind ik, een goede vooruitgang.
De wagen zelf ziet er redelijk simpel uit, zonder veel aerodynamische foefjes en dergelijke. De neus ziet er wel heel glad uit...

Finish
09-02-2003, 16:20
In vergelijking met de Ferrari vind ik deze Sauber een log beest, net als de meeste van z'n voorgangers.
Sauber dit jaar ? Net als alle vorige jaren: op de loer liggen voor puntjes wanneer de topteams het laten afweten. Soms opvallend goed, soms onopvallend slecht. Heidfeld zit momenteel best aan z'n topniveau, Frentzen heb ik altijd al een goed coureur gevonden. Geen slecht pakket al bij al.

JPMontoya
09-02-2003, 17:38
de nieuwe sauber oogt weinig fris vind ik. Het design is eerder traditioneel en weinig innoverend. de livery is weer maar is om te huilen !

HHugo
09-02-2003, 19:49
Volgens mij krijgen ze de oude barge-boards van Ferrari, gewoon ff herspuiten en monteren :D (zit allemaal in die motoren-deal)

http://users.pandora.be/FleaBite/sauber.JPG

Finish
09-02-2003, 20:26
Als ze de motoren krijgen van Ferrari, waarom nemen ze dan niet gewoonweg het hele F2002 concept over ? Een cloon maken, maar met andere kleurtjes :) Kan toch niet mis gaan ? :D

yvdp
09-02-2003, 22:31
idd, rijden ze in het begin van het seizoen met dezelfde auto... :D:D

airco
10-02-2003, 00:04
Sauber staat ieder jaar hoog op mijn lijstje van Best of the Rest ....

Ze kunnen voortbouwen op doorwinterde ferrari-technologie .... en presteren omwille van die reden al jaren op een hoog niveau ....

De F-2002 was schitterend ... als Sauber een beetje grondig werk verricht heeft deze winter zou dit pakket wel eens een stevige verrassing kunnen zijn ...

airco

Sway Bar
10-02-2003, 10:54
Originally posted by airco
Sauber staat ieder jaar hoog op mijn lijstje van Best of the Rest ....

Ze kunnen voortbouwen op doorwinterde ferrari-technologie .... en presteren omwille van die reden al jaren op een hoog niveau ....

De F-2002 was schitterend ... als Sauber een beetje grondig werk verricht heeft deze winter zou dit pakket wel eens een stevige verrassing kunnen zijn ...

airco

volledig mee eens!
Alleen laten ze wel eens een steek vallen.
Nick Heidfeld is een goeie rijder, maar komt soms zo weinig in beeld en Frentzen die zal het terug maken denk ik.
( Hij deed het heel goed in de Arrows vorig jaar).
Laat het maar vlug maart worden!